Malay Tiger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laten we maar verder niet op merken ingaan.
    Klote is gewoon de belangen van de merken, in de echt nep sectie op dbb heb ik vaak het idee dat het supplier vs supplier is de ene zegt ja de ander nee.

Comment

Epl is gg en gg is epl

Maar idd genoeg er over
      Een dag niet getraind...

Comment

wel kut dat je niet over merken mag praten dan, tenslotte willen we allemaal waar voor ons geld maar ja

Comment

sommigen praten zichzelf tegen idd....golden gear is idd extreme powerlabs...is beide hetzelfde met dezelfde grondstoffen en producers

Dan is het wel raar dat je op het ene goed gaat en de andere niet...

Verder is het een goed plan om niet op merken in te gaan...

Een labtest kun je niet zelf zomaar uitvoeren...
          ik heb ze vroeger laten uitvoeren bij San rafael labs in USA... Hlaas bestaan ze niet meer omdat ze naast labtests ook nog andere activiteiten erop nahielden.

Comment

Epl is ook niet meer wat het geweest is.. en pillen maken of olie is toch ander iets anders moet jij toch weten lijkt me ??
            Een dag niet getraind...

Comment

Wist niet dat epl gg was.... vroeger epl winny gehad tot 2 maal toe en was good 2 go.. was jaartje terug ofzo.

'Ja laten we allemaal onze bekken houden over merken, zodat je bij de volgende bestelling meuk koopt....'

Eerlijk is eerlijk als het ug lab niet de beloofde grondstof en de hoeveelheid in het vial/potje doet kunnen hun ook geen goeie recensie's verwachten en om daarover te zwijgen vind ik niks. Als ik niks zeg en andere ook niet dan blijft dat lab gewoon doorproduceren omdat onwetende die meuk kopen...
              Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit dan cheap ass ondergedoseerde shizzle maar dat begrijpen sommige ug labs blijkbaar niet...
              Last edited by gain is pain; 26-07-2013, 21:54.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Probleem is dat je weer zo'n supplier oorlog kan krijgen, maar goed met GG is dat niet meer zo hebben te veel steken laten vallen dit jaar helaas, want was min favo gear !

Op ander boards heb je natuurlijk tegen partijen die merk express zwart gaan maken, maar hier op bodynet is het klein en bekende mensen die hier over praten en eerlijk oordeel op ervaring zullen geven. Dus zie verder probleem niet zo!
                Een dag niet getraind...

Comment

Ik weet niet of jij het weet maar golden gear en epl hebben beide tabs....die zijn pcies hetzelfde en worden tesamen geproduceerd...

Comment

Ja dus ? Wat zegt dat over de vails... Epl is epl... Hebt geen gg potje dus weet niet wat je hiermee wilt zeggen?
                    Een dag niet getraind...

Comment

ik doelde op algemeen....er zijn zat mensen die roepen dat de dbol van epl geweldig is en die van golden gear klote zou zijn...dan moet ik altijd ff zuchten, je weet nu wel waarom

vials zijn idd niet te vergelijken...omdat epl die idd niet heeft

Maar het probleem is dat je deze discussies nooit objectief kunt volgen....veel mensen hebben weer belang bij een bepaald merk (dealers), anderen zeiken een merk af omdat ze er slecht op gegaan zijn..(ligt ook heel vaak aan hun eigen, maar ze geven meteen de gear de schuld)
                      Zo krijg je dus altijd vertekend beeld...

Labtesten bieden idd uitkomst maar die zijn niet zo makkelijk te verkrijgen...

Comment

Iemand kan epl goed vinden als hij deze 1 jaar geleden heeft gebruikt en nu vandaag is begonnen met gg en tegenvalt... volgensmij heb je daar nog niet aan gedacht...
                        lijkt me een beetje raar als je 1 potje epl koopt en de ander gg....
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

sommige dealers die geen epl ff op voorraad hebben leverden dan gg potjes uit...dat heeft ooit een jongen gehad die ik sprak op Bodyresource...kende jongen verder niet...

Enige wat het heden bewijs kan brengen is labtests....
                          En das lastig...

Comment

Ooit..? onder welke steen heb jij gelegen? GG brengt al heeeel lang geen tabs meer uit onder eigen naam. Is allemaal EPL geworden jaar of 2-3 terug..

Betreft de merken doe ik even geen uitlatingen.. we weten allemaal wel welke merken vandaag de dag kut zijn.

Op DBB is het supplier oorlog 24/7 heb daar laatst wat info laten vallen over welke merken en welke batches ruk zijn.. nou je moest eens kijken hoeveel dealers erop af sprongen.. heel verdrietig allemaal.. for bodybuilders by bodybuilders bestaat helemaal niet.. het is allemaal zo commercieel als wat.. Enorme belangenverstrengelingen..
                            Last edited by Cidious; 28-07-2013, 12:01.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Daar heb je helemaal gelijk in...Tis eigenlijk gewoon By bodybuilders For money!

Het was idd een steen van een paar jaar oud ja, dat klopt...niks mis mee toch?

Comment

Installeer dan ff de laatste "Roid Market update 2013.7" dan kan je weer ff mee.
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X