Mijn cycle, wat denk jy?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Super helder stukje weer. Bedankt.

Ja, het is zeker een lastige sport en dat terwijl ik pas net kom kijken in de sport (2+ jaartjes ongeveer). Als ik af en toe al zie dat ik al 200-300kcal per 3-4 weken moet ophogen zonder "ondersteuning" om weer wat gewicht te kunnen aankomen dan zal iemand tijdens een kuur nog wel meer moeten ophogen gedurende zijn kuur, lijkt mij.

Er is altijd wel ruimte om te leren, gelukkig maar
    "Straight outta gym"

Comment

Ja dat klopt, soms moet je al snel gaan ophogen. Maar tijdens gebruik kun je dat merken aan de constante honger die je hebt en het gemis aan energie. Het is eigenlijk meer naar je eigen lichaam luisteren. Als je tijdens een kuur weinig energie hebt weet je vanzelf dat je te weinig Kh naar binnen werkt. Het is soms zelfs zo extreem dat je steeds moet geeuwen.
      En daar gaat het vaak mis, want ze denken ik heb een voeding schema gemaakt en daar kan ik mee toe..
      NEE daar kom je niet mee toe. Maar het is wel belangrijk dat je er 1 hebt, omdat je dan weet wat je normale behoefte is... Die pas je tijdens je kuur aan.
      Dus wat bereiken ze ermee?
      Dat ze ongeveer nadat de tetosteron E is ingekick al gestopt zijn met gainen.. En dan zeggen, ik geloof dat mn spul niet werkt... Nee lullo dat ligt aan je voeding.. Je kunt als je 10 weken kuurt ook 10 weken gainen, als je maar op je voeding zit en goed naar je lichaam luisterd.
      Vandaar dat het kuren wat sommige op zichzelf doen, vaak op n teleurstelling uitdraait. Erna zijn ze weer terug bij af.. Omdat ze ook niet eten naar hun nieuwe gewicht.

Dan ligt het nog aan wat je gebruikt, anders moet je ook nog je voeding gaan monitoren en beter op de verdelingen gaan letten en de tijdstippen ervan..
      Het juist doen valt niet altijd mee.. Maar kijk om je heen en je ziet wie het systeem begrijpen, of ze hebben een goede begeleiding gehad..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Als jij goede Winstrol hebt is 40mg ook wel zat, en 6weken is direct het max..
        Dus zou ik deze maar geen 6 weken nemen, 4 weken is ook wel voldoende op 40mg/pd. Het is per week gerekend toch al 280mg..

HCG kun je onmogelijk in mg rekenen daar dat gaat in iu of ie (International Units of Internationale Eenheden) als je die pas gaat nemen op week 8 ben je stevig te laat. Je moet het tot je nemen om te voorkomen dat je testikels krimpen, en je niet klaar zou zijn voor de na-kuur.
        Tevens zal je de HCG echt nodig hebben bij de Tren die je wilt gaan gebruiken.

Je wilt niet te veel vocht pakken (trekken) maar dat heeft geen fluit te maken met de testosteron, maar ligt aan je voeding. Ook het opvoeren van de test zal leiden tot vocht trekken. Dus zet het meteen op n dosis die je gebruiken wil.

Het starten met een lagere dosis testosteron en dan opvoeren heeft weinig zin in deze hoeveelheden, daar je daarmee alleen bereikt dat je bloedspiegel niet strak is, en dus minder gains oplevert. Helemaal strak lukt niet maar hou het zo strak mogelijk.

De Trenbolon kun je zelfs gebruiken zonder enig ander middel, maar om gezeik te voorkomen zou ik de Testosteron hoger houden dan de tren. 8 weken is wel ok voor tren.

Dan als je meer wilt halen uit de kuur Test/Tren, is het wenselijk om er n Masteron bij te zetten of n Proviron erbij te slikken.

Een lab waar alles getest word, in ug bestaat niet.. Er word wel getest maar niet door de labs zelf. Meestal doet een gebruiker dat.

