Je kunt overal trainen. Oefeningen met je eigen lichaamsgewicht. Zal misschien wat minder effectief zijn, maar de spieren prikkel je wel. En in egypte hebben ze ook echt wel een gym. In veel resorts is sowieso een gym. En op je voeding letten kan ook makkelijk, all-in betekent niet alleen ongezond voedsel. Ze hebben ook gezond voedsel. En als je iets wil, dan moet je er 100% voor gaan en niet 50%. Dus dan maar 10 dagen niet zuipen en een beetje op je voeding letten.
Kuur loop door gedurende mijn vakantie
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostIk vind het moeilijk, net wat jij gaat doen daar. Als jij van plan bent om je helemaal te laten gaan daar, ging ik mooi niet kuren. Ga jij daar het een beetje redelijk houden en je bv 1x per 5 dagen n stuk in je reet zuipen, ging ik gewoon kuren. Verder zie ik er geen probleem in.. Je drukt er de laatste dag hier nog n keer shit in en je gaat weg, simpel...
Maar er is nog n optie, je gaat naar je huisarts en vraagt om n medicijnen paspoort. En je neemt het mee...
Wel, het is een resort met veel lekker eten en drank. Ik zal me niet elke dag prop vol vreten en lam zuipen maar wel flink eten en regelmatig een coctailtje en wijntje erbij.
Comment
-
Originally posted by Optimus Prime View PostKlopt doe ik nooit. ik train al het hele jaar en een weekje of 2 niks doen moet ook kunnen vind ik
Zoals ik het zie en wetende hoe de dingen op vakanties gaan, denk ik niet dat het realistisch is om te stellen dat je wat noemenswaardigs over zult houden aan die kuur. Theoretisch is het mogelijk maar de praktijk is anders.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Je weet best dat je net na n kuur nog veel strikter moet zijn dan tijdens, als je de gains wilt behouden.
Je gebruikt n Enanthaat?
Dan kan je eigenlijk niet stuk als je bij je vertrek n klein beetje meer zet, bv 250mg extra.
Op voorhand kan ik je zeggen dat regelmaat met alcohol funest zal zijn voor de extra spieren die je hebt gekregen door je kuur. Je moet natuurlijk niet vergeten dat die extra kilo's nog niet helemaal bij je horen. Het kost tijd om die eigen te maken...
Natuurlijk mag jij een wijntje en n cocktailtje drinken kerel, zolang je maar niet kachel word van de drank.. N paar keer goed bezopen zijn is voldoende om alles kwijt te raken..
Het gaat nu eenmaal niet echt samen alcohol en gear.
Maar als jij het n beetje redelijk houd valt het heus wel mee..
Nu over waarom je wat extra zet bij vertrek.
Stel je zet nu 500mg/pw, dat wil zeggen dat jij bij thuiskomst nog van de laatste zetting nog 250mg in je systeem hebt zitten. Zet jij bij vertrek 250mg extra, dan heb je van deze ook nog 125mg over wat in houd dat je die 250+125mg= 375mg over hebt in je systeem. Flinke vent die dan zn spieren opvreet.
Maar zoals ik al zeg, je kunt best wat drinken in die 10 dagen, maar hou het redelijk..
Probeer zoveel mogelijk te vreten wat je normaal ook eet, en doe wat oefeningen als je daar zit. Desnoods met je eigen lichaams gewicht, zo hou je toch je spieren n beetje bezig en geprikkeld.
Dan weet ik zeker dat het allemaal best meevalt als je weer thuiskomt..
Ikzelf drink geen alcohol, maar ben ook niet helemaal dwars ervan. En nee het is geen ideale combinatie, maar kerel het zijn maar 10 dagen.. Maak plezier en leef je uit..
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe weet best dat je net na n kuur nog veel strikter moet zijn dan tijdens, als je de gains wilt behouden.
Je gebruikt n Enanthaat?
Dan kan je eigenlijk niet stuk als je bij je vertrek n klein beetje meer zet, bv 250mg extra.
Op voorhand kan ik je zeggen dat regelmaat met alcohol funest zal zijn voor de extra spieren die je hebt gekregen door je kuur. Je moet natuurlijk niet vergeten dat die extra kilo's nog niet helemaal bij je horen. Het kost tijd om die eigen te maken...
Natuurlijk mag jij een wijntje en n cocktailtje drinken kerel, zolang je maar niet kachel word van de drank.. N paar keer goed bezopen zijn is voldoende om alles kwijt te raken..
Het gaat nu eenmaal niet echt samen alcohol en gear.
Maar als jij het n beetje redelijk houd valt het heus wel mee..
Nu over waarom je wat extra zet bij vertrek.
Stel je zet nu 500mg/pw, dat wil zeggen dat jij bij thuiskomst nog van de laatste zetting nog 250mg in je systeem hebt zitten. Zet jij bij vertrek 250mg extra, dan heb je van deze ook nog 125mg over wat in houd dat je die 250+125mg= 375mg over hebt in je systeem. Flinke vent die dan zn spieren opvreet.
Maar zoals ik al zeg, je kunt best wat drinken in die 10 dagen, maar hou het redelijk..
Probeer zoveel mogelijk te vreten wat je normaal ook eet, en doe wat oefeningen als je daar zit. Desnoods met je eigen lichaams gewicht, zo hou je toch je spieren n beetje bezig en geprikkeld.
Dan weet ik zeker dat het allemaal best meevalt als je weer thuiskomt..
Ikzelf drink geen alcohol, maar ben ook niet helemaal dwars ervan. En nee het is geen ideale combinatie, maar kerel het zijn maar 10 dagen.. Maak plezier en leef je uit..
Hey Knulletje
Bedankt voor je raad en help
Wel, ik ga met mijn vrouwtje samen op vakantie en qua alcohol zal het in de avond misschien 2 glazen champagne zijn en 2 coctailtjes ofzo meer niet.
Qua eten: goed ontbijten (brood,vlees, chocohagelslag, kaas etc) middag eten, tussendoortje Kebab, ijs en dan het avondeten met veel vlees.
Belangrijk is ook dat mijn libido goed blijft op vakantie.
Dus als ik een extra dosering neem scheelt dat weer een hoop. dat scheelt. alleen hoe zit het met de oestrogeen vorming? kuurtje wordt 8 weken Test/Primo. Alcohol heeft toch ook invloed op oestrogeenvorming? of zal dit niet zo snel gaan?
Idd probeer ik wel iets te trainen elke dag, al is het maar push ups.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-