dopingdealers KRO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou t staat eronder :P
    Reporter - Kamermeerderheid eist opheldering van minister Schippers

Comment

Ga ik snel nog maar eem wat gear inslaan.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

nederland staat onder druk van de belgen dat zag je ook in die uitzending.

Comment

Ik vraag wel even aan Snuff hoe ik later zelf me roids maak. Koken met Dex, ala bb style.

Comment

Originally posted by pienter View Post
            Ik vrees met grote vrezen dat ze zeker na deze uitzending de illegale verkoop van as aan gaan pakken.
            Dat gaat niet gebeuren want dat kost teveel geld .

Comment

Vanaf 3:50 hij was niet altijd een ufo piloot

https://www.youtube.com/watch?v=bp91rKcMyQs
              Mind is everything.

Comment

Heb veel fimpjes over hem gezien. Deze ook. Wel jammer dat hij een vechtsporter was en dat hij door drugs zo is geworden
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik mag hem wel 'en dan druk ik op 2, en dan gaan de deuren dicht.' rofl

Comment

Ik kom van de planeet era uit de derde daluniversum.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Als we nou allemaal ff naar era gaan, is maar 3 universums verder, en gratis drank in de discotheek omdat je van aarde bent.

Comment

Hij kijkt wel lekker helder uit zijn doppen.
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Tails View Post
                          Dat gaat niet gebeuren want dat kost teveel geld .
                          Laten we het maar hopen.

Comment

[QUOTE=Nocerino;1072833]Teef? Beetje meer respect voor deze WK winnende atleet. Als ze anabolen zou gebruiken, wat dan nog?

Overigens wel grappig dat er zo een reactie komt van een steriod user .

Denk niet dat lezen je sterkste punt is... Leg toch uit waarom ik dat zeg... Zelf jaren lang gebruiken en dan glashard in de camera aas gebruik zwaar de grond in boren.. Ja dan heb ik geen respect meer voor je nee. Stem dan niet in om aan zo'n programma mee te werken, zal er wel veel geld voor hebben gekregen....

Juist als gebruiker....
                            Een dag niet getraind...

Comment

[QUOTE=frankey;1073186]
                              Originally posted by Nocerino View Post
                              Teef? Beetje meer respect voor deze WK winnende atleet. Als ze anabolen zou gebruiken, wat dan nog?

Overigens wel grappig dat er zo een reactie komt van een steriod user .

Denk niet dat lezen je sterkste punt is... Leg toch uit waarom ik dat zeg... Zelf jaren lang gebruiken en dan glashard in de camera aas gebruik zwaar de grond in boren.. Ja dan heb ik geen respect meer voor je nee. Stem dan niet in om aan zo'n programma mee te werken, zal er wel veel geld voor hebben gekregen....

Juist als gebruiker....
                              sommige mensen worden van steroidengebruik om de een of andere reden een pathologische leugenaar.

Comment

Hahaha.... waardeloos programma, en dan die Mijnheer met zijn bijwerkingen en klaagde over zijn Gyno. Pfff... wat erug.... misschien tijdens de kuur wat vergeten? En dan de "Reporter", die afspraken maakt over vragen die gesteld mogen worden, en dan meteen zij verleden erbij halen om maar te "Scoren"! De kern van waarheid, (in zoverre die er is), is wel dat er veel zooi aangeboden wordt, en dat je daar inderdaad voorzichtig mee om moet zijn.
                                Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X