Tot zover lijkt het dus nog niet op n goede kuur (sorry) waar je zoveel mogelijk uit wilt halen.
        Het is nu nog n rommelpotje met veel haken en ogen waar ook weer veel vragen bij staan.
        Knulletje: hoe zit het dan met hcg en testosteron? altijd hcg erbij nemen ongeacht de dosering?

Comment

Wow ik heb de eerste reactie nog niet gelezen, ik ga even alles rustig lezen. In ieder geval alvast bedankt voor de vele reacties ! Waardeer dat ik serieus genomen word op dit forum.

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
            Knulletje: hoe zit het dan met hcg en testosteron? altijd hcg erbij nemen ongeacht de dosering?
            Zou ik wel doen, aangezien je met de eerste spuit exogene testosteron jezelf al plat gooit. De testikels maken dan geen testosteron meer aan, en dat resulteert weer in testikel atrofie. Aangezien je niet op kunt starten met n paar gekrompen olienootjes, en je moet wachten tot deze weer op maat zijn moet je dat weer zien als verliestijd. Omdat de tijd tussen de laatste inject en het opstarten dan veel langer duurt en je in die tijd ook weer extra spiermassa verliest.. Dus moet je zorgen dat deze tijd zo kort mogelijk word.
            De enige manier om klaar te zijn om op te kunnen starten, is te zorgen dat je testikels niet krimpen.
            Dus zet je HCG om je lichaam voor de gek te houden en je testikels het idee te geven dat je de testosteron nog steeds zelf aanmaakt. En dat doet de HCG, die laat je lichaam denken (met een signaal) dat je het nog steeds zelf moet aanmaken, en zorgt mede hierdoor dat de testikels op maat blijven. Zodat de verliestijd word ingekort, en je zo snel mogelijk weer op jezelf kunt draaien...

Dit in peppie en kokkie taal, anders krijg je weer zoveel vragen over wat er eigenlijk staat.

Comment

Haha zo alles met plezier gelezen.

Aller eerst lees ik me al 2 jaar in over AS en ben bewust van alle bijwerkingen. Ik snap jullie bezorgdheid over mijn gewicht en mijn voedings schema. Om jullie gerust te stellen hier onder even mijn gemiddelde eetpatroon:

Maaltijd 1:
              Shake met water + 100gr havermout

Maaltijd 2: Appel en banaan

Maaltijd 3: Warme maaltijd nasi/pasta met kip (verschilt per week soms ook gehakt)

Maaltijd 4: 500gr magere kwark

Maaltijd 5: Avond eten verschilt van aardappelen tot nasi etc. met kip en veel groenten

Maaltijd 6: Eiwit shake (na het trainen)

Maaltijd 7: Maaltijd 3 of 4 (wissel ik per dag af)

Het is zeker geen AS voedingsschema maar hij ga ik op dit moment mee voorruit. (Tips natuurlijk altijd welkom)
              Verder drink ik alleen water

Hier even een foto zodat jullie een indruk van mij hebben:

IMG_6888.PNG
              Dit was voor de zomer, het enige verschil is dat ik nu iets meer bodyfat heb, iets meer gewicht heb en mijn sleeve af is Had van de zomer aantal festivals en vakanties achter de rug (loosing gains) dus ben nu weer blij dat ik terug op niveau ben.

Verder als ik het goed gebrijp kan ik dus het beste:

Mijn voedingschema aanlaten passen en HCG, Winstrol, Test E, Tren en Nolvadex gaan inslaan en pregnyl achter wege laten/

Verder ga ik me vandaag eens informeren om begeleid te worden met bloed analyse testen (kan in onze gym). Heeft hier iemand goeie ervaring mee tijden het kuren?

Ow people hartstikke bedankt, ben nog niet wijz genoeg maar in ieder geval alweer een stuk wijzer.

Peace, Wayne

Comment

Ow lees net dat HCG het werkzame stofje in pregnyl is.
                Ook werd er nog gevraagd of ik ervaring met AS heb, nou 1x dianabol gebruikt maar mijn voeding was niet optimaal ik was nog een jonge enthousiaste hond die breed wou worden. Had overigens ook het gevoel dat ze nep waren. Verder ben ik van plan om het nu gewoon goed aan te pakken vandaar mijn geplande cycle.

