Zoals reeds terecht vermeld is, is het moeilijk een onderscheid te maken tussen "lichte" of "zware" steroiden. Alles hangt af van de persoonlijke reactie op de diverse middelen. Wat voor de ene persoon problemen oplevert, hoeft dit niet niet voor iemand anders te zijn. Ik kan maar één raad geven. Beginners, start met lage dosissen en hou de kuren kort. Ongeveer 2 weken na de kuur bloedcontrole. Probeer uit te vissen wat de middelen die je genomen hebt, met je lichaam doen. Vervolgens 4 weken later nog eens bloedname en vergelijken. In mijn persoonlijk geval begin ik pas terug te kuren als alles terug in orde is. Is ook weer afhankelijk van persoon tot persoon. Ene lichaam is vlugger hersteld als het andere. Zorg dat je je lichaam perfect kent voor je aan het grote werk zou beginnen.
Licht of zwaar?
Collapse
X
-
Comment
-
Yep, die site kennen we hier... Prima initiatief, maar volgens hen krijg je al k.anker van chocoladepasta. Gebruikers zijn daarentegen vaak te luchtig over bijwerkingen, dus het vormt een prima evenwicht. Beide kanten in je opnemen en je eigen middenweg vinden.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
ik vind het toch helemaal geen geruststellende gedachte dat bij anabolengebruik je prostaat onomkeerbaar groeit..
ik ben toch geruster met effecten die verdwijnen dan effecten die permanent zijn... moet ik bang hebben van een groeiende prostaat als ik lichte kuurtjes doe?
want wat met mannen die serieus kuren en kuren en kuren, soms maanden aan een stuk? wordt die prostaat dan een voetbal ofzo? of wat moet ik mij er bij voorstellen?I just live once and I want the max out of it!
Comment
-
Tja, je ongerustheid is deels terecht. De prostaat groeit namelijk je hele leven door, ook als je geen a.s. gebruikt. De meeste a.s. versnellen echter wel dat proces. Prostaatkanker is een veelvoorkomende soort onder mannen. Mocht je kankercellen hebben in je prostaat, dan groeien ook deze harder. Wat niet wil zeggen dat jij verderop in je leven daadwerkelijk last krijgt van je prostaat, maar het is wel iets om mee te nemen in je besluit om a.s. te gebruiken. En dat is nu juist waar het mij om gaat in dit topic: de bijwerkingen op langere termijn.
Diegenen die zeggen dat ze 60 wel een mooie leeftijd vinden om er 'tussenuit' te stappen, kan ik aardig volgen, maar je sterft niet ineens in je slaap. Daar gaat misschien een lange lijdensweg aan vooraf, ook al ben je op dat moment 58. Ik ben zelf bepaald niet heilig, hoor, maar ik vind het interessant om erover te discussieren.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Dan denk ik dat je er naast zit helaas Mr. Symmetry...
Hoewel de gevallen die er rechtstreeks aan gelinkt worden zeldzaam zullen zijn denk ik dat er wel degelijk met enige regelmaat mensen overlijden aan de gevolgen van as gebruik.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 01 2005,10:41)]Dan denk ik dat je er naast zit helaas Mr. Symmetry...
Hoewel de gevallen die er rechtstreeks aan gelinkt worden zeldzaam zullen zijn denk ik dat er wel degelijk met enige regelmaat mensen overlijden aan de gevolgen van as gebruik.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]En wat maakt het uit.....of je nou kapot aan a.s gaat of aan drank,k anker of een auto-ongeluk........één pot nat want het resultaat is hetzelfde!Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Dit heb ik van een Engels forum geplukt n.a.v. een post daar, waarin een bodybuilder vertelt dat z'n nieren het hebben begeven na 9 jaar lang CONTINUE aan de anabolen te zijn geweest. Dat leverde veel reactie op van met name gebruikers. Eén daarvan plaatste dit lijstje, welke niet misstaat in dit topic, vind ik. Het betreft hier pro-bodybuilders die allemaal (veel) gebruikten. Stof tot nadenken...
>Sonny Schmidt died at 46
>Scott Klein died at 30
> Ron Teufel died at 45
> Dan Duchaine died at 48
> Mohammed Benaziza died at 28
> Andreas Munzer died at 30
> Mike Mentzer died at 49
> Ray Mentzer died at 47
> Don Ross died at 55
> Dr. John Tristany died
> Don Peters died
> Ray Raridon died
> Arnold Schwarzenegger (heart problems)
> Don Long (kidney failure)
> Tom Prince (kidney failure)
> Flex Wheeler (kidney transplant)
> Ed Corney (stroke)
> Boyer Coe (heart)
> Danny Padilla (heart)
> Pete Grymkowski (heart)
> Lyle Alzado died at 42
> Curt Hennig died at 44
> Davey Boy Smith died at 39
> Louie "Spicolli" Mucciolo died at 27
> Ravishing Rick Rude died at 40
> Brian Pillman died at 35
> 62 Finnish power-lifters suspected of using steroids died at a rate five times higher than average.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
volgens mij is de enige reden dat schwarzenegger nog altijd niet dood is, komt omdat hij gigantisch veel geld heeft en waarschijnlijk transplantaties heeft gehad voor
- lever
- nieren
- hart?
wie zal het zeggen, maar hij blijft er gezond uitzien voor zijn meer dan vijftig jaar en dat kan zomaar niet. geld doet wonderenI just live once and I want the max out of it!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: