Wie heeft er ervaring met winstrol van gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft er ervaring met winstrol van gs

Ik wil van de zomer met onder andere Winstrol tabs van GS gaan beginnen. Nou lees ik op andere boards dat sommige mensen hier niet tevreden over zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat dat mensen met een kuurverleden zijn die ineens wonderen verwachten van winstrol tabs.

Mijn vraag wie heeft er hier ervaring met winstrol tabs van GS.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

op andere bords heb ik er juist veel goeds opgelezen en dat mensen zo een 5 kilo gainde met winstrol only kuurtje..

Greetz

Comment

De winny tabs van GS zijn wel goed.
      Zelf eens 4 weken 30mg genomen en 3 kg bijgekomen, geen neveneffecten en terugval.

grtz
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

licht toch ook aan je as verleden en je manier van trainen en eten
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 16 2005,12:28)]De winny tabs van GS zijn wel goed.
          Zelf eens 4 weken 30mg genomen en 3 kg bijgekomen, geen neveneffecten en terugval.

grtz
          wat een lage dosering wimmy ?? ik lees altijd dat de meeste minstens 40mg doen of zelfs 50mg per dag.Waarom had je hem niet 6 weken genomen.?

Comment

Ben er niet kapot van. Resultaat wat ik op dezelfde dosis had met Britisch Dragon was vele malen beter. Zat op 50mg per dag.
            Zambon is ook heel erg goed maar duur.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat is het beste en het duurste mr c ?

Comment

Zambon.

Greets...

Comment

ik heb het nog maar 1 keer gebruikt in mijn cut kuurtje, het enige wat ik ervan ondervond is dat ik serieuse zweetbuien had, en het was nog zomer dan ook.
                  Je kan er wel langer en zwaarder van trainen vind ik ook al zit je in een cut dieet met weinig kcal

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 16 2005,13:06)]Zambon.

Greets...
                    Hoeft niet persé hoor...

Zambon heeft namelijk ook hele slechte tabs gemaakt waar weinig mensen wat van merkten en dat schijnt ook te maken te hebben met een bepaalde stof die de opneembaarheid verbeterd.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 16 2005,14:14)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 16 2005,13:06)]Zambon.

Greets...
                      Hoeft niet persé hoor...

Zambon heeft namelijk ook hele slechte tabs gemaakt waar weinig mensen wat van merkten en dat schijnt ook te maken te hebben met een bepaalde stof die de opneembaarheid verbeterd.
                      Ik ga uiteraard bij alles uit van echte spullen bro..
                      Heb zowel de GS, Britisch Dragon als de Zambon laten testen.

Als je met Zambon op 40mg per dag zit is die vele malen beter dan de rest waar je op 50mg per dag zit. Is tenminste mijn ervaring.

Greets...

Comment

Heeft er al iemand ervaring met winny inject van gs? is de oplosbaarheid al verbetert of is die nog steeds ###?
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Kijk daarom wil ik vroeg van te voren info over mijn kuur!
                          Zambon kan ik aankomen maar enkel de 2 mg tabs heb geen idee wat ze kosten maar weet wel dat je dan 20 tabs per dag moet consumeren. British Dragon weet ik niet of ik eraan kan komen moet eens informeren. Die British Dragon zijn 5 mg per tab toch???

Nou ik toch bezig ben Gs heeft ook tren??? en prop. Daar iemand ervaring mee...

@Red wat ik op andere forums lees is deze nog steeds niet goed.

Greetz

Comment

Gs heeft ook tren en test prop. alleen prop schijnt wel pijnlijk te zijn de tren is wel top... 75 mg/ml
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Heb inderdaad vaker gehoord dat prop pijnlijk is. Ik heb dat ook als ik sustanon zonder bijvoorbeeld deca zet. Kan goed zeer doen. Ik zet hem nu samen met tren misschien is dat hetzelfde als met deca.

Is er geen tren verkrijgbaar in 100mg/ml? Ik geloof van wel en zo ja welke merken??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X