ziek gevoel tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk, dat hoor ik graag kerel.
    Ben blij dat je geluisterd hebt, naar n oude man.

Je hebt het nu over bewaren voor n andere keer.
    Als je slim bent, dan wacht je daar n poosje mee. Daar je nu wel n behoorlijke aanslag op je lichaam had/hebt gepleegt.
    Doe dan volgende keer wijs en plaats je kuurplan, zodat de mensen met kennis en ervaring je kunnen helpen en sturen daar waar het nodig is.
    Ga aub nooit, maar dan ook nooit meer luisteren naar iemand die jou die spullen wil/gaat verkopen.
    De dealer in deze spullen wil aan jou alleen maar verdienen (wat ze ook zeggen) daar bij willen ze jou het liefste zoveel mogelijk verkopen (winstbejag) het kan ze geen reet schelen of jij die zooi in je lijf trapt of thuis direct door het schijthuis trekt..

Toch ben ik blij dat het je nu beter gaat.

Comment

Toppie !!! en hoe gaan je gains ?? Meteen een indirecte vraag, met normale dingen kuren is het 10 kilo bijkomen x kilo er weer af... je blaast zeg maar op en slinkt weer in... Met insuline wat doet het dan? pak je meer kilo en hou je het beter vast? Of werkt het meer als hgh dat je spier eigen worden dus ook niet zomaar meer verliest?
      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Toppie !!! en hoe gaan je gains ?? Meteen een indirecte vraag, met normale dingen kuren is het 10 kilo bijkomen x kilo er weer af... je blaast zeg maar op en slinkt weer in... Met insuline wat doet het dan? pak je meer kilo en hou je het beter vast? Of werkt het meer als hgh dat je spier eigen worden dus ook niet zomaar meer verliest?
        Nee het werkt niet als HGH/STH deze zorgen bij juiste training/voeding/rust voor een Hyperplasie (meer spiercellen)

Pfff wat een klotevraag Frank.
        Insuline:
        1) het is nooit bewezen dat het extra volume in de spieren geeft, en het maakt ook geen extra spiercellen.
        Insuline is wel ook een hormoon, en je kan (ik zeg kan) er de eerste keer 5-10kg zwaarder van worden.
        Insuline is een eiwitachtig hormoon dat je zelf aanmaakt in de alvleesklier.
        Die je zet is een polypeptide van 51 aminozuren die in 2 delen bestaan door een sulfide brug. Door insuline kan er meer glucose in de cellen worden opgeslagen, wat onze belangrijkste energiebron is. Maar het verhoogt ook de opname van andere stoffen/aminozuren in die cellen. Het zorgt dat de aminozuren worden getransporteerd naar waar het eiwit word gesynthetiseerd.
        De steroiden die je gebruikt verhogen de eiwitsynthese, en dus is het balletje rond..

Maar!
        In het begin van het gebruik zal de insuline je minder vet maken, omdat er meer kh worden opgeslagen die je normaal vetter zouden maken.
        Uiteindelijk zal de insuline je toch vetter maken omdat je een resistentie tegen de insuline opbouwd en de kh weer worden omgezet naar vetweefsel.

Vandaar dat je het ook langzaam moet opbouwen, en maar 1 maand moet gebruiken.. Om er dan weer n maand mee te stoppen.. enz.
        Deze om zo weinig mogelijk resistentie op te bouwen, en er meer aan te hebben.
        Op het moment dat je resistent bent, maakt het je gewoon DIK..

Om je vraag te beantwoorden:
        Ja je pakt meer kg tijdens je kuur.. Maar is het allemaal spier?????

Vandaar dat ik het n moeilijke vraag vind kerel

Comment

Oke ik zet je weer aan het werk hehe.. dan vind ik de risico's die eraan zitten om evt suiker te krijgen en de rest het echt niet waard. Maar dat is mijn mening dan, pak dan hgh om dan groot te worden is niet zo slecht of is dat ook weer kort door de bocht ?
          Een dag niet getraind...

Comment

Beste Frank,
            Ik vind uberhaubt dat je niet zomaar met hormonen moet gaan klieren.. Zeker niet als je nog niet aan je maximale groei plafond zit. En dan nog heb ik mn twijfels bij de meeste sporters hoor....
            Zijn ze wel zover? Leven ze er wel naar?

Maar om je een antwoord te geven:
            Als je HGH/STH gebruikt kun je makkelijker de insuline gebruiken, daar het je minder gevoelig maakt daarvoor.
            HGH/STH is ook niet ongevaarlijk he?
            Heb je bv n ontstekinkje, kan dat makkelijk uit de hand lopen en een enorm abcess gaan worden. Ook sluimerende kankercellen kunnen gaan groeien..
            Ik gebruik het ook met tussenpozen, maar ook ik ben en blijf er bang van..

Comment

Oke bedankt, voor mij gaat die zo ie zo te ver maar was even benieuwd hoe het zat!

ciao
              Een dag niet getraind...

Comment

Mooie uitleg weer knul.

Comment

knul je bent een held!
                  Mooi uitgelegd en denk voor iedereen leerzaam hier.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Voel me elke dag beter.
                    gains zijn tot nu toe niveel waard, misschien een kilo erbij. maar ben wel blij dat ik ondanks me zo rotslecht te voelen niet ben afgevallen. zit momenteel op zo'n 92 kg bij +/- 10%bf
                    Maar ja de kuur is nu pas eigenlijk begonnen dus zal wel goed komen zeker..
                    de insuline ga ik nu even laten om dan later nog eens te doen zonder dat ziek gevoel erbij zodat ik er optimaal kan van profiteren.
                    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Verstandige keuze om het zo verder op te pakken

Nog foto begin half end posten ? Ben wel benieuwd
                      Een dag niet getraind...

Comment

Ik zou die insuline laten voor wat het is man...je hebt imo te weinig verstand ervan straks lig je daar met een hypo.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Ik zou die insuline laten voor wat het is man...je hebt imo te weinig verstand ervan straks lig je daar met een hypo.
                          heb me er ondertussen al serieus over ingelezen en al een heel goede uitleg van knulletje gehad

Comment

Originally posted by frankey View Post
                            Verstandige keuze om het zo verder op te pakken

Nog foto begin half end posten ? Ben wel benieuwd
                            Kzal eens aan me vrouwke vragen om een paar goede foto's te maken. ben wel totaal niet onderricht in het poseren ..

Comment

[ATTACH]14122[/ATTACH]

foto van mn rug, ja slechte pose weet ik

Comment

[ATTACH]14123[/ATTACH]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X