Licht of zwaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo heej .. 60 is de top van leeftijd......nu word je toch gelijk bang om ooit zwaar te gaan kuren ####

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Mrt. 03 2005,16:08)]maar denk dat het, als je naar % kijkt heel erg mee valt hoor mr sym
      Denk het juist niet Been, denk dat het juist procentueel gezien erg hoog ligt vergeleken bij niet bb'ers...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 03 2005,20:02)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Mrt. 03 2005,16:08)]maar denk dat het, als je naar % kijkt heel erg mee valt hoor mr sym
        Denk het juist niet Been, denk dat het juist procentueel gezien erg hoog ligt vergeleken bij niet bb'ers...
        Is dat wel zo?

Dan zou je eigenlijk een lijst moeten maken van alle topsporters uit het verleden want dit zegt vd rest vrij weinig,vind ik.

Met deze lijst kan je helemaal geen vergelijking maken met andere sporters en laat staan met gewone mensen met kans op vreemde ziektes of andere doodsoorzaken.

Allemaal stemmingmakerij die me dan ook echt niks doet.

Heb al eerder vermeld dat ik liever 50 word met een topleven dan 75 als een burgelijk ventje de geen reet gedaan heeft met zn leven behalve hard werken en kinderen opvoeden.

Ieder zn ding....

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 03 2005,20:02)]
          Originally posted by [b
          er wordt toch niet vermeld dat het door de as komt ??
          dit zijn een kleine 20 namen op de hoeveel duizenden toppers??

in andere top sporten gaan de lui ook op een vroegere leetijd dood volgens mij.
          Who's the Chef

Comment

Helemaal goed,Beentje....zo is het en niet anders!

Comment

dit is wel een schrikbarend lijstje alleen ik heb wel iets ook op aan te merken. Deze mensen hebben meer gebruikt dan wij hier allemaal bij elkaar. dus dat is naturlijk niet goed voor je lichaam om non stop te gebruiken en dan kan je wachten op problemen grts

Comment

nou vraag ik me af wat zou nou slechter voor je zijn 2 opties:
                optie 1 je rookt dagelijks gaat elke weekend op vrijdag en zaterdag uit en drink daar aanzienlijk wat glazen alcohol weg verder maat t je niks uit wat je eet en gaat gewoon bij de mac eten en eet regelmatig slechte voeding. en sporten daar be nik veel te lui voor

optie 2: je let op alles wat je eet je voeding moet gezond en goed zijn. Daarnaast drink je niet en rook je niet en uitgaan doe je af en toe aangezien je rust nodig hebt om te groeien.
                daarnaast gebruikt ie om te groeien wel anabolen.

dit is beide ongezond maar denk toch dat optie 1 slechter voor je is maar dat de buitenwereld optie 2 gevaarlijker vind.
                ben benieuwd wat jullie ervan vinden natuurlijk is het beste om een middenweg van deze opties te vinden. grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X