Comment

Heb je foto gezien, en ja daar kan wel n kuurtje tegenaan.
                  Ja nu is duidelijk dat je de HCG (pregnyl) begrijpt.. En jazeker heb je die nodig.
                  Je wilt je cycle goed laten verlopen zeg je..
                  Normaal zou ik niet aanraden om direct te gaan stacken, daar je geen basis hebt met steroïden gebruik.
                  Omdat je niet weet hoe je reageert op de verschillende middelen. Maar ik zie ook dat je niet stil hebt gezeten alle jaren. Dus bij uitzondering, wil ik je verder helpen. Maar ik zou het simpel houden en zoveel mogelijk basic.
                  Dus niet kijken naar hoe het ook kan, maar kijken naar jezelf waar geen achtergrond is in gear..
                  Dan kun je het beste gebruiken op old style, en dat wil zeggen dat je ter bescherming voor jezelf de testosteron hoger zet..

Laten we even kijken waar jij nu staat.. We nemen aan rond 90kg.
                  Voor de eerste keer zeggen we, 7mg/per kg/lichaams gewicht, we willen het zo veilig mogelijk doen, dus nemen we het +- vvm 80kg... 7mg x 80kg = 560mg.
                  Voor de eerst keer is dit meteen je max totale inject dosis...
                  Dit is de redeljjk veilige dosis om te starten, waarbij de tabs niet meegerekend zijn, omdat als die stopt zijn ze weer snel uit je systeem.. Wat niet het geval is met de injects, die een ester hebben.

Dus ga je uit van die 560mg/pw totale inject.
                  Dan heb je de mogelijkheid om het zo in te vullen.
                  Testosteron 350mg, en de Tren op 200/pw. Wat voor n eerste kuur nog best pittig is, met de winstrol erbij.
                  Dan kom je vanzelf op n idee van zoiets:

Week 1 t/m 4, Winstrol, 40mg/pd
                  Week 1 t/m 10 Test E, 350mg/pw
                  Week 1 t/m 10 HCG, 3xpw 250iu. of 1x 800iu/pw
                  Week 1 t/m 8 Tren E, 200mg/pw
                  Week 13 tm 15 Nolvadex 20m/pd

Nu kan ik je niet hard genoeg op je ziel stempelen, zorg dat je voeding/training en rust optimaal is. Anders zal ook dit je niet kunnen helpen in de strijd naar meer spieren. En zal het net als je D-Bol kuurtje niet doen wat jij ervan verlang.. Vergeet niet dat het vaak aan jezelf ligt en niet aan de steroïden.

Je begrijpt wel dat dit een voorbeeld is he? Ik zou veel liever zien dat je zou beginnen met kuren o bv 500mg/test/pw zodat je kunt wennen aan de gear en zelf kunt ervaren wat welk middel voor jou kan betekenen. Daar ook het kuren een leerproces is.
                  Als jij stackt kun je onmogelijk weten wat er opspeelt in de kuur... Doe je het wel, wees heel alert op bijverschijnselen ze kunnen je nekken. En na je kuur je een enorme dip geven.

Yust my 2 cents.. En succes met de keuze.

Comment

Oke knul duidelijk!

Bedankt wederom voor je nuttige raad

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                      Zou ik wel doen, aangezien je met de eerste spuit exogene testosteron jezelf al plat gooit. De testikels maken dan geen testosteron meer aan, en dat resulteert weer in testikel atrofie. Aangezien je niet op kunt starten met n paar gekrompen olienootjes, en je moet wachten tot deze weer op maat zijn moet je dat weer zien als verliestijd. Omdat de tijd tussen de laatste inject en het opstarten dan veel langer duurt en je in die tijd ook weer extra spiermassa verliest.. Dus moet je zorgen dat deze tijd zo kort mogelijk word.
                      De enige manier om klaar te zijn om op te kunnen starten, is te zorgen dat je testikels niet krimpen.
                      Dus zet je HCG om je lichaam voor de gek te houden en je testikels het idee te geven dat je de testosteron nog steeds zelf aanmaakt. En dat doet de HCG, die laat je lichaam denken (met een signaal) dat je het nog steeds zelf moet aanmaken, en zorgt mede hierdoor dat de testikels op maat blijven. Zodat de verliestijd word ingekort, en je zo snel mogelijk weer op jezelf kunt draaien...

