dht product

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rickni View Post
    Ik eet 2x per dag warm. Kip file. Kwark. Noten. Fruit. Vis.
    Nu krijg je zeker de voedingsdeskundigen hier over je heen kerel..
    Ik bemoei mij daar niet zoveel mee, daar anderen daar veel beter in zijn dan ik..
    Sorry voor mijn onwetendheid, maar dit is gewoon n opsomming van eten.
    De kerels die hier op gaan reageren, helpen je wel n stuk verder opweg.
    Succes kerel.

Comment

hahahah ik zeg niks
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
        hahahah ik zeg niks
        Oh, dan denk ik dat mijn vermoeden (PH) juist was.
        Ik dacht eraan in verband met bloedverdunners voor longen.
        Dan weet jij ook dat steroiden voor jou uit den boze zijn vriend.
        Sorry maar waar.

Als je n ondebouwing wil, kan ik het je geven.
        Vraag je niets, laat ik het hierbij.
        Even goede vrienden.

Comment

Haha ja ik weet t niet. Gebruik na sporten Nog perfect mass en creatine.
          Ik gain Nog steeds.
          Maar wil Gewoon een stap verder.

@whahaha
          Van test heb je geen verhoogd kanker risico. Heeft doktor haar of zijn diploma misschien in de schoen gekregen van sinterklaas?

Comment

christus wat ben jij een irritante nozem.. je hebt echt geen flauw idee waar je over praat.. Test zorgt ervoor dat cellen zich sneller ontwikkelen.. dus als je al kwaadaardige cellen in je lijf hebt zitten zullen die binnen no time goed doorontwikkelen en zit je dus wel met de diagnose kanker.. Je krijgt er geen kanker van, maar het versneld het proces aanzienlijk met een beetje ongeluk. verhoogd risico van test? JA lijkt me wel..

Ga alsjeblieft jezelf inlezen je praat poep man...

En je gaint nog steeds? waarom dan iets pakken? ik zou zeggen benut dat en pak iets wanneer je vastloopt..
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Oh, dan denk ik dat mijn vermoeden (PH) juist was.
              Ik dacht eraan in verband met bloedverdunners voor longen.
              Dan weet jij ook dat steroiden voor jou uit den boze zijn vriend.
              Sorry maar waar.

Als je n ondebouwing wil, kan ik het je geven.
              Vraag je niets, laat ik het hierbij.
              Even goede vrienden.
              kerel heb ik er bij vermeld wat ik aan mijn longen heb??? geloof het niet
              natuurlijk mag je er wat van zeggen ben nooit te oud om te leren
              heb me goed in gelezen van alle anabolen die er zijn ,maar kon nergens vinden dat bloedverdunners en winstrol een negatieve werking hadden op mekaar zo doende
              met dbol had ik nergens last van drom gebruik ik dat ook als ik ga kuren
              alleen ging het plassen wat minder als normaal ,en daarom en ook in verband met mijn leeftijd
              laat ik er ff naar kijken door een uroloog... snappie.

maar even goeie vrienden
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by rickni View Post
                Hallo

ik ben me aan het inlezen over aas en gevolgen van dht anabolen.
                Ik ben bewust van haar uitval, groei van de prostaat.
                maar hoeveel is dat nou? Als je bijvoorbeeld 2x per jaar winstrol + primobolan neemt. Dit 10 jaar lang. Wat is de schade dan?
                Of ben je dan f*cked als je 50 bent?
                Kan je dit nemen tijdens primobolan kuur? Kan er namelijk niks over vinden op internet van mensen die het gebruiken tijdens kuren.
                Sabal Complex | De Tuinen

en iemand bekend met liv52 van de tuinen? En heeft het toegevoegde waarden?

