Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    BTW, ik zal vd week zelf ook n logje starten.. Ja met pics.

super gaaf! hoop er veel van te kunnen leren!

Comment

Haha het log waar heel bodynet naar uitkijkt. Lol
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ik heb nooit zon last na me kuur, maar het is effe minder idd
        Maar je bent zeker jonger dan 41 jaar? hoe iuder je wordt hoe minder het libido

Comment

Stel dat ik het dubbele zou gebruiken:
          Dan werk ik alleen maar de sides in de hand, en ga zelfs iets minder goed op de spullen daar mn lichaam het gewoon niet wil. Dan gaat het lichaam in de stress en werken de steroiden zelfs minder goed.
          Het idiote achter die grote hoeveelheden snap ik toch al niet hoor..

Net als met eten (voeding) Je eet op behoefte en dat werkt prima, en zet goed spiermassa aan..
          Maar nu als jij dit gaat verdubbelen, gaan dan je spiermassa 2x zo hard groeien?
          Nee natuurlijk niet, je word gewoon n vetklomp.... Zie dat maar als n side..
          Snappie?

Onthou voor altijd: Soms is minder toch meer..
          Ja idd. dat is absoluut waar. de prof BB gebruiken wel 5 gr steroiden per week maar ja die gebruiken ook nog de rest van de apotheek erbij.
          Er is op DBB een guru die zweert bij korte 6 weekse kuurtjes van Test/Primo 250/200 mg per week en dat 2x per jaar verder niks. hij beweerd dat een kennis van hem Mr Belgium is geworden boven de 90kg en is ook nog erg gezond...zou het allemaal zo gemakkelijk zijn vraag ik me af....

Comment

@Knulletje: heb je misschien nog een andere optie die ik nog niet beschreven heb?
            Geen tren en masteron. misschien Boldenone icm Turinabol?

Wederom bedankt voor de hulp

Comment

Ik ben aan het denken om finasteride erbij te gaan gebruiken om evt ongewenste haaruitval tegen te gaan.
              Slim of niet? omdat ook je libido door dit goedje onderdrukt kan worden.

Comment

Je bent veel te bang kerel, ik schrijf jou echt geen kuurtje voor waarmee jij in de problemen komt hoor.
                Ik zit hier juist om dat te voorkomen.

Test Primo verhaaltje van 250/200 is uit de lucht gezogen, daar het te kort is om fatsoenlijk te reageren in 6 weken.
                Het duurt al +- 4 weken eer je lichaam gaat reageren op de stoffen. Dus die kampioen is het daar niet mee geworden hoor.
                Daarbij zeg ik niet dat het geen meerwaarde heeft, maar reken nu eens de tijd die je nodig hebt om weer op te starten. Je doet 2 weken niets gebruiken dan krijg je de nakuur van 2-3 weken, wat ook weer n verliestijd is.
                Dus je staat dan 6 weken op n laag niveau te kuren en dan duurt het 4-5 weken eer je weer opstart.
                Want tijdens de na-kuur start je ook niet op.. Dus heb je uiteindelijk 1 week winst geboekt?

Korte kuren kan zeker wel, maar dan met korte esters.. Dan schiet je snel in de kuur en gaat daar ook weer snel uit, zonder na-kuur. En dan kun je in 6 weken idd n knappe winst boeken..

Turinabol, terwijl jij zo bang bent voor n erectie stoornis?
                Kijk even mee:

Bijwerkingen

• Acne en vette huid
                • Erectiestoornissen (tijdelijk)
                • Vergrote kans op hartaandoeningen
                • Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
                • De natuurlijke testosteronproductie kan afnemen of stoppen
                • Vermannelijking (bij vrouwen)
                • Bloedstolling gaat moeilijker
                • Turinabol is hepatoxisch

Boldenon= Equipoise en zou goed kunnen, ware het niet dat je het toch wel n 16 weken moet gebruiken voor n goede werking en goede resultaten..
                En daar het een undecylenaat ester bezit (4 weken, door de 11koolstofatomen) zou je de testosteron nog 3 weken door moeten zetten voor de zekerheid. Omdat de ester zo lang is, is het na 4 weken pas gehalveerd in waarde.
                Of je zou er beter een Testosteron Cypionaat bij moeten gebruiken.
                De beste stack partners van Bold zijn dan ook voor lange kuren Test C, Winstrol en Trenbolon..
                De nakuur van normaal 3 weken zou je ook moeten verlengen naar 4 weken door de lange ester.

Lijkt mij niet echt n optie?

Comment

@ TS : RESPECT !! Eindelijk iemand die zn ding goed en netjes doet ! Hulde... mag je vrouwtje echt niet over klagen als je het zo goed en eerlijk wilt doen ! ( meeste mannen doen het stiekem of zonder overleg )
                  Zorg straks wel dat je er positief in staat en niet met angst of vrees naar resultaten kijkt want je word nu geholpen door de enige persoon die er ECHT verstand van heeft

Knulletje geeft je dus ook al de goeie / beste optie aan voor jou doelen ! en ik denk ook dat je er idd wel een kilotje of 8-9 uit zult kunnen halen, schoon !

omdat je maar 1 x mag / wilt kun je het beter goed doen.. als je voor meerdere malen ging zou je eventueel een opbouw kunnen kiezen van x aantal weken test e only omdaarna te bridgen naar test + deca oid !

