Prop van gs is bij mijn weten een stuk beter hoor tegenwoordig, de nieuwe zijn veel minder pijnlijk.
Wie heeft er ervaring met winstrol van gs
Collapse
X
-
Zambon is inderdaad 2mg per tab. Maakt het erg duur. Goed alternatief is imo Britisch Dragon met 5mg tabs.
GS heeft inderdaad tren en als Red zegt dat deze top is geloof ik dat direct.
Andere spullen van GS zijn altijd goed getest maar wat betreft werking hoor ik steeds vaker negatieve geluiden..
Greets...
Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik heb zelf ook tren gebruikt van g.s. vond het echt tegenvallen, ik had er veel meer van verwacht.
Als er een tren van een ander merk te krijgen is zou ik zeker daar voor kiezen.
Ik vind alle injecs. van g.s. pijnlijk ben nu met deca en sus bezig en heb nu nergent last van. Heb ik bij de tren, prop, test enth. niet kunnen zeggen.
De prop vond ik nog de pijnlijkste van allemaal, maar vreemd genoeg ging het na een paar prikken over..
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Feb. 16 2005,15:08)]Heb inderdaad vaker gehoord dat prop pijnlijk is. Ik heb dat ook als ik sustanon zonder bijvoorbeeld deca zet. Kan goed zeer doen. Ik zet hem nu samen met tren misschien is dat hetzelfde als met deca.
Is er geen tren verkrijgbaar in 100mg/ml? Ik geloof van wel en zo ja welke merken??
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bigbardie @ Feb. 16 2005,16:42)]Volgens mij zijn alle spullen van Gs gewoon goed, alleen als je toch voor prop gaat kan imo altijd beter voor Virormone gaan dat is toch wel de beste test die er is!!! Â
Sommige mensen verkloten gewoon hun kuur en dan is het erg makkelijk om te zeggen dat het aan GS gelegen heeft.
Je weet het pas zeker als je precies dezelfde kuur gaat doen met dezelfde spullen maar dan van een ander merk,maar wel onder dezelfde omstandigheden!!
Dus niet ineens beter gaan eten/trainen/rusten en dan met je vinger naar GS wijzen....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Feb. 16 2005,14:34)]Heeft er al iemand ervaring met winny inject van gs? is de oplosbaarheid al verbetert of is die nog steeds ###?
Ik heb de nieuwe net binnen en is perfect dun zonder bezinksel.
Ze gaan per vial van 11ml(raar maar waar).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-