Wie heeft er ervaring met winstrol van gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Harold nee geen clen en is dit trouwens bewezen dat het anti katabool is? Ik dacht dat ze dit alleen bij muizen hadden geconstateerd.

@Symmetry ik denk toch dat ik geen tren ga gebruiken. Ik hou het bij 6 weken winstrol maar wil hier wel 8 weken prop bijzetten. Ik weet dat jij hier geen voorstander van bent maar ik denk dat ik m.b.v. proviron niet veel vocht vasthoud.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,08:13)]@Symmetry ik denk toch dat ik geen tren ga gebruiken. Ik hou het bij 6 weken winstrol maar wil hier wel 8 weken prop bijzetten. Ik weet dat jij hier geen voorstander van bent maar ik denk dat ik m.b.v. proviron niet veel vocht vasthoud.
      Is geen gekke keuze! Besef alleen, dat je lichaam wéér grote hoeveelheden testo krijgt te verwerken en dat een volgende massakuur daardoor nóg hoger gedoseerd zal moeten worden, maar waarschijnlijk ook minder goed aanslaat. kijk naar Snipke: (sorry Snip&#33 die is nu bezig met z'n derde kuur waar testo in zit en deze lijkt wat minder goed aan te slaan, tenminste, dat lees ik in z'n kuurverslag. Succes in elk geval!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zijn er wel mensen die goede ervaringen hebben met de test prop en winstrol tabs van G.S???

Wordt waarschijnlijk ook mijn volgende kuur en G.S. is wel goedkoper als de rest (en zeker geen fake), maar als het dan ook minder werkt.....
        They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
        Don't stimulate....Annihilate!!!
        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Feb. 18 2005,09:43)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,08:13)]@Symmetry ik denk toch dat ik geen tren ga gebruiken. Ik hou het bij 6 weken winstrol maar wil hier wel 8 weken prop bijzetten. Ik weet dat jij hier geen voorstander van bent maar ik denk dat ik m.b.v. proviron niet veel vocht vasthoud.
          Is geen gekke keuze! Besef alleen, dat je lichaam wéér grote hoeveelheden testo krijgt te verwerken en dat een volgende massakuur daardoor nóg hoger gedoseerd zal moeten worden, maar waarschijnlijk ook minder goed aanslaat. kijk naar Snipke: (sorry Snip&#33 die is nu bezig met z'n derde kuur waar testo in zit en deze lijkt wat minder goed aan te slaan, tenminste, dat lees ik in z'n kuurverslag. Succes in elk geval!    
          Mr Sym, ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt.
          Wat ik heb gebruikt is sus, test enth, test prop voor deze kuur.
          In de eerste kuur heb ik zelfs op 750mg sus per week gezetten. Nu zit ik op 500mg sus en die doet goed zijn werk..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (rik @ Feb. 18 2005,09:50)]Zijn er wel mensen die goede ervaringen hebben met de test prop en winstrol tabs van G.S???

Wordt waarschijnlijk ook mijn volgende kuur en G.S. is wel goedkoper als de rest (en zeker geen fake), maar als het dan ook minder werkt.....
            Ik heb er ervaring mee, maar ik ga bij de volgende kuur toch voor winstrol injec en niet van g.s.

GRtz..

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Feb. 18 2005,10:47)]Mr Sym, ik denk dat je te vroeg je conclusies trekt.
              Wat ik heb gebruikt is sus, test enth, test prop voor deze kuur.
              In de eerste kuur heb ik zelfs op 750mg sus per week gezetten. Nu zit ik op 500mg sus en die doet goed zijn werk..

Grtz..
              Ik gaf Snipke als voorbeeld...
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Daarmee wil ik zeggen dat het dus niet zo hoeft te zijn, snipke twijfelt over de echtheid van de sus.

Off-topic ik weet zeker dat die van mij goed is, ik wordt 's nachts gewoon wakker van geilheid..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Off-topic ik weet zeker dat die van mij goed is, ik wordt 's nachts gewoon wakker van geilheid..
                  Willen wij dit weten  

@Symmetry ja daar heb je gelijk in dit is nu mijn vierde test kuur en deze slaat ook minder goed aan als de eerste (zou ook te mooi zijn om bij iedere kuur 10 kilo aan tekomen!&#33. Ik denk dat dit toch een soort gewenning is. Maar ik geloof niet dat je bij iedere test kuur de dosis moet verhogen. Ik denk dat je met 3 kuren met de zelfde hoeveelheid test goede resultaten kan boeken.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,08:13)]@Harold nee geen clen en is dit trouwens bewezen dat het anti katabool is? Ik dacht dat ze dit alleen bij muizen hadden geconstateerd.
                    Is inderdaad bewezen.
                    Bij dieren werkt het zelfs anabool.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

OK weer wat bijgeleerd . Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat het bewezen was bij muizen dat het anti-katabool werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X