Wat ik gebruik nu?
                  Dat is geen geheim hoor, dit:
                  Testosteron E 750mg/pw
                  Trenbolon E 400mg/pw
                  Masteron 200mg/pw
                  CJC-1295 100mcg 3x daags, half uur voor de voeding.. 1 maand op en 1 maand af
                  GHRP-6 100mcg 3x daags, half uur voor de voeding.. 1 maand op en 1 maand af
                  IGF-1Lr3 in de maand dat er geen peps zijn 100mcg na de training in de net getrainde kleine spiergroep L+R 50mcg.
                  HCG 800 iu/pw

Nice ! die stats van jou en dan zulke "kleine" beetjes doen ! Ga me nu haast zorgen maken om me eigen :P

@ Optimus : Dat verhaal van dat MR belgie zal gerust waar zijn maar niet op dat soort kuurtjes ! Is echt dbb praat.. net zoals ze daar nog steeds enorme kuren voorschrijven

Comment

Geeft het niks om vocht vast te houden:

test e 250 mg - deca 200 mg

Liever geen vocht.

test e 250 mg - primo 300/400 mg
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                      @ TS : RESPECT !! Eindelijk iemand die zn ding goed en netjes doet ! Hulde... mag je vrouwtje echt niet over klagen als je het zo goed en eerlijk wilt doen ! ( meeste mannen doen het stiekem of zonder overleg )
                      Zorg straks wel dat je er positief in staat en niet met angst of vrees naar resultaten kijkt want je word nu geholpen door de enige persoon die er ECHT verstand van heeft

Knulletje geeft je dus ook al de goeie / beste optie aan voor jou doelen ! en ik denk ook dat je er idd wel een kilotje of 8-9 uit zult kunnen halen, schoon !

omdat je maar 1 x mag / wilt kun je het beter goed doen.. als je voor meerdere malen ging zou je eventueel een opbouw kunnen kiezen van x aantal weken test e only omdaarna te bridgen naar test + deca oid !

Nice ! die stats van jou en dan zulke "kleine" beetjes doen ! Ga me nu haast zorgen maken om me eigen :P

@ Optimus : Dat verhaal van dat MR belgie zal gerust waar zijn maar niet op dat soort kuurtjes ! Is echt dbb praat.. net zoals ze daar nog steeds enorme kuren voorschrijven

Dank je wel Hooligan voor je complimenten. Ik denk maar zo, kijk als een je serieuze relatie hebt en veel om elkaar geeft dan moet je eerlijk zijn tegen elkaar. natuurlijk is ze tegen het gebruik van AAS omdat ze zich zorgen maakt om mijn gezondheid en evt bijwerkingen, waar ze indirect daar ook mee krijgt te maken. het is dan fair om het te zeggen in ieder geval.
                      Ik heb met haar afgesproken dat ik heel graag 10 kilo droge spiermassa wil opbouwen en daarna is het goed voor mij. ik probeer dit in 1 kuur te bereiken. ik reageer snel op voeding en training en heb al een behoorlijke basis. de meeste denken dat ik kuur of heb gekuurd maar dat is dus niet zo. als je 25 jaar continue traint (met de laatste jaren alleen maar blessures en plateaus vind ik dat ik recht op een kuurtje heb

Ik hoop dat het een goede beslissing is en ik er mijn gezondheid niet kapot mee maak. Soms zit ik ook met een schuldgevoel zo van; ja je bent nu gezond maar je waardeert dit niet omdat je risico's gaat nemen puur voor uiterlijk vertoon...ik weet het dat het best extreem is maar soms denk ik gewoon zo....

En ja ik heb al veel commentaar en reacties van knulletje gelezen en idd hij heeft er erg veel verstand van en komt ook erg verstandig en behulpzaam over.

NB: Valt wel mee met die flinke kuren op DBB. sommige wel

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Je bent veel te bang kerel, ik schrijf jou echt geen kuurtje voor waarmee jij in de problemen komt hoor.
                        Ik zit hier juist om dat te voorkomen.

Test Primo verhaaltje van 250/200 is uit de lucht gezogen, daar het te kort is om fatsoenlijk te reageren in 6 weken.
                        Het duurt al +- 4 weken eer je lichaam gaat reageren op de stoffen. Dus die kampioen is het daar niet mee geworden hoor.
                        Daarbij zeg ik niet dat het geen meerwaarde heeft, maar reken nu eens de tijd die je nodig hebt om weer op te starten. Je doet 2 weken niets gebruiken dan krijg je de nakuur van 2-3 weken, wat ook weer n verliestijd is.
                        Dus je staat dan 6 weken op n laag niveau te kuren en dan duurt het 4-5 weken eer je weer opstart.
                        Want tijdens de na-kuur start je ook niet op.. Dus heb je uiteindelijk 1 week winst geboekt?

