Hoe word clen en t3 samen gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zit het een beetje te lezen er word in tabs gepraat je kan beter in mcg praten is veel veiliger straks heeft hij die 50 mcg tabs en helpen wij hem een leven lang aan de schild klier hormonen

en dat lijkt me niet de bedoeling
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (reusje20 @ Apr. 13 2005,17:42)]het schijnt zelfs dat dat afbouw verhaal ook al achterhaald is, je zou alleen je lichaam extra beslasten door langer het hormoon te nemen
      maar je kan daar beter niet mee gaan expirimenteren in mijn ogen

verder ga ik met klaas en testo mee, t3 word zwaar overdreven over gedaan....
      das dan gelijk weer 1 van de nadelen van internet, als iemand een verhaal uit zijn duim zuigt, en  dat op internet knalt... mensen geloven dat en  worden er bang van, daarna gaat het verhaal zich versprijden en een eigen leven lijden......

leuk weetje trouwens, in de bijsluiter van esfar staat dat voor een gezond mens de normale dosis  tussen de 50 en 75 mcg ligt en het maximale op 100 mcg

daarom snap ik ook de mensen niet die 25 mcg tijdens een sth kuurtje pakken, dan leg je alleen je eigen productie plat
      Volgens mij hoeft een gezond mens dit niet te nemen, en wordt gebruikt bij mensen met een schildklier aandoening..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Apr. 13 2005,21:38)]Volgens mij hoeft een gezond mens dit niet te nemen, en wordt gebruikt bij mensen met een schildklier aandoening..

Grtz..
        Adrem, harold, heel adrem!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kan wel adrem zijn,bro maar als je te weinig neemt waardoor je alleen maar nadelig bezig bent kan je er beter vanaf blijven.

Het is zoals alles met kuren,doe het goed of doe het niet!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (reusje20 @ Apr. 13 2005,17:42)]leuk weetje trouwens, in de bijsluiter van esfar staat dat voor een gezond mens de normale dosis  tussen de 50 en 75 mcg ligt en het maximale op 100 mcg

daarom snap ik ook de mensen niet die 25 mcg tijdens een sth kuurtje pakken, dan leg je alleen je eigen productie plat
            Die ligt dan al plat bro vandaar de 25mcg!
            De sth en vooral de test die je erbij neemt zorgen ervoor dat je schildklier veel minder werkt. Door de minimale toevoeging werkt hij gewoon door.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Maar als je dan toch medicatie neemt waarom dan niet meteen optimaal voordeel eruit halen door de boel wat te versnellen?

Comment

In jouw geval wil je een enorme daling van je bf dus moet je hoger. Als je het als nuttige toevoeging wilt om niet tot nauwelijks vet aan te zetten in een massa kuur is 25mcg voldoende. Naast een goed dieet uiteraard.

Greets...

Comment

kan je heel je dosis beter in 1 keer nemen of verdelen over twee keer??
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

@dino
                    zo veel mogelijk verdelen over de dag omdat het zeer kort werkt

@ cur
                    volgens mij vertraagt je schildklier werking slechts door sth en test ipv geheel stil te worden gelegd, correct me if im wrong
                    wat zou dan het nut zijn om een minimale dosis t3 te nemen en daardoor je eigen pruductie geheel plat te leggen? je dosis is dan tenslotte minder als de helft van wat een "gezond" mens zou moeten nemen
                    de dosis die in de bijsluiter van esfar staat gaat niet over mensen die snel willen afvallen...

ik probeer niemand een hoge dosis t3 aan te praten, maar ben het met testo eens, doe het niet of doe het goed, want je ben met een lage dosis netzoveel je eigen hormoon productie aan het belazeren als met een hoge dosis

groetjes

Comment

Je geeft meteen het probleem aan gozer, amateurs die maar wat klooien.
                      Bij de één gaat zijn produktie plat, bij de ander bijna helemaal. Alleen door het te laten controleren weet je het zeker.

De stelling als je het doet doe het dan goed sta ik helemaal achter. Wel jammer dat zonder het te laten controleren je niet weet of 12,5mcg genoeg is of dat 150mcg teveel is...

Hoe dan ook vind ik het persoonlijk een riskant goedje waar sommigen veel te gemakkelijk over praten.
                      Ieder voor zich uiteraard maar niet voor mij.

Greets...

Comment

dat ben ik helemaal met je eens, meten is weten

maar dan nog zit je met het probleem dat je continue moet laten prikken als het zeker wil weten, omdat niemand weet hoveel je spijsvertering afbreekt bij de orale inname zodat je dus niet weet wat de werkzame dosis is in verhouding tot de genomen dosis

maar eigenlijk geld voor alle medicijnen en met hormonen zeker : bezint eer ge begint

je kan nou eenmaal niet de taak van een arts overnemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X