advies graag!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sbrh View Post
    hahahahhahahaha daar hebben we bigmike weer die 55kg weegt!! topper ben je ook he , gewoon lekker doen jongen! ZET MEER TEST DAN GAAT HET OVER! ***** JE LUISTERD TOCH NIET DOE WAT JE ZELF LEUK VIND!
    Ook al heb je bepaalde ideeën over iemand,beetje riskant om zulke opmerkingen te plaatsen.
    Of hij nou goed voorbereid is of niet,of hij nou dom is of niet,het zijn wel serieuze zaken en het wordt ook door andere(beginners)gelezen.
    Last edited by rain; 08-11-2013, 19:01.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Ook al heb je bepaalde ideeën over iemand,beetje riskant om zulke opmerkingen te plaatsen.
      Of hij nou goed voorbereid is of niet,of hij nou dom is of niet,het zijn wel serieuze zaken en het wordt ook door andere(beginners)gelezen.

Iedereen weet al wat voor iemand hij is , hij wilt niet luisteren en nu is hij zomaar begonnen.
      omdat hij al van te voren wist dat hij commentaar ging krijgen als ie weer zn kuur ging posten.
      overigens heb ik dit ook al eens gehad , met rug trainen steek in t achterhoofd .
      Niet doorgegaan volgende dag weer normaal kunnen trainen! waarschijnlijk te weinig lucht tijdens de oefeningen en te veel druk op je kop

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        ???????????????????????
        Maanden geleden plaatste hij dit!

@Sbrh nee, ik weeg op het moment 83.5kg en men vp is verlaagd weet niet precies hoeveel moet nog gemeten worden.
        Ik weet nog dat hij erg lang was , hij heeft natuurlijk niet geluisterd bij die winstrol en gedaan wat ie zelf wilden , waardoor ie waarschijnlijk naar de 75 kg oid is teruggegaan , en nu het weer wilt inhalen! deze jongen doet maar wat , ik weet die hele ophef nog van zijn topic . en toch doorgaan. Mijn broertje toen ie 12 was had nog meer massa en kennis.. ongelofelijk . Sorry voor de reactie maar word er een beetje boos om

Comment

srry was werken...
          nee gebruik geen medicijnen ik drink geen alcohol. wel rook ik. drink 5l water per dag en zet 500mg test E
          stats 85kg vp 10% ben 1m 88 lang. ik heb gwn veel te hard geperst tijdens de leg press echt fking stom van me... en hehe wat een reacties weer.. ik heb vorige keer gwn geluisterd hoor en de doseringen gedaan die knulletje aanbeveelde en klopt men kennis over hcg is vrij klein (heb het ook nog nooit gebruikt)

Comment

heb dit nog een keer gehad en de dag erna kon ik gwn trug trainen vandaar dat ik het paar dage heb afgewacht

Comment

en men dokter weet wat ik aan het doen ben... ik was ook hersteld van vorige kuur... sommige kunne ms beter eerst vrage stelle in plaats van mij meteen af te gaan zeiken, dat is ook de reden waarom ik niet meer log en dinge post, ik kijk wel nog dagelijks op dit forum voor men kennis bij te schaven.

Comment

men stats zijn dan mss niet zo super als vele van jullie hier en ja ik heb de kuitjes van een 5j kindje men broertje van 16 heeft zonder te trainen dikkere benen, kuiten als mij maar ik weet waar ik vandaan kom, wat ik elke dag doe voor bijna niks aan te kome ik zie hier jongens van 90kg gainen op 3k kcal helaas gain ik pas op 5.5k kcal. ik eet me elke dag fking misselijk maar ik blijf het volhouden

Comment

Ook al ben je 188 cm lang,85 kg met 10% vetpercentage is niet extreem slecht om te beginnen met (echte)kuren.
                  Je komt ze wel eens met mindere stats tegen en ik vind je kuur ook niet overdreven zwaar.

Maar........of het een ideale basis is om te kuren,is wat anders.Niet alleen qua stats,maar vooral je kennis mbt anabolen is verre van ideaal.

Maar omdat je zegt dat je regelmatig op het forum kijkt om je kennis bij te spijkeren,is het toch wel vreemd dat je niet weet wanneer en waarom je hcg moet gebruiken.
                  Dan kan je ook reacties verwachten die je liever niet hoort,ook al hebben die geen betrekking op jouw daadwerkelijke vraag.

