Zomer knalkuur!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jo mensen kdacht laat even weten hoe het gaat;
    Zit nu in mijn 4e week en afgelope prik is de masteron erbij gegaan. Last van soms zweten snachts maar voor de rest valt het goed mee, op dit moment ong 5 kilo aangekomen waar toch ook vocht bijzit.
    Het is nu waxhten tot de tren en mast gaat werken en ben benieuwd hoe het dan met mijn vocht en vet gaat.
    Hou jullie op de hoogte!

Comment

haha nice
      maandag gaat bij mij oook de mast erin!
      hoeveel doseer je mast?
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik doseer van week 4 tot 12 500mg per week,
        Hoe gaat het met jou kuur? Al resultaten? En welke week zit je?

Comment

hoe gaat het met je kuur verder al lekker gains?

Comment

Jaa kracht als een malle druk alles door het dak haha, 5kg erbij nu alleen zit wel vocht bij ondanks een strak voedingsschema, hopen dat de tren en masteron goed hun werk gaan doen

Comment

Nog vocht trekken?
              Probeer je natrium (zout) inname te laten zakken, haal desnoods n low salt daarin zit al 66% minder natrium en bestaat voor t grootste gedeelte uit het betere kalium zout.

Comment

Jaaa en het enigste zout wat ik inneem zijn 5 broodjes in de ochtend ivm werk, de rest is rijst met kip/koolvis etc, kwark heb ik ook al uit mijn schema gehaald. Wat moet ik low salt halen?

Comment

Oja en een paar rijstwafels van de Lidl maar daar zit zo weinig zout in dat kan je haast vergeten volgens mij

Comment

Supermarkt hebben ze dat.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Nog vocht trekken?
                      Probeer je natrium (zout) inname te laten zakken, haal desnoods n low salt daarin zit al 66% minder natrium en bestaat voor t grootste gedeelte uit het betere kalium zout.

Wat is buiten het esthetische aspect het nadeel van vocht trekken? Die verlies je toch ook weer na de kuur?
                      Train hard or go hormone

Comment

Ik zie in vocht helemaal niet zo'n probleem, daar het je ook nog eens beschermt.
                        Maar het hoort niet bij deze kuur, dus iets is er niet helemaal ok.

Mensen maken er zelf n probleem van.. Zolang het geen vet is zou het mij niet zoveel kunnen schelen.

Comment

Nee oke maarja ik wil er gewoon droog bijstaan en van me sixpack is nu niet zoveel meer over haha, morge prik 5 en dus ook de 2e x masteron, denken jullie dat al het vocht wel wegtrekt als de mast zijn werk gaat doen??

Comment

Misschien de test E verlagen naar 125mg per week? ???

Comment

Nee, niet gaan rommelen of verlagen dat geeft weer schommelingen en meer problemen.
                              Ik zet er ook nooit iets bij, ik start altijd alles tegelijk. Misschien dat het dat is.
                              Het later starten van andere (bij) middelen doe ik nooit..
                              Kijk het even aan.

Comment

Jaa was een tip van een bodybuilder hieruit de gym, maar we gaan het zien morgen nummer 5 erin en hou jullie op de hoogte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X