Mijn cycle, wat denk jy?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cycle, wat denk jy?

Hii bodynet,

Ik wou mijn cycle even op dit forum posten zodat mensen met veel ervaring my nog enige nuttige tips kunnen geven want ik wil het maximale eruit halen.

Mijn stats: 185cm 88kg 14%BF Train nu 6 jaar

Omdat ik zoveel mogelijk droge spiermassa wil kweken en geen zin heb om 10kg aan te komen en erna weer 5kg te verliezen heb ik besloten om de volgende AS te gaan gebruiken: Winstrol, Test E en Tren.

Week 1 tm 6 Winstrol 50mg Oral
    Week 1 tm 10 Test E 250mg p/w inject (Hierbij begin ik met 200mg en voer het op tot 250/500??) Wil niet teveel vocht pakken.
    Week 1 tm 8 Tren 250/500mg ?? P/w inject

Week 13 tm 15 Nolvadex mg 20mg
    En wanneer ik last heb van geslachtsdeel krimping pak ik vanaf week 8 nog pregnyl erbij. Mg?? Hoelang??

Als aller laatst twijfel ik nog waar ik alles ga halen, hoor zoveel verhalen over nep troep en dat is het laatste wat ik wil. Het liefst by een lab waar alles getest word.

bedankt !!

vocht heeft te maken met je voeding

hcg gewoon vanaf het begin laten meelopen 2x 250iu pw dit tege de atrofie, tot aan week voor je nakuur. in je nakuur GEEN hcg zetten.

winstrol gewoon eerste 4 weken 3 tabs p,d (up) anders 4(epl) als je up gear hebt heb je aan 1 potje genoeg.

tren geen kennis van
    Last edited by Beachboy; 06-12-2013, 11:14.

Comment

Als jij goede Winstrol hebt is 40mg ook wel zat, en 6weken is direct het max..
      Dus zou ik deze maar geen 6 weken nemen, 4 weken is ook wel voldoende op 40mg/pd. Het is per week gerekend toch al 280mg..

HCG kun je onmogelijk in mg rekenen daar dat gaat in iu of ie (International Units of Internationale Eenheden) als je die pas gaat nemen op week 8 ben je stevig te laat. Je moet het tot je nemen om te voorkomen dat je testikels krimpen, en je niet klaar zou zijn voor de na-kuur.
      Tevens zal je de HCG echt nodig hebben bij de Tren die je wilt gaan gebruiken.

Je wilt niet te veel vocht pakken (trekken) maar dat heeft geen fluit te maken met de testosteron, maar ligt aan je voeding. Ook het opvoeren van de test zal leiden tot vocht trekken. Dus zet het meteen op n dosis die je gebruiken wil.

Het starten met een lagere dosis testosteron en dan opvoeren heeft weinig zin in deze hoeveelheden, daar je daarmee alleen bereikt dat je bloedspiegel niet strak is, en dus minder gains oplevert. Helemaal strak lukt niet maar hou het zo strak mogelijk.

De Trenbolon kun je zelfs gebruiken zonder enig ander middel, maar om gezeik te voorkomen zou ik de Testosteron hoger houden dan de tren. 8 weken is wel ok voor tren.

Dan als je meer wilt halen uit de kuur Test/Tren, is het wenselijk om er n Masteron bij te zetten of n Proviron erbij te slikken.

Een lab waar alles getest word, in ug bestaat niet.. Er word wel getest maar niet door de labs zelf. Meestal doet een gebruiker dat.

Tot zover lijkt het dus nog niet op n goede kuur (sorry) waar je zoveel mogelijk uit wilt halen.
      Het is nu nog n rommelpotje met veel haken en ogen waar ook weer veel vragen bij staan.

Comment

Voordat ik voorstellen/ideen gaat plaatsen zou ik graag willen weten hoe vaak je hiervoor hebt gekuurd en met wat op welke dosis.. Eerder heb ik geen flauw idee wat ik mag neerschrijven voor jou.
        Je trainingstijd zit wel snor hoor, maar ik maak mij meer zorgen over jouw voeding, daar ik 88kg niet zo veel vind voor iemand die al 6 jaar zich te pletter traint.

Comment

Zijn de goedbedoelde antwoorden je niet bevallen?

Comment

Niet iedereen zit net als wij de hele dag op Bodynet te koekeloeren knul.
            Waarschijnlijk stroomt zijn inbox inmiddels over met aanbiedingen van leveranciers en was dat zijn bedoeling.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wordt zijn eerste kuur en hij snapt er de ballen van... Heb hem al verschillende adviezen gegeven, maar doet er niks mee...
              Een dag niet getraind...

Comment

Die kreeg ik ook soms in mijn inbox, aanbiedingen en prijslijsten van leveranciers. Maar dat is een paar maanden geleden opgehouden.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Knul, ik heb een vraagje.

Je zegt dat vocht vooral een kwestie van juiste voeding is. Moet ik dan denken aan verkeerde macro's (bijv. teveel carbs) of gewoon teveel junk?

Je trekt toch gewoon vocht aan, omdat je oestrogeen hoger ligt dan normaal als je aromatiserende middelen gebruikt. Met voeding kun je dit minimaliseren, maar niet uitsluiten, toch?
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by frankey View Post
                    Wordt zijn eerste kuur en hij snapt er de ballen van... Heb hem al verschillende adviezen gegeven, maar doet er niks mee...
                    Zoiets had ik al wel verwacht, gezien zijn kuurvoorstel die nogal rammelt.
                    Daarbij heb ik zoals ik al aangaf ook al niet zo'n vertrouwen in zijn voeding, alhoewel ik niet kan weten van waar hij komt. Die 88kg is dan niet zo veel op n lengte van 185 bij alsnog n 14%bf als je al 6 jaar buffelt.
                    Nu kan ik mij best voorstellen dat het n beetje frustie voor hem is dat zn vvm gewicht niet zo opschiet, maar mijn vermoeden is daarbij dat er te veel aan zn voeding schort....
                    En, ja dan word het met de steroiden ook n misgrijpen naar de kilo's. Dan kan hij zijn tijd beter besteden om eerst zijn voeding goed op orde te gaan krijgen, om als hij er dan evt naar grijpt er ook iets aan te hebben.
                    Maar dat is mijn mening, het is en blijft zijn lichaam waar hij mee doet wat hj zelf wil.
                    Als hij dat wel voor elkaar bokst, heeft hij ook meteen wat meer tijd om zich eens goed in te lezen over de middelen die hij wilt gaan gebruiken, en zeker over de tren waarmee je toch aardig in de shit kunt komen als je de sides niet begrijpt en weet waar je op moet letten.
                    Het zijn welliswaar niet van die idiote hoeveelheden, maar het blijven toch nogal wat verschillende medicijnen die je gaat stacken in de voorgestelde kuur. Het is n stack waarbij je toch wel heel erg op je inname van voeding moet letten, en als je dan nu al niet weet hoe je de voeding moet beheersen word het een heel moeilijk verhaal, waar uiteindelijk niets van terecht komt...

Maar ik mag niet oordelen, daar ik verder niet van die kerel weet. Voor hetzelfde geld heeft hij wel alles op de rit.
                    Dan alsnog kan hij zich beter n poosje inlezen over de spullen... En er nog eens heel goed over na denken eer hij er aan begint. Ik heb n beetje het idee dat hij verwacht dat het dan opeens wel goed gaat.
                    Helaas is het tegendeel waar!

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Knul, ik heb een vraagje.

Je zegt dat vocht vooral een kwestie van juiste voeding is. Moet ik dan denken aan verkeerde macro's (bijv. teveel carbs) of gewoon teveel junk?

Je trekt toch gewoon vocht aan, omdat je oestrogeen hoger ligt dan normaal als je aromatiserende middelen gebruikt. Met voeding kun je dit minimaliseren, maar niet uitsluiten, toch?
                      Hoeveel vocht moet een vrouw van zichzelf wel niet trekken dan, waarbij de oestrogenen de overhand hebben?
                      Nee kerel het ligt ten aller tijden aan jezelf.
                      Je moet kuren zien als n vernelling op alles wat je doet.
                      Als jij normaal al wat vocht trekt na n bv big mack, zal je tijden de kuur het de andere dag meteen zien aan je ogen en handen die gezwollen zij van het vocht.
                      Het groeien kost energie, die idd door je snavel naar binnen moet. Maar je moet het ook niet overdrijven, omdat je er zeker voor gestraft zal worden. Ook het gezegde je word wat je vreet is hier van toepassing.
                      Tijdens je kuur lijkt het alsof je nooit genoeg voer tot je kunt nemen en je hebt de hele dag door honger.
                      Als je aan dat gevoel toegeeft word je na de kuur weer gestraft doo vetter te worden.
                      Het goed doen valt echt nog niet mee hoor.
                      Vandaar dat ik adviseer er toch n voeding schema bij te hanteren.
                      En last but not least... PAS OP MET ZOUT....

Comment

Maar vrouwen zijn sowieso al anders ingesteld qua normaalwaardes voor oestrogeen. Wij mannen hebben veel lagere waardes, dus daarom zal een toename van oestrogeen al sneller bij ons opvallen. Zoals waterretentie bijv. Is het niet?

Dus het verkeerd eten is meer een combinatie van teveel kcal, verkeerde macro's en junkfood. Niet zozeer alleen junkfood en/of zout.

En wat zou je moeten accepteren aan water retentie? Wil je het uitsluiten of moet je pas gaan aanpassen als je bijv. 1cm je sokken in je voeten hebt staan na een dagje werk/school.

Je hoort namelijk altijd dat je wat vocht trekt, maar dit kan je dus minimaliseren met je voeding en juiste kuuropzet. Dus ik vraag me af waar je de grens moet trekken voor jezelf wanneer je moet gaan aanpassen qua kcal, macro's a.h.v. een symptoom zoals vochtretentie.
                        "Straight outta gym"

Comment

In de vorm van tieten, niet zozeer als n vochtbal..
                          Wat ik altijd merk, is dat k mn Kh niet te hoog moet zetten daar ik anders ook vocht trek.
                          Soms is het verschil maar 2 sneetjes brood, en het trekt weer weg.
                          Maar dan moet je natuurlijk niet wachten totdat je al opgeblazen bent (voorkomen).
                          Ik moet ook mn zout in de gaten houden ivm vocht... Dus het zijn bij mij de Kh en de zouten die het kunnen verpesten.

Comment

Oke, bedankt voor je input Knul.

Ikzelf heb nog nooit gekuurd, maar die 2 zaken zijn inderdaad bij mezelf wel bekend dat het vocht aantrekt.

De koolhydraatbronnen zullen dan per persoon wel weer verschillen. Een kwestie van voor jezelf uitzoeken dus.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Oke, bedankt voor je input Knul.

Ikzelf heb nog nooit gekuurd, maar die 2 zaken zijn inderdaad bij mezelf wel bekend dat het vocht aantrekt.

De koolhydraatbronnen zullen dan per persoon wel weer verschillen. Een kwestie van voor jezelf uitzoeken dus.
                              Ja en het kan helaas soms n heel gepuzzel zijn, omdat je toch weer iets meer Kh nodig hebt om uberhaubt te kunnen groeien, dit weer omdat het groeien op zich ook weer extra energie kost.
                              Iets wat je niet kunt vinden of halen uit alle voedingschema's. Hetgeen je dus idd persoonlijk moet bekijken. Daarom is het ook zo moeilijk om bepaalde mensen te begeleiden in hun sport, ze zijn ook niet altijd 100% eerlijk tegen je over hun voeding. Zoek jij dan het probleem maar eens op voor zo'n knaap.
                              Heb je eindelijk het ideaal gevonden, dan reageert je lichaam daar sirect op door zwaarder te worden. Hetgeen betekend dat je 1 week later weer achter je rekentafel moet om je nieuwe gewicht te berekenen en uit te gaan rekenen hoeveel meer je moet gaan eten om die progressie vast te kunnen houden.

Iets vocht is ook helemaal niet erg, het beschermt je zelfs tegen nare blessures. Je moet het alleen wel in de hand weten te houden. Je kuurt tenslotte voor zoveel mogelijk spiermassa, daar heb je niet echt 4 kilo vocht bij nodig.
                              Teveel vocht, is gewoon zwaar klote trainen ook. Reken erop dat als je bv 4 kg vocht trekt, zit er ook achter je longen minimaal 1 kwart liter vocht, waar je met cardio niet echt blij van zal worden. Bij teveel vocht kun je ook je schoenen niet normaal meer veteren. Ja dan zeg je, waar kies je voor...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X