Zomer knalkuur!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

netjes, maar aangezien je mast en tren beide nog nooit gebruikt hebt, waarom dan meteen samen stacken. van tren schijn je aardig te gaan zweten e.d.

Comment

Ja maar kwil graag in vetperc zakken en proberen nog wat massa te pakken, tren is daar uitermate geschikt voor en tja die sides moeten toch een eerste keer zijn toch dat overleef ik wel

Comment

prima te doen dan toch =)

heb verder geen verstand van proviron
        en geen idee de aroxifen vs nolva. meen dat aroxifen ook nolva bevat en een aromatase remmer maar weet niet zeker en ook niet hoe dat allemaal precies werkt

Comment

@Posseltje,

Idd van Tren zweet je als een otter, bij het trainen heb ik er een dakgoot onder hangen, ik ben door en door nat. Ik drink al 3 liter water per dag, en dan tijdens het trainen nog eens een keer meer dan een liter, en die hoeveelheid heb je echt wel nodig. 's nachts heb je er alleen in het begin erg last, maar dat wordt minder. Ik heb meer last van het aanhoudende onrustige gevoel, beetje onsamenhangende dingen denk en droom je. En het gebrek aan concentratie, je moet jezelf echt focussen en geen gezeik aan je kop hebben.... Voor de rest is Test/Tren een super combo vind ik
          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Ja hoor van veel dat het een super combo is en helemaal met masteron erbij, dus we gaan het proberen

Comment

Ga je loggen?

Comment

Weet ik nog niet zeker

Comment

Doen man ik ben benieuwd.

Comment

Ben benieuwd wat het je gaat brengen :-)

Comment

Misschien dat ik wat ga bijhouden, heb me gear net besteld dus word dinsdag of woensdag de eerst prik. Net even apotheek geweest voor de spuitjes en naaldjes dus alles gaat goed haha

Comment

Vraagje,
                        Waarom wil je 250mg Testosteron bij deze kuur?

Comment

Kga voor een high tren low test kuur, hoor de laatste tijd heel veel goede dingen erover en mensen gaan er echt goed op en hebben ook vele malen minder last van de sides van de tren, en de test hou je laag om je libido enz nog een beetje op pijl te houden

Comment

lekkere kuur
                            zelf doe ik ook test e 250mg tren e 400mg

succes
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

oke klinkt goed! hoelang ben je al bezig en al resultaten?

Comment

zet vanavond mn 2e inject
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X