turina only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De meeste krijgen een kuur voorschrift van een dealer... snap je m?
    Die levert je de tabjes maar verzwijgt de rest, dat je terugvalt is dan ook altijd jouw schuld zal hij zeggen.
    Hij wil dat je terugvalt en dan heb je meer nodig volgens hem...

Het gaat om handel, niet om jouw massa of gezondheid...

Maar ook weer n beetje eigen schuld, moeten ze maar eerst n voorstel plaatsen. Er is hulp genoeg op dit forum.

Comment

Bedankt voor de goede uitleg, er wordt soms zoveel gezegd en geschreven dat je soms het bos door bomen niet meer ziet
      mijne maat is wel altijd goed blijven doortrainen en goed blijven eten, uiterlijk is hij toch niets kwijtgeraakt na die ene kuur.

Comment

Originally posted by Ringo1 View Post
        Bedankt voor de goede uitleg, er wordt soms zoveel gezegd en geschreven dat je soms het bos door bomen niet meer ziet
        mijne maat is wel altijd goed blijven doortrainen en goed blijven eten, uiterlijk is hij toch niets kwijtgeraakt na die ene kuur.
        Je was het niet per ongeluk zelf toch?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Ringo1 View Post
          Dan vind ik het erg knap dat hij zoveel is gegained in die korte tijd! Heb nog nooit zoiets gehoord van 4-5kg massa aanzetten in 3 weken en dit behouden.. dit zou betekenen dat als je een nakuur pakt van 2 weken je 5 weken on zit, 5 weken off gaat en dit 5x per jaar kan doen en zo 20-25kg spiermassa aan kan komen in een jaar (Theoretisch gezien natuurlijk )

Lijkt me heel erg sterk maar goed, heb er zelf dan ook geen ervaring mee
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Ik kan je 1 ding vertellen:dat hij geen 5 kg spiermassa is aangekomen in amper 3 weken van de tabs!
            Vocht zou nog kunnen, maar pure spiermassa niet.

Waarschijnlijk is hij/jij goed gaan eten en trainen waardoor je massa erbij krijgt die je zonder as ook zou hebben.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
              Ik kan je 1 ding vertellen:dat hij geen 5 kg spiermassa is aangekomen in amper 3 weken van de tabs!
              Vocht zou nog kunnen, maar pure spiermassa niet.

Waarschijnlijk is hij/jij goed gaan eten en trainen waardoor je massa erbij krijgt die je zonder as ook zou hebben.
              Vandaar mijn reactie ook haha
              1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
              Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

heeft hij er ook creatine bij gestackt ?

zou ook 4kg toename verklaren in vocht ! .

Of als je altijd slecht eet , en opeens ga je bulken als een malle kan je ook zoveel bijkomen . zeker als een beginner

just sayin !
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

waar kan ik dat halen wil wel een kuurtje voor 6/8 weken zal toch een 10 kilo zijn
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

succes met je kuurtje

Comment

Originally posted by rainman View Post
                      Je was het niet per ongeluk zelf toch?
                      nee ik was het idd niet, heb nog nooit iets van anabole of iets anders gebruikt, ik kan maar zeggen wat ik visueel zie ook é.
                      het doet er nu niet toe, was gewoon een vraag,

Comment

Sorry voor mijn late reply. (komt omdat ik niet thuis ben)

Maar omdat je zo lang hebt moeten wachten, zal ik je meteen mij eerlijke mening geven over de tabs en waarom ik ze alleen als kickstarter ziet.

Over 1 