test primo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test primo

Hallo allemaal.

ik wil toch mijn kuurtje voorbereiden,
    Ik zat te denken aan.

week 1-2 1000mg test (500mg maandag en 500mg donderdag)
    Week 1-12 600mg primo (300mg maandag en 300mg donderdag)
    Week 3-14 500mg test (250mg maandag en 250mg donderdag)
    Week 16-19 1 cap power pct p/d

wat denken jullie hiervan?

gr

je gaat van vragen naar een DHT kuurtje? naar een redeljk gevorderde (in mijn ogen) spuit kuur?

wat is je kuur ervaring ?
    waarom primo?
    nakuur?
    waarom 1-2 hoge dosering?
    waarom e3d / e4d injecteren? en niet gewoon e5d?

heb een gevoel dat je gewoon wat van internet hebt geplukt en te graag wilt zonder dat je jezelf echt goed hebt ingelezen

Comment

1000 mg test? ben je roelly winkelaar ofzo?
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Test E?

Week 1 1000mg het heeft n halvewaarde-tijd van 2 weken. Week 2 1000mg = 2000mg
        Week3, 500 van 2 weken geleden + 1000 van vorige week + 500mg van nu = 2000mg.........
        Week 4 500 van 3 weken terug + 500 van 2 weken terug + 500 van afgelopen week + 500 van deze week = 2000mg werkende testosteron....... pfffffff
        In week 5 is je eerste inject pas gereduceerd naar 250mg en tel zo door pffff.
        Kun je dat aan zonder problemen zoals n testflu te ondervinden of n gyno?

Heb je dit vaker gedaan? Zo niet dan zeg ik idioot gedrag..
        Ik weet dat je eerst met tabs wilde starten, maar verdomme dit is niet de oplossing, frontload is onzin bij n enanthaat ester, je stapelt te snel waardoor je sides krijgt als je niet aan de exogene stof bent gewent.
        Daatbij reken je dat je normaal +- 7mg/pd aanmaakt van jezelf dus +- 50mg per week.
        En dat schuif je even naar 2000mg? Het is 40x je normale afgifte....

Dan knal je er n primo overheen van 600mg? Die na 2 weken ook op 1200mg staat..
        Dat wil zeggen dat je 3200mg aan werkende exogene stof binnenkrijgt.... Veel plezier bij de huisarts!

Of je moet n kleine 135kg wegen?

Waarom lees jij niet als ik iets schrijf? Ik heb er altijd de beste bedoelingen mee, en probeer mensen te beschermen tegen zichzelf..

Ik heb gezegd dat je geen kickstart nodig hebt als je n prop bijzet de eerste weken..
        Een prop is met n paar dagen weer uit je systeem en dan bouw je niet van die achterlijke hoeveelheden testosteron op na n week of wat..
        N Test E bouwd toch wel op, maar geleidelijk en niet klap erin zoals jij wilt doen!

Vertel eens wat zijn je vorige kuren, misschien kan/kunnen ik/wij jou nog helpen. Zonder dat iemand je later moet bijstaan in je reduceren van de test.. N testflu is geen pretje hoor, en de andere sides nog veel minder.

Comment

Wat is dit voor DBB kuurtje
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Wat is dit voor DBB kuurtje
            Dit wordt ook afgeraden bij DBB hoor.

Ik weet wel dat alle advies bij rickni totaal geen nut heeft, als hij het al niet post om te trollen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

zet gewoon 500 mg test per week, nakuren met 3/4 weken nolva en succes ermee.

slotje..

Comment

De rest is hierbovem al genoemd.. maar wtf is power pct?
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  De rest is hierbovem al genoemd.. maar wtf is power pct?
                  Nakuur!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Power pct word soms gebruikt bij kuren die langer duren dan 40 weken.
                    Het is n stack ven HCG/Nolvadex/Clomid..
                    Word hoofdzakelijk genomen bij testikels als n krent door verkeerd gebruik en/of als je zaakje niet meer werkt door het verzieken van je eigen afgifte (ook door fout gebruik)
                    Maar zoals iedereen zal weten ondertussen, is HCG na de kuur: NOT DONE

Comment

Wou niet beginnen met Orals?
                      meerdere mensen injecteren op maandag en donderdag hoor.
                      Last edited by rickni; 20-09-2013, 12:40.

Comment

En primo komt er zowiezo bij.
                        dan word het gewoon,

week 1 14 test e 500mg pw (maandag)
                        week 1 10 primo 600mg pw.(maandag en vrijdag)

Comment

En test prop is elke dag zetten, daar heb ik geen trek in. Die power pct is toch goed?
                          Meerdere mensen kuren na met clomid en nolva. Dit zorgt ervoor dat ik niet paar pillen hoef te vreten.

Comment

Die veel mensen beweren dat omdat ze het zelf verkopen aan je?
                            Primo kun je vergelijken als n zwakke Nandrolon of Boldenon.
                            Primo is n eigenlijk n 5 alfa gereduceerde vorm van Boldenon (Equipoise) dit betekend dat het niet kan aromatiseren als het intrageert met het aromastase enzym.
                            Het is een DHT, maar eerder nog n DHB afgeleide en daarom mild voor het androgene systeem.
                            Als kerel zijnde heb je niet zo veel aan Primo als het op papier lijkt te zijn. Daarom gebruiken veel vrouwen het!

MAAR, je kunt het stacken met bv een Equipoise (Boldenone) aan bv 200/200mg om zo n betere werking te verkrijgen, dan bv een Primo alleen op 600mg. Door de dubbele binding van de DHB is het minder onderdrukkend voor de HTP axis oftewel de endocriene axis voor de productie van het natuurlijke testosteron. Die dus de androgene binding met de helft verminderd. Doordat boldenon zelf een zeer lage affiniteit heeft voor 5-alfa-reductie, heeft het goede synergetisch effecten als beide gestacked worden aan een bv 200/200mg/pw

Dus dan heb je minde meuk in je lijf en het werkt beter.
                            Daarbij heb je ook geen idiote hoeveelheid testosteron nodig, dus minder sides en minder gezeik.En je zet het 1x per week! De testosteron ook! Het is namelijk n Enanthaat ester die 2 weken halvewaardetijd kent.
                            Het verdelen over de week doe je als je idiote hoeveelheden in ml gaat zetten, wat dus kmp is in mijn ogen.
                            e5d zet je als je verhoogt omdat je dan wekelijks meer mg binnenkrijgt.

LET op, ik geef je bij deze geen voorstel maar n voorbeeld. Zodat je begrijpt dat je vreemd bezig wil zijn.

Ik zeg je bij deze met n vraag, waarom start je niet net as iedereen gewoon op 500mg testosteron pw?
                            Zo leer je de testosteron kennen en weet je wat het voor je kan doen.
                            Begin niet met stacks die je niet kent en dus ook niet herkent als werkzaamheid. Als je nu al zo hoog begint, waar moet het in hemelsnaam dan naatoe over n jaar of wat?
                            Net zoals Rome niet in 1 dag is gebouwd, ben je ook geen arnold na 1x kuren.
                            Wees wijs en doe het rustig aan opbouwen, en laat je niet verleiden tot idiote zaken omdat er n lummel rondloopt die zegt dat het kan... Wees zuinig met je organen en je lichaam er zijn zo weinig reserve onderdelen voor.

Comment

Knul stop ermee....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X