Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jaap, ik heb ook portugese sustanon (sustEnon) gehad en die was goed.
Er zijn wel een paar verschillen met die van jou en die van mij:
* bij mij staat er bij de prijs P.V.P 2,65 op de zijkant
* ik kan niet goed zien of er een streepje op de G van orGanon staat. Volgens mij zie ik die bij jou niet op de foto maar hij hoort er wel op te staan, anders is het waarschijnlijk toch fake
Dusss: sustEnon is niet bij defitinie nep, maar bij jouw verpakking weet ik het niet zeker.
Als er geen streepje op die G staat klopt het eigenlijk niet maar aan de andere kant zou het wel heel dom zijn als ze juist die portugese, waarvan die E al twijfels oproept, sustanon na gaan maken
sust en deca zijn echt guys. alleen vertrouw ik de biona nietzo. maar de sust is zoiezo echt omdat ik deze ook heb gehad.. en de deca.. tja .. daar is iedereen het over eens ,, also real
Prima, maar tenzij je deze ook gaat testen kun je er nog steeds niets met zekerheid over zeggen.
Kan er leuk hetzelfde uitzien maar dat geeft nog steeds 0,0 garantie op de inhoud. Fakes zijn soms zoooo goed.
Citaat[/b] (Shannasse @ Mrt. 26 2005,09:25)]Prima, maar tenzij je deze ook gaat testen kun je er nog steeds niets met zekerheid over zeggen.
Kan er leuk hetzelfde uitzien maar dat geeft nog steeds 0,0 garantie op de inhoud. Fakes zijn soms zoooo goed.
Overigens wordt dit spul al getest dus het zal niet meer hoeven neem ik aan, ging mij alleen om de stelligheid waarmee je roept dat het echt is. Als iemand daar blind op vaart kan hij aardig de boot ingaan, het blijven maar gewoon foto'tjes van een verpakking natuurlijk.
luister x leuk dat jij je spul kan laten testen en dat je dat van jaap wilt laten testen is tof, maar mij schat noemen laat dat maar aan iemand anders over...
grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Het zou wel lekker zijn als X-tripiod ook spullen kan laten testen want ik krijg de laatste tijd wel heel erg veel mailtjes om dingen te testen en ben bang dat mn maatje eerdaags even een break in gaat lassen omdat ik nu wel heel erg veel meegegeven heb de laatste week.
Wacht nu op de uitslag van 7 produkten dus ben benieuwd.
Sustenon is portugese sus. Ik had deze samen met Rik in de laatste kuur gebruikt en inderdaad ziet er echt uit (plastic, doosje, ampul met rood gele ring). Die wij hadden was inderdaad fake tenminste ondergedoseerd (160mg per ml).
Bij de nieuwe norma's zit een rood logootje ingebrand achter het etiket deze is er met de vingernagel niet af te krassen.
Bionabol heb ik laatst gehad in oranje strips weet dus niet of deze echt zijn.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (banaan @ Mrt. 27 2005,22:05)]Sustenon is portugese sus. Ik had deze samen met Rik in de laatste kuur gebruikt en inderdaad ziet er echt uit (plastic, doosje, ampul met rood gele ring). Die wij hadden was inderdaad fake tenminste ondergedoseerd (160mg per ml).
Bij de nieuwe norma's zit een rood logootje ingebrand achter het etiket deze is er met de vingernagel niet af te krassen.
Bionabol heb ik laatst gehad in oranje strips weet dus niet of deze echt zijn.
oranje ,, moet je effe een pic erop zetten want die bij mij zijn ook oranje (verpakking dan )
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment