Echt of fake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb een bepaald bekend iemand hier een PM gestuurd, dus ik moet ff afwachten...

Maar zal het laten weten natuurlijk

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Jaap, ik heb ook portugese sustanon (sustEnon) gehad en die was goed.
      Er zijn wel een paar verschillen met die van jou en die van mij:

* bij mij staat er bij de prijs P.V.P 2,65 op de zijkant
      * ik kan niet goed zien of er een streepje op de G van orGanon staat. Volgens mij zie ik die bij jou niet op de foto maar hij hoort er wel op te staan, anders is het waarschijnlijk toch fake

Dusss: sustEnon is niet bij defitinie nep, maar bij jouw verpakking weet ik het niet zeker.
      Als er geen streepje op die G staat klopt het eigenlijk niet maar aan de andere kant zou het wel heel dom zijn als ze juist die portugese, waarvan die E al twijfels oproept, sustanon na gaan maken

Comment

Thanx Jesse. Maar ik zeg, genoeg gegist, meten is weten en testen is uhm....ook weten, dus dat ga ik doen.

Groeten
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

sust en deca zijn echt guys. alleen vertrouw ik de biona nietzo. maar de sust is zoiezo echt omdat ik deze ook heb gehad.. en de deca.. tja .. daar is iedereen het over eens ,, also real
          The oxynator

Comment

Doordat jij ze hebt gehad wil dit nog niet direct zeggen dat de sus echt is.
            Vertrouw het voor geen meter..

Grtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Mrt. 26 2005,09:19)]Doordat jij ze hebt gehad wil dit nog niet direct zeggen dat de sus echt is.
              Vertrouw het voor geen meter..

Grtz.
              schat .. mijn vriendin werkt mij de apotheek dus ik laat altijd alles testen :P
              The oxynator

Comment

Prima, maar tenzij je deze ook gaat testen kun je er nog steeds niets met zekerheid over zeggen.
                Kan er leuk hetzelfde uitzien maar dat geeft nog steeds 0,0 garantie op de inhoud. Fakes zijn soms zoooo goed.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 26 2005,09:25)]Prima, maar tenzij je deze ook gaat testen kun je er nog steeds niets met zekerheid over zeggen.
                  Kan er leuk hetzelfde uitzien maar dat geeft nog steeds 0,0 garantie op de inhoud. Fakes zijn soms zoooo goed.
                  dan pm je me en stuur je er eentje op hé
                  The oxynator

Comment

Kijk, dat is nu eens een top aanbod.

Overigens wordt dit spul al getest dus het zal niet meer hoeven neem ik aan, ging mij alleen om de stelligheid waarmee je roept dat het echt is. Als iemand daar blind op vaart kan hij aardig de boot ingaan, het blijven maar gewoon foto'tjes van een verpakking natuurlijk.

Comment

luister x leuk dat jij je spul kan laten testen en dat je dat van jaap wilt laten testen is tof, maar mij schat noemen laat dat maar aan iemand anders over...

grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het zou wel lekker zijn als X-tripiod ook spullen kan laten testen want ik krijg de laatste tijd wel heel erg veel mailtjes om dingen te testen en ben bang dat mn maatje eerdaags even een break in gaat lassen omdat ik nu wel heel erg veel meegegeven heb de laatste week.

Wacht nu op de uitslag van 7 produkten dus ben benieuwd.

Comment

je moet er geld voor vragen arie

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 26 2005,13:54)]je moet er geld voor vragen arie    
                            Of Eeuwige Roem in de Bodynet Hall of Fame

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sustenon is portugese sus. Ik had deze samen met Rik in de laatste kuur gebruikt en inderdaad ziet er echt uit (plastic, doosje, ampul met rood gele ring). Die wij hadden was inderdaad fake tenminste ondergedoseerd (160mg per ml).

Bij de nieuwe norma's zit een rood logootje ingebrand achter het etiket deze is er met de vingernagel niet af te krassen.

Bionabol heb ik laatst gehad in oranje strips weet dus niet of deze echt zijn.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (banaan @ Mrt. 27 2005,22:05)]Sustenon is portugese sus. Ik had deze samen met Rik in de laatste kuur gebruikt en inderdaad ziet er echt uit (plastic, doosje, ampul met rood gele ring). Die wij hadden was inderdaad fake tenminste ondergedoseerd (160mg per ml).

Bij de nieuwe norma's zit een rood logootje ingebrand achter het etiket deze is er met de vingernagel niet af te krassen.

Bionabol heb ik laatst gehad in oranje strips weet dus niet of deze echt zijn.

oranje ,, moet je effe een pic erop zetten want die bij mij zijn ook oranje (verpakking dan )
                                The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X