Hey,
Ik zou graag wat hulp/commentaar krijgen op een kuur die ik wil gaan doen binnenkort.
Mijn stats zijn niet ideaal, dat weet ik, maar ik wil er toch voor gaan.
Ik zit momenteel nog wat te bulken, ik hoop hiermee nog de 75kg te halen. Hier heb ik een topic(klik) over geopend. Welke macros kan ik het best aanhouden tijdens de kuur?
Mijn doel: minstens 4kg overhouden, vetpercentage zo min mogelijk laten stijgen.
Kuur gaat als volgt:
1-10 500mg test e
12-16 20mg nolvadex (of misschien beter 20/20/10/10?)
Supps probeer ik zo weinig mogelijk te gebruiken, behalve eiwitten en een post-workout.
Tijdens de nakuur ga ik een testbooster nemen samen met wat creatine.
Trainingsschema:
MA: Schouders - benen
DI: Rust
WO: Borst - triceps
DO: Rug - biceps
VR: Rust
ZA: Core
ZO: Rust
Ik had eens ergens gelezen dat ik me vooral moest richten op compound oefeningen tijdens de kuur, is dat correct? Momenteel zit er altijd minstens 1 compound oefening bij mijn workout.
Als hier nog bemerkingen op zijn hoor ik ze graag, maar hou het liefst on-topic en opbouwend.
Ik zou graag wat hulp/commentaar krijgen op een kuur die ik wil gaan doen binnenkort.
Mijn stats zijn niet ideaal, dat weet ik, maar ik wil er toch voor gaan.
Ik zit momenteel nog wat te bulken, ik hoop hiermee nog de 75kg te halen. Hier heb ik een topic(klik) over geopend. Welke macros kan ik het best aanhouden tijdens de kuur?
Mijn doel: minstens 4kg overhouden, vetpercentage zo min mogelijk laten stijgen.
Kuur gaat als volgt:
1-10 500mg test e
12-16 20mg nolvadex (of misschien beter 20/20/10/10?)
Supps probeer ik zo weinig mogelijk te gebruiken, behalve eiwitten en een post-workout.
Tijdens de nakuur ga ik een testbooster nemen samen met wat creatine.
Trainingsschema:
MA: Schouders - benen
DI: Rust
WO: Borst - triceps
DO: Rug - biceps
VR: Rust
ZA: Core
ZO: Rust
Ik had eens ergens gelezen dat ik me vooral moest richten op compound oefeningen tijdens de kuur, is dat correct? Momenteel zit er altijd minstens 1 compound oefening bij mijn workout.
Als hier nog bemerkingen op zijn hoor ik ze graag, maar hou het liefst on-topic en opbouwend.
Comment