ziek gevoel tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Hoe ga je de HCG (pregnil) gebruiken? Ook op zijn advies?
    Even OT: gebruik je echt pregnyl als hCG? Of Ovitrel? Vraag ik aangezien pregnyl bijna niet geleverd kan worden de laatste tijd. Wordt gebruikt bij IVF procedures namelijk.
    Train hard or go hormone

Comment

Pregnyl wordt gewoon geleverd hoor

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Pregnyl wordt gewoon geleverd hoor
        De laatste tijd weer meer, maar vorig jaar was er een flink tekort. Vind het dan een beetje gek als het ook gebruikt wordt voor zulke niet-medische redenen als bb. Maar waarschijnlijk komt de pregnyl die hier door bbers gebruikt wordt vanuit verre landen, net als de test.
        Train hard or go hormone

Comment

@ Toph
          Onzin. Hcg wordt tegenwoordig gewoon door bacterien gemaakt, niet meer uit urine.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            @ Toph
            Onzin. Hcg wordt tegenwoordig gewoon door bacterien gemaakt, niet meer uit urine.
            Ovitrel uit bacteriën, pregnyl uit urine. Zoek maar op. Je hebt een stichting moeders voor moeders die urine ophaalt langs de deuren.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post

Wat een mensen toch op de wereld.
              Laatst vertelde een maat van mij over zijn collega van 17 jaar met een gewicht van >125/130kg< met zeer hoog VP die aan de oxy, test, deca en sust zat op hoge dosering en niet voor reden vatbaar is mbt die kuur. Wat een waterballon moet dat toch zijn.
              Moet er soms toch wel een beetje om gniffelen.
              Ze doen maar, tegen die lui valt niks uit te leggen, ze hebben het op het internet gezien dat het kan....ja 8000 mg test kan ook, alles kan zelfs een liter.
              Idd soms is het heel lachwekkend
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Ovitrel uit bacteriën, pregnyl uit urine. Zoek maar op. Je hebt een stichting moeders voor moeders die urine ophaalt langs de deuren.
                Je hebt helemaal gelijk ouwe. Weer wat geleerd. Ik denk dat de mensen hier de pregnyl hebben. De meeste bb'ers zijn niet echt op de hoogte van werkzame stoffen, wel van wat er op het doosje staat.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus als ik nu de pis van van me zwangere vrouw drink krijg ik mijn hcg binnen ????
                  Een dag niet getraind...

Comment

Heeft mijn vrouw ook gedaan, moesten we.pis van een week opsparen, en.ergens in een container zetten, stonden altind tig.bussen

Comment

Idd respect voor knulletje, ook hoe je soms van die eigenwijze mensen toch keer op keer helpt, terwijl het voor jou eigenlijk geen reet uitmaakt. Vind het tof dat je tijd/moeite in iemand anders wilt steken, en dan ook zoveel. Zeker een meerwaarde voor het forum

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Even OT: gebruik je echt pregnyl als hCG? Of Ovitrel? Vraag ik aangezien pregnyl bijna niet geleverd kan worden de laatste tijd. Wordt gebruikt bij IVF procedures namelijk.
                        107f7e7940.jpg
                        deze heb ik
                        -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Er moet op het doosje staan: Human Chorionic Gonadotropin..

Dan staat er verder op:
                          Box containing 1 ampoule of sterile freeze-dried HCG
                          1 ampoule of Sodium Chloride Injection IP
                          For IM use only.

En zit er een fatsoenlijke bijsluiter bij.

Comment

Voel je je al wat beter toevallig ?

Gr
                            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              Voel je je al wat beter toevallig ?

Gr
                              Gezien de hoeveelheid die hij innam en de esters zal het nog n dag of 5 duren voor hij weer toppie is.
                              Maar als hij zich ook werkelijk aan de afspraak heeft gehouden om direct de Sust te laten staan, moet het idd al iets beter worden nu.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Gezien de hoeveelheid die hij innam en de esters zal het nog n dag of 5 duren voor hij weer toppie is.
                                Maar als hij zich ook werkelijk aan de afspraak heeft gehouden om direct de Sust te laten staan, moet het idd al iets beter worden nu.
                                Jaja voel me al een stuk beter, heb nog wat last gehad van hoge bloeddruk maar dat is ondertussen ook opgelost. de sus heb ik zoals je zei direct aan de kant gezet (die komt een andere keer nog wel van pas )
                                -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X