Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Fitworld Train ik
Verder reken ik mijn kcal niet uit, train gewoon hard, volg een voedings schematje en lees me een beetje in over deze sport op internet. Voor de rest hou ik me er niet veel bezig. Iemand tips dan voor mijn voeding?
Zo op het het eerste gezicht lijken het niet superveel kcal p.d,maar gezien zijn fysiek en het feit dat hij 'er nog steeds op vooruit gaat',doet ts het niet onaardig lijkt mij.
Klopt maar voor iemand die ''6 jaar'' traint vind ik dit niks. '' No offence'' Hoe ziet zijn voeding er dan uit tijdens zijn kuur?, Zolang je voeding niet 100% is vind ik dat je er nog niet aan toe bent om een kuur te starten.
Vind het persoonlijk zonde ,Om deze kuur te gaan doen terwijl je er nog veel meer '' Natural'' uit kan halen.
Klopt maar voor iemand die ''6 jaar'' traint vind ik dit niks. '' No offence'' Hoe ziet zijn voeding er dan uit tijdens zijn kuur?, Zolang je voeding niet 100% is vind ik dat je er nog niet aan toe bent om een kuur te starten.
Vind het persoonlijk zonde ,Om deze kuur te gaan doen terwijl je er nog veel meer '' Natural'' uit kan halen.
ach.. er valt meestal wel naturel meer uit te halen.. de vraag is of je het dat waard vind ja of nee. wat is er mis met de keuze om sneller en meer massa te pakken door te gaan kuren, is toch zijn eigen keuze? Het is niet dat ts net een paar maandjes traint.. en als hij niet goed genoeg had gegeten had hij ook niet dit fysiek gehad. Of dit goed is voor 6 jaar trainen is natuurlijk ook niet te beoordelen zonder beginfoto's, je weet immers niet waar ts is begonnen en of er tegenslagen zijn geweest ( blessures etc. )
Dat je eerst je voeding 100 % in orde moet hebben lang voordat je aan kuren denkt,ben ik met je eens.
Ook dat je er eerst alles moet proberen uit te halen zonder as.
Maar dat zijn fysiek na 6 jaar trainen"nog niks"is,ben ik absoluut niet met je eens.
Misschien is hij wel als ecto begonnen van 65 kg,niet iedereen weegt na 6 jaar trainen 105 kg met een vetpercentage van 10 %.
Persoonlijk zou ik ook nog een paar jaar wachten,maar de basis om te starten(fysiek,geen voeding!)is absoluut niet verkeerd.
@imation jy vind nog al veel, ik train sinds myn 16e en ja natuurlyk zijn die eerste 2 jaar niet serieus en zonder voedingschema/shakes of weet ik veel wat. Maar ik vraag je niet wat jy er van vind dat ik ga kuren. Ik vraag je wat je van myn cycle vind. Je frustraties moet je ergens anders gaan uiten, je mening over mijn kuur mag je hier delen.
Dit zijn geen frustraties hoor ,vroeg het mij gewoon af. zou niet weten waarvan ik gefrustreerd zou moeten zijn....
aangezien dit een forum is kan je dit soort ''reacties'' & '' vragen'' verwachten en zullen mensen dit ook doen.
In me vorige post gaf ik ook mijn mening en mijn visie hierop, wat jij daar mee doet moet je zelf weten.
Is in ieder geval een prima basis om een kuurtje tegen aan te gooien. Zou wel je voeding herzien als in kcal en macro's tellen ..en je ook even indenken dat een banaan en appel geen maaltijd is. Het is tijdens je kuur echt van belang om te weten welke macro's je goed mee omgaat en op hoeveel kcal je gewicht toeneemt en stabiel is. Vooral omdat je dit tijdens de kuur veel zal moeten aanpassen.
Wat ik alleen niet begrijp is dat niemand de tren afraad? Is als ik jou moet geloven je eerste inject kuur. Waarom dan gelijk naar het zwaarste middel grijpen?
Het klinkt vast heel tof, ik zit aan de tren. Maar denk er even over na of je dat nou wel echt nodig zal hebben. Je lichaam zal ook goed reageren op slechts test , dan kan je er nog zoveel andere compounds aan toe voegen die minder zwaar zijn dan tren.
Vaak word kuurders hier geadviseerd het in stappen te doen maar dat advies mis ik hier even
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Het zou zeker beter zijn als hij zou starten met bv n test only en n kickstartje. Maar zoals ik het heb beschreven zit hij nog onder de 7mg/kg vvm. En ja tren is heftig, maar ook deze staat niet hoog.
Zou je die nodig hebben tijdens een kuur? Zal de drive al niet hoog zijn?
Buiten deze om trekt het alleen meer vocht tijdens de kuur, dus zeg ik ook nee niet doen.
Creatine dus ook niet gebruiken.
Wijs besluit. En zet er HCG bij.
Je winstrol zal de eerst fase van de kuur de omzetting verminderen, maar je axis ligt meteen plat.
Dus heb je HCG nodig om je testikels op maat te houden.
Creatine tijdens een kuur hoor je ook veel verschillende verhalen over.
Is vocht in je spieren niet wat anders als vocht onder je huid?
Het werd altijd afgeraden tijdens een kuur maar ik lees toch wel andere dingen de laatste tijd.
Of denk ik verkeerd nu?
Het wordt wel aangeraden op het einde van een kuur, om evt krachtsverlies een beetje te kunnen compenseren.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment