Originally posted by quibus
View Post
kracht bij winny/diana
Collapse
X
-
Oxy is wel de grootste kracht bouwer.. maar dat goedje is zeer agressief.. niet voor een beginner inderdaad..
Zou gewoon lekker Tbol pakken. Relatief mild en goede resultaten mits je goed spul hebt. Resultaten zijn erg dosering afhankelijk. Tot 60mg op te voeren. 50mg is meestal voldoende."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Veel mensen denken zo, eerst maar pilletjes en injecteren durf ik niet....snap de gedachte maar is zonde...
je eerste kuur groei je het hardst op, verkloot hem dan niet door een oraltje te doen, de resultaten erna zulen tegenvallen omdat je veel verliest...
Verdiep je in het injecteren en dan kom je erachter dat het echt niet zo moeilijk is dan het lijkt....
Kijk eens hier voor wat plaatjes.....SpotInjections.com
Ik roep altijd dat TEST de basis is van iedere kuur....een perfecte eerste kuur die ik altijd aanraad is
week 1-10 500mg test
week 1-4 30mg dbol
uiteraard nakuur erbij en zuiver eten
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostDat is sowieso goed ;-) Maar even tussendoor, ik lees een keer of drie dat winny een beetje meer kracht zal geven. Als ik op eigen ervaring af ga kreeg ik een beetje veel meer kracht, alle oefeningen met min 25kg meer gepakt(op armen na) toen. Bij diana en tboll zal je toch ook moeten nakuren, of niet?
Nu hoor ik in dit topic veel mensen over Turinabol, toen der tijd ook wel het een en ander over gelezen. Maar ook vaak dat Tboll als only te weinig zou doen? Ik dacht zelf ook dat dit wel een mooie tussenweg was tussen dboll en winstrol, maar waarom zijn er dan zo weinig tboll only logjes te vinden?
Oxy is inderdaad wel heel heftig en ook extreem zwaar voor de lever, dat kun je beter aan een inject kuurtje gaan denken.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postdat dacht ik al future, veel mensen gaan af op wat ze lezen of horen, maar ieder lichaam werkt anders of kan meer of minder verdragen, hou het gewoon goed in de gaten allemaal want ook crea is geen wondermiddel en gaat via de maag net als de pillen. hou desnoods even een weekje rust na je pillen voordat je aan crea begint zodat je lichaam even een weekje rust heeft.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
crea is in principe altijd te gebruiken want het verhoogd de atp levels maar crea gaat ook via de nieren net zoals pillen, een beetje rust is dus altijd even goed.
en ja inferno het kan natuurlijk wel maar dat kan ook met een jaar door kuren en daar bij zuipen en gebruiken, maar ging me meer om de veiligheid vooral omdat hij nieuw is op dit gebied
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
4 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
1 week geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment