Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aaaaahhh little gay in every one hahah

Je bent ook vatbaar voor de griepjes als je on bent helaas! De vrouw had nu ook al last van de keel dacht onee daar gaan we ook weer! Maar het valt nog meer !!

Rustig aan van extra dag rust verlies je geen kilo's slecht eten wel !
    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
      aaaaahhh little gay in every one hahah

Je bent ook vatbaar voor de griepjes als je on bent helaas! De vrouw had nu ook al last van de keel dacht onee daar gaan we ook weer! Maar het valt nog meer !!

Rustig aan van extra dag rust verlies je geen kilo's slecht eten wel !
      Yeaah , ik kan zo bij de 3 musketiers van bodynet haha
      Had het al veel gelezen maar gezien ik echt nooit ziek ben hoopte ik dat ik er wel mooi van af zou komen. Mooi pech.

Rust dagen extra zit er niet in hoor , trainen is echt m'n uitlaatklep en het moment dat ik me top voel haha.

Flink vreten nu. 4000kcals in 5 uur. Challenge accepted
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Ikzelf ben normaliter ook nooit ziek, dus kan me voorstellen hoe het dan is om ineens half ziek te worden.

Trainen is stress voor je lichaam, mentaal natuurlijk niet, maar lichamelijk wel.

Misschien is het toch verstandig om 1 dagje extra rust te pakken. Ikzelf ben ook een gym addict, maar gezien jouw positie doe je er misschien wel verstandig aan om wat extra rust te pakken. Als je echt goed ziek wordt ben je verder van huis namelijk.

Het muntje kan natuurlijk 2 kanten op vallen.

Eet smakelijk de komende 5 uur

Maak even een ab foto over 5 uur
        "Straight outta gym"

Comment

• haha ik ken t gozer, bij mij komt elke dag een paar uur tekort. Wel goed je rust pakken en zorgen dat je niet ziek word!! lekker bezig verder en ziet er goed uit op de foto
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Precies ik was ook zo... alleen herstel van de griep gaat langer duren zo... dus beter 1 a 2 dagen goed rust pakken om zo weer goed te gaan... dan een week a 1,5 te kloten!!
            Een dag niet getraind...

Comment

• Net terug van de dokter , en hij heeft alle resultaten overhandigd.
              Eigenlijk zag alles er prima uit , m'n nieren die mijn grootste zorgpunt waren zijn nog helemaal in orde , bloed is ondanks de verhoging ook geen gekkigheid aan te zien. Testosteron zat ver boven de hoogst te meten waarden. Oestradiol , wel verhoogd maar niks zorgwekkends. So far so good.

Wat de beste man wel storend vond is dat er veel enzymen aanwezig waren in het bloed die dus in de lever horen. Wat duid op leverschade. Ook hier niks ernstigs , maar sinds ik de kuur ook verleng vroeg hij of ik slechts m'n leverwaarde nog eens na wil laten kijken over 4 weken. Gewoon om het in de gaten te houden.
              F#CK heavy weights

Comment

• Oh.. wat ik mezelf nu eigenlijk afvraag, valt me net even op.
                En dit is dan meer een vraag richting knul of spuitelf..

hCG zou de aanmaak van FSH moeten stimuleren dacht ik zelf, maar deze inclusief LH is ondanks het zetten van hCG onder de te meten waarde. Oftwel toch niet aanwezig. M'n ballen daarintegen zijn gewoon van normaal formaat hoewel dit inprincipe ook van dag tot dag wel verschilt eigenlijk.

Heeft het nog nut om door te gaan mt hCG ?
                F#CK heavy weights

Comment

• hCG doet volgens mij enkel LH "na" en niet FSH.

Je zaadproductie gaat daardoor tijdens je kuur niet helemaal lekker. Gewoon geen kinderen proberen te verwekken nu, dat moet vanzelf weer rechttrekken na je kuur.

Het is namelijk de LH die je testikels op formaat houdt, omdat je testosteron waardes in je testikels zelf hoog zal blijven door LH. Met hCG doe je de werking van LH als het ware na -> testikels blijven op formaat.

LH zorgt voor de testosteron productie in je lichaam en in je testikels.

Je LH + FSH zijn onderdrukt, omdat je exogeen test toedient, met hCG vang je dit gat van LH op. FSH staat nu wel even op een laag pitje.

