Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lijkt een beetje of je hangtietjes het, klopt dit? Verder ziet het er allemaal goed uit.

Alleen begrijp ik niet hoe je benen 160 aan squatten aan kunnen :P. Maarja zo heeft ieder zijn verbeterpuntje.

Comment

• Tieten zijn het zeker haha maar hangen doen ze niet , ik heb de pech dat mijn aanhechtingen niet mooi recht naar elkaar toe lopen dus daar is weinig aan te doen. Denk ik?

Ik kan er zelf ook niet echt over uit hoor , zei dit al eerder in een bericht, op de flexcup zag ik mensen met 2x zulke dikke poten als ik , falen op 1x130.. die doe ik zo 10x als ik er zin in heb maar de massa er naar blijft weg
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Ziet er netjes uit hoor kerel

Comment

• Zie bijna je piep hoor, heb ook gevoel.
          Een dag niet getraind...

Comment

• Zeker niet verkeerd toch?Ook niet qua extra massa vind ik.
            Stel dat je er 6 kg netto vvm van over kan houden,is al met al niet slecht.

Je benen zijn dan wel niet megagroot maar ook redelijk in verhouding,maar ik hou er niet van als je knieen wegvallen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• gebeurt hier nog wat ? moest straks nog aan je denken .
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Er is heel erg veel aan het gebeuren zelfs , echter niet op het gebied van trainen. Ik baal er gigantisch van en ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat de hele kuur en alle moeite voor niks is geweest.
                In een periode van 3 maanden heb ik m'n vriendin geholpen te verhuizen, ben ik thuis het huis uitgezet , heb ik een appartement gevonden waar ik nu nog steeds mee bezig ben. I

n die tussentijd woonde ik bij mn vriendin, enorme ruzie. Weggegaan naar huis waar het al niet lekker liep/loopt, goed gepraat met de vrouw dus dan slaap ik hier en dan daar, huis is nog niet af (bijna) heb nog steeds niet echt een vaste plek. Bezig met een 21+ traject om terug te gaan naar school waarvoor ik cursussen volg die ook tijd in beslag nemen. Contacturen en huiswerk. En dit dan naast een fulltime baan.

Ik heb mezelf echt teveel hooi op de vork genomen hoewel ik het niet echt voor het kiezen had. Maar heb eigenlijk nauwelijks tijd om te trainen, al de stress die ik afgelopen maanden heb meegekregen heeft me ook niet veel goeds gedaan. Geen vastigheid geen plek of tijd om normaal te kunnen eten. Het is echt 3x kut

Afgelopen week heb ik eindelijk 4 dagen kunnen trainen maar nu deze week dus weer helemaal niet. Ik ga omhoog en naar beneden het is best een zooitje allemaal. Het huis is bijna af en de cursussen zitten er ook bijna op. dan heb ik eindelijk weer wat meer ruimte m'n trainingen in te plannen en gvd is te gaan eten

Hier na een week gewoon een beetje aankloten met trainen en pomp begint het weer ergens op te lijken

Maar nu weer niet getraind deze week en ik voel me echt een skinny mofo die nog geen sportschool in is geweest. Kan niet wachten tot ik het iets rustiger heb en ook mentaal zodat ik alles weer gewoon op kan pakken. Is het eenmaal zo ver dan zal ik hier ook vast wel weer wat actiever worden
                F#CK heavy weights

Comment

• Da's redelijk klote allemaal man,ik vroeg me pas nog af waarom het zo stil was in je log.
                  Hopen dat de negatieve spiraal nu doorbroken is en je weer een beetje alles op de rit kan krijgen.

Dat je een paar maanden niet goed hebt kunnen trainen en eten ,is van ondergeschikt belang.
                  Met jouw inzet,aanleg en spiergeheugen heb je dat zo weer terug

Wel super dat je ondanks je shit toch cursussen volgt,blijft werken en verder kijkt.
                  Buiten datp de foto zie je er nog niet bepaald als een ecto uit!

Succes in ieder geval met alles.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• klote man, hopelijk heb je het allemaal snel weer op de rit! Je hebt gelukkig niet echt massa ingeleverd als ik het zo zie op de foto's.
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Klinkt inderdaad best wel zwaar. Maar als ik het zo hoor gaat het de goede kant op. Succes!
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Sterkte kerel en nu knallen dan. Succes

Comment

• Kloten kerel, koppie niet laten hangen en lekker weer gaan liften. Succes!
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Bedankt voor de steunende boodschappen jongens. Leuk om te lezen. Zo ondertussen ga ik morgen dan eindelijk over en heb ik m'n eigen plek waar ik weer wat meer regelmaat heb. Verder de afgelopen 2 weken weer aan het trainen , 5 dagen pw. Dus ik zit er al weer aardig in. Ondertussen lift ik al weer 180 op DL en 100 op de bank komt ook een paar keer omhoog met een tikkie op het dooie punt dus het gaat weer de goede kant op.

Ben vooral veel kcal aan het eten omdat ik in ieder geval even een periode wil spenderen aan het terugkrijgen van verloren massa , m'n buikspieren zijn dus even op vakantie maar ik ga liever nu niet eten als een hamster. Dat komt met de tijd wel weer , ga het loggen binnenkort ook weer oppakken en dan ben ik weer terug van weggeweest
                            F#CK heavy weights

Comment

• Goede om te lezen Wessle.

Bodybuilding is net hordenlopen...af en toe struikel je,maar opstaan en verder rennen is de enige optie!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Welkom terug kerel. Heavy shit inderdaad. Bedenk maar zo dat je altijd sterker uit dit soort shit komt. Tuurlijk zou je vaak dit soort ellende niet hebben meegemaakt, maar nu je het toch heb meegemaakt kan je er maar beter van geleerd hebben en er sterker van worden. Dan weet je die negatieve energie toch nog soort van te bundelen tot meer positieve energie, zo denk ik dan maar.

En bodybuilding is inderdaad een marathonlopen, waarbij je soms de verkeerde afslag neemt of moet nemen, waardoor je er (wat) langer overdoet dan je had verwacht, gehoopt.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X