Korte kuren kan zeker wel, maar dan met korte esters.. Dan schiet je snel in de kuur en gaat daar ook weer snel uit, zonder na-kuur. En dan kun je in 6 weken idd n knappe winst boeken..

Turinabol, terwijl jij zo bang bent voor n erectie stoornis?
                        Kijk even mee:

Bijwerkingen

• Acne en vette huid
                        • Erectiestoornissen (tijdelijk)
                        • Vergrote kans op hartaandoeningen
                        • Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
                        • De natuurlijke testosteronproductie kan afnemen of stoppen
                        • Vermannelijking (bij vrouwen)
                        • Bloedstolling gaat moeilijker
                        • Turinabol is hepatoxisch

Boldenon= Equipoise en zou goed kunnen, ware het niet dat je het toch wel n 16 weken moet gebruiken voor n goede werking en goede resultaten..
                        En daar het een undecylenaat ester bezit (4 weken, door de 11koolstofatomen) zou je de testosteron nog 3 weken door moeten zetten voor de zekerheid. Omdat de ester zo lang is, is het na 4 weken pas gehalveerd in waarde.
                        Of je zou er beter een Testosteron Cypionaat bij moeten gebruiken.
                        De beste stack partners van Bold zijn dan ook voor lange kuren Test C, Winstrol en Trenbolon..
                        De nakuur van normaal 3 weken zou je ook moeten verlengen naar 4 weken door de lange ester.

Lijkt mij niet echt n optie?

Waarom kies je niet in mijn geval voor test E 500 mg per week? is dit niet beter dan Test/Deca 250/200 mg? het aantal mg is bij de Test only toch ook hoger?

Bedankt voor je reactie!

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                          Geeft het niks om vocht vast te houden:

test e 250 mg - deca 200 mg

Liever geen vocht.

test e 250 mg - primo 300/400 mg
                          Met Test/Primo bouw je wel minder spiermassa op dan met deca.

Comment

@knulletje: sorry vergeten te vragen: Is het waar dat het het beste is om met een laag vetpercentage te gaan kuren ivm met aromatisatie?
                            Ik heb nu zoiets van 17-18%. Is deca en Test dan wel geschikt voor mij?

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                              Dank je wel Hooligan voor je complimenten. Ik denk maar zo, kijk als een je serieuze relatie hebt en veel om elkaar geeft dan moet je eerlijk zijn tegen elkaar. natuurlijk is ze tegen het gebruik van AAS omdat ze zich zorgen maakt om mijn gezondheid en evt bijwerkingen, waar ze indirect daar ook mee krijgt te maken. het is dan fair om het te zeggen in ieder geval.
                              Ik heb met haar afgesproken dat ik heel graag 10 kilo droge spiermassa wil opbouwen en daarna is het goed voor mij. ik probeer dit in 1 kuur te bereiken. ik reageer snel op voeding en training en heb al een behoorlijke basis. de meeste denken dat ik kuur of heb gekuurd maar dat is dus niet zo. als je 25 jaar continue traint (met de laatste jaren alleen maar blessures en plateaus vind ik dat ik recht op een kuurtje heb

Ik hoop dat het een goede beslissing is en ik er mijn gezondheid niet kapot mee maak. Soms zit ik ook met een schuldgevoel zo van; ja je bent nu gezond maar je waardeert dit niet omdat je risico's gaat nemen puur voor uiterlijk vertoon...ik weet het dat het best extreem is maar soms denk ik gewoon zo....

En ja ik heb al veel commentaar en reacties van knulletje gelezen en idd hij heeft er erg veel verstand van en komt ook erg verstandig en behulpzaam over.

NB: Valt wel mee met die flinke kuren op DBB. sommige wel
                              10 kilo droge spiermassa met een kuur kan je vergeten.
                              10 kilo massa is te doen.
                              Als je 5 a 6 kilo (droog) pakt doe het al goed.

wat je ook kan doen aangezien je laatste vraag
                              is cutten met test e en primo
                              zorgen dat je BF omlaag gaat terwijl je hetzelfde weegt.
                              je staat droger harder en lijkt groter terwijl je gewicht hetzelfde is.

Progressie volgen via spiegel en je weegschaal verstoppen haha.
                              Chaka Chaka Boy

Comment

Hey Knulletje: Ik zou graag 2 dingen van je willen weten:

1)waarom ga je liever voor de Test/Deca 250/200 variant dan de Test only 500 mg in mijn geval?
                                Ben daar wel benieuwd naar? misschien omdat ik bij de Test E 500 mg WEL hcg erbij moet gaan nemen? of omdat Test/Deca meer massa opbouwt?

2)Is het niet verstandig om eerst te cutten naar een lager vetpercentage om aromatisatie tegen te gaan?

Bedankt nogmaals voor je raad!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X