LH en FSH zullen dus beide laag zijn volgens de theorie en dit blijkt ook uit de praktijk namelijk je bloedresultaten. Echter blijven je testikels op formaat, dus de hCG doet zijn werk.

Je moet dus zeker niet stoppen met de hCG, bro!
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                    hCG doet volgens mij enkel LH "na" en niet FSH.

Je zaadproductie gaat daardoor tijdens je kuur niet helemaal lekker. Gewoon geen kinderen proberen te verwekken nu, dat moet vanzelf weer rechttrekken na je kuur.

Het is namelijk de LH die je testikels op formaat houdt, omdat je testosteron waardes in je testikels zelf hoog zal blijven door LH. Met hCG doe je de werking van LH als het ware na -> testikels blijven op formaat.

LH zorgt voor de testosteron productie in je lichaam en in je testikels.

Je LH + FSH zijn onderdrukt, omdat je exogeen test toedient, met hCG vang je dit gat van LH op. FSH staat nu wel even op een laag pitje.

LH en FSH zullen dus beide laag zijn volgens de theorie en dit blijkt ook uit de praktijk namelijk je bloedresultaten. Echter blijven je testikels op formaat, dus de hCG doet zijn werk.

Je moet dus zeker niet stoppen met de hCG, bro!
                    Ah oke , dan heb ik hCG dus toch niet helemaal goed begrepen , ik had namelijk verwacht dat LH/FSH geen verandering zou vertonen in m'n resultaten.

Maar als je het zo uitlegt zijn de linken makkelijk te leggen. Top van je maat. Hou het dus lekker aan zo.

Cholesterol is overigens ook in orde. Vergeten erbij te vermelden.

Heb overigens ook een extra rustdagje gepakt op aanraden van jullie , moet zeggen dat ik wel al wat lekkerder in m'n vel zit. Vond het zelf niet echt nodig omdat ik maar wat grieperig was maar het maakt inderdaad toch wel even een verschil.

Zo er lekker tegenaan , borst schouders en triceps
                    F#CK heavy weights

Comment

• Klinkt goed pik.

Keep them gains comin'
                      "Straight outta gym"

Comment

• Cholesterol juist best belangrijk haha

Comment

• Toppie dus allemaal goed bezig !
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Hoe gaat het met zetten, vind je dat een makje? Ik moet je zeggen, klinkt heel raar. Maar ik durf niet meer te prikken, echt heel raar. Heb denk ik wel 100 naalden me lijf in gedrukt, maar het lukt me gewoon niet gvd. Me geest houd me op 1 of andere manier tegen hahaha
                            Hard work, beats talent.

Comment

• Hahah pussy, ik heb het ook wel hoor gewoon niet denken en duwen en dan denk je weer oja is dit het maar!
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                                Cholesterol juist best belangrijk haha
                                Hahaha kleinigheidje heb je al snel maar ldl/hdl is nagenoeg hetzelfde. Een kleine punt eraf bij de goede en een idem dito bij de slechte. Niks zorgelijks dus aangezien mijn cholesterol sowieso al erg gunstig lag. Wel voor de 2e keer vergeten m'n bloeddruk te laten meten maar die is ook vast in orde als ik zo naar de resultaten kijk. Kan er wel een foto van maken en ze hier posten maar denk niet dat iemand er veel aan heeft.

Originally posted by frankey View Post
                                Toppie dus allemaal goed bezig !
                                Jeeeuj , hoe gaat 't bij jou ouwe reus ? Heb je logje nog ff niet voorbij zien komen

Originally posted by erjede View Post
                                Hoe gaat het met zetten, vind je dat een makje? Ik moet je zeggen, klinkt heel raar. Maar ik durf niet meer te prikken, echt heel raar. Heb denk ik wel 100 naalden me lijf in gedrukt, maar het lukt me gewoon niet gvd. Me geest houd me op 1 of andere manier tegen hahaha
                                Zetten gaat eigenlijk heel makkelijk man, ik vind m'n plekje en druk daar de naald dan al tegen aan. Bereid me een beetje voor op de prik die komt van de huid doorboren en ik jas 'm d'r eigenlijk zo in. Misschien helpt 't voor ke om ff weg te kijken als je prikt ?
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X