Succes verder in ieder geval en ik hoop/denk dat je klacht niet te ernstig is.
                  Last edited by rain; 08-11-2013, 23:04.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja omdat ik nog geen hcg wou gebruike bij deze kuur heb ik me er nog niet volledig over geinformeerd ik weet kort gezegd dat het voor je testproductie trug op te starte

Comment

maar dus gwn geen nolva en gwn wachte tot ik hersteld ben? geen nolva lijkt me altijd beter heb alleen schrik dat ik meer ga verliezen als dat ik opgebouwd heb omdat ik niet kan trainen en dan zal men testproductie wel trager opgang komen ofniet? en btw ik weet dat je hcg tijdens de kuur moet zetten maar ik ken ook bodybuilders die zeggen dat je het op eind van je kuur beter zet. het is ook niet dat ik hcg thuis al heb klaarstaan ofzo het was gwn een vraag..

Comment

owh en bedankt rainman! khoop het ook niet.... ik haat het wanneer ik niet kan liften

Comment

Je doet er nu wel vrij lullig over, maar je opend zelf in paniek een topic. Waarvan ik denk, die vent heeft iets ernstigs opgelopen. En nu kom je met ik heb gewoon te hard geperst!
                          Lul dat je er bent, je probeert mensen gek te maken met kutposten. Moet je niet meer doen, ik was best bezorgd.

Nou vergeten weer!
                          Die 500mg/test E maak ik mij niet zo druk om.
                          Wel om het feit dat je de HCG niet begrijpt en je nakuur nog minder snapt..
                          Je hebt de HCG niet mee laten lopen tijdens het gebruik van exogene testosteron, dat betekend dat je testikels op non actief zijn gezet wat ook weer met zich mee brengt dat je testikels zullen krimpen omdat ze geen seintje meer krijgen testosteron aan te maken..
                          De HCG zorgt ervoor dat je, je lichaam eigenlijk n beetje besodemieterd omdat het dit seintje veroorzaakt dat je testikels wel degelijk denken dat ze dat moeten doen..
                          En waardoor jouw testikels op maat zullen blijven en jij als zodanig klaar bent voor de na-kuur..

Niet eerder dan tot wanneer jouw testikels weer een normale maat hebben aangenomen zal jouw lichaam geen testosteron aan kunnen maken... Onthou dit!

Dus zorg je dat je testikels op maat zijn nog voor je de na-kuur moet gaan starten!
                          Hoe langer jij erover doet om je lichaam weer opgestart te krijgen, hoe meer je weer verliest van de net gewonnen spiermassa.... Onthou dit ook!

Dus maak je die perioden die zit tussen de kuur en de opstart zo klein mogelijk...
                          Anders heb je mooi voor lul gekuurt en ben je aan het einde van je opstarten (wat dan wel eens maanden kan gaan duren) net zo ver als aan het begin van de kuur.. Of soms nog onder dat peil....

Dus?
                          Je zet HCG tijdens de kuur, en dan wel zo dat het je gains niet remt!
                          Dat had in jouw geval dus met 500mg test only zo tussen de 500 en de 800iu per week geweest..
                          Dan had je dat moeten stoppen tegelijk met de laatste inject van de exogene testosteron...

Snappie?

En dan je nolvadex die je een week wil gaan slikken als je net nog de spuit in je reet hebt gehad..
                          Dat heeft geen enkele zin daar het dan alleen zal werken als een aromastase blokker en niet als zodanig een hulp bij het opstarten.
                          Je gebruikt een Enanthaat wat wil zeggen dat je een lange ester gebruikt die 14 dagen halve waardetijd kent.
                          Dus na 14 dagen zit er nog de helft in je lichaam aan mg werkzaam als wat je 2 weken ervoor hebt gezet.
                          Hoe wil jij dan in hemelsnaam 1 week Nolvadex gaan slikken op 4 dagen 40mg en dan 2 dagen 20mg?
                          Wat wil je daar mee bereiken?
                          Niets!
                          Je moet niet voor niets met een enanthaat 2 weken wachten voor je da nakuur start...
                          Het testosteron gehalte in het bloed zal eerst tot ongeveer normale hoogte moeten eer jij zelf weer testosteron zal gaan produceren... Zomaar iets wat je moet weten!

Maar het is goed om zomaar ff iets van je te horen, en te weten dat er niets ernstigd met je is..
                          Voortaan nadenken eer je stomweg iets plaatst... En lees je in!

vrg, Ruud.

Comment

ok mijn excuses als men topic paniekerig overkwam, dit was niet de bedoeling. en ja de nolva pas 2 weken na laaste inject. ik wou dus ook 1 week nolva nemen (heb ergens gelezen dat je 1/3 van de tijd die je kuurt ook moet nakuren vandaar die 1 week nolva) dus ik kan het beste gwn geen nolva slikken en wachte tot het uit men systeem is?

Comment

Na-kuren, 2 weken 20mg/pd..

Comment

ok bedankt knul! heb net een afspraak gemaakt bij de dokter... net begon mijn hoofd weer te bonzen en ben effe daarna flauw gevallen... nu krijg ik wel schrik:s

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X