Dit in peppie en kokkie taal, anders krijg je weer zoveel vragen over wat er eigenlijk staat.
                      Bedankt knulletje voor je advies weer

Comment

Originally posted by ikbenwayne View Post
                        Haha zo alles met plezier gelezen.

Aller eerst lees ik me al 2 jaar in over AS en ben bewust van alle bijwerkingen. Ik snap jullie bezorgdheid over mijn gewicht en mijn voedings schema. Om jullie gerust te stellen hier onder even mijn gemiddelde eetpatroon:

Maaltijd 1:
                        Shake met water + 100gr havermout

Maaltijd 2: Appel en banaan

Maaltijd 3: Warme maaltijd nasi/pasta met kip (verschilt per week soms ook gehakt)

Maaltijd 4: 500gr magere kwark

Maaltijd 5: Avond eten verschilt van aardappelen tot nasi etc. met kip en veel groenten

Maaltijd 6: Eiwit shake (na het trainen)

Maaltijd 7: Maaltijd 3 of 4 (wissel ik per dag af)

Het is zeker geen AS voedingsschema maar hij ga ik op dit moment mee voorruit. (Tips natuurlijk altijd welkom)
                        Verder drink ik alleen water

Hier even een foto zodat jullie een indruk van mij hebben:

[ATTACH=CONFIG]17627[/ATTACH]
                        Dit was voor de zomer, het enige verschil is dat ik nu iets meer bodyfat heb, iets meer gewicht heb en mijn sleeve af is Had van de zomer aantal festivals en vakanties achter de rug (loosing gains) dus ben nu weer blij dat ik terug op niveau ben.

Verder als ik het goed gebrijp kan ik dus het beste:

Mijn voedingschema aanlaten passen en HCG, Winstrol, Test E, Tren en Nolvadex gaan inslaan en pregnyl achter wege laten/

Verder ga ik me vandaag eens informeren om begeleid te worden met bloed analyse testen (kan in onze gym). Heeft hier iemand goeie ervaring mee tijden het kuren?

Ow people hartstikke bedankt, ben nog niet wijz genoeg maar in ieder geval alweer een stuk wijzer.

Peace, Wayne
                        Bloedtesten in je gym in Sittard? welke gym dan?

Wat woog je op de foto?

Comment

Wederom bedankt voor de tips!!

ik woog 86/88 kg daar.

als aller laatst vroeg ik me af of HCG de kuur niet tegenwerkt? Dit werd mij verteld.

Comment

Originally posted by ikbenwayne View Post
                            Wederom bedankt voor de tips!!

ik woog 86/88 kg daar.

als aller laatst vroeg ik me af of HCG de kuur niet tegenwerkt? Dit werd mij verteld.
                            Wie jou dat heeft verteld zou ik niet al te serieus nemen.
                            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

hoeveel kcal is je ''voedingschema''? vind dit niet echt denderend.
                              Denk dat je nog genoeg kan gainen als je een fatsoenlijk schema maakt..

maja dat is mijn mening..

Comment

Originally posted by imation View Post
                                hoeveel kcal is je ''voedingschema''? vind dit niet echt denderend.
                                Denk dat je nog genoeg kan gainen als je een fatsoenlijk schema maakt..

maja dat is mijn mening..
                                Zo op het het eerste gezicht lijken het niet superveel kcal p.d,maar gezien zijn fysiek en het feit dat hij 'er nog steeds op vooruit gaat',doet ts het niet onaardig lijkt mij.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X