gr rick
                Ik begrijp uit je post dat je denkt dat 'DHT anabolen' (zullen we even de juiste definitie hanteren: 5a-gereduceerde AS?) per definitie een ongunstige androgene:anabole ratio hebben. In tegen deel. Realiseer je dat 5a-gereduceerde steroiden inderdaad doorgaans 'n stuk potenter zijn in het activeren van de AR; bijgevolg kun je ze lager doseren. Verder kunnen ze niet meer 5a-reductie ondergaan, dus er wordt niet nog 'n potenter androgeen geproduceert lokaal in de androgeen gevoelige weefsels zoals de scalp. Het probleem met veel 5a-gereduceerde steroiden zit hem er nu niet in dat het 5a-gereduceerd is en daarom op DHT lijkt, wat fysiologisch gezien de boosdoener is (immers krijg je lokaal in androgeen gevoelige weefsels 'n sterker androgeen), maar het feit dat 5a-gereduceerde steroiden (met een keto groep op C3) vaak een sterke affiniteit vertonen voor 3alpha-HSD, een enzym die met name aanwezig is in skeletspierweefsel. Dit enzym reduceert ook op C3 waardoor je een nutteloze steroide overhoudt, waardoor je nu net de anabole potentie gaat missen die het had. Daarom heeft het een ongunstige androgene:anabole ratio. Primobolan valt hier inderdaad onder, stanozolol echter niet, het is geen 3-keto steroide. Een ander mooi voorbeeld is oxandrolon, die ondanks dat het een 5a-gereduceerde 3-keto steroide is, geen 3a-gereduceerde metabolieten kent (waarschijnlijk door de O in de A-ring die de reductie belemmert op C3).

Bottomline is dat 5a-gereduceerde steroiden juist een heel gunstige anabole:androgene ratio zouden hebben, mits er geen 3a-HSD aanwezig was in het spierweefsel. Nog gunstiger zijn steroiden die 5a-reductie ondergaan naar een minder potent androgeen (nandrolon) m.b.t. androgene neveneffecten.
                Last edited by Spuitelf11; 23-09-2013, 20:04.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                  Ik begrijp uit je post dat je denkt dat 'DHT anabolen' (zullen we even de juiste definitie hanteren: 5a-gereduceerde AS?) per definitie een ongunstige androgene:anabole ratio hebben. In tegen deel. Realiseer je dat 5a-gereduceerde steroiden inderdaad doorgaans 'n stuk potenter zijn in het activeren van de AR; bijgevolg kun je ze lager doseren. Verder kunnen ze niet meer 5a-reductie ondergaan, dus er wordt niet nog 'n potenter androgeen geproduceert lokaal in de androgeen gevoelige weefsels zoals de scalp. Het probleem met veel 5a-gereduceerde steroiden zit hem er nu niet in dat het 5a-gereduceerd is en daarom op DHT lijkt, wat fysiologisch gezien de boosdoener is (immers krijg je lokaal in androgeen gevoelige weefsels 'n sterker androgeen), maar het feit dat 5a-gereduceerde steroiden (met een keto groep op C3) vaak een sterke affiniteit vertonen voor 3alpha-HSD, een enzym die met name aanwezig is in skeletspierweefsel. Dit enzym reduceert ook op C3 waardoor je een nutteloze steroide overhoudt, waardoor je nu net de anabole potentie gaat missen die het had. Daarom heeft het een ongunstige androgene:anabole ratio. Primobolan valt hier inderdaad onder, stanozolol echter niet, het is geen 3-keto steroide. Een ander mooi voorbeeld is oxandrolon, die ondanks dat het een 5a-gereduceerde 3-keto steroide is, geen 3a-gereduceerde metabolieten kent (waarschijnlijk door de O in de A-ring die de reductie belemmert op C3).

Bottomline is dat 5a-gereduceerde steroiden juist een heel gunstige anabole:androgene ratio zouden hebben, mits er geen 3a-HSD aanwezig was in het spierweefsel. Nog gunstiger zijn steroiden die 5a-reductie ondergaan naar een minder potent androgeen (nandrolon) m.b.t. androgene neveneffecten.
                  Je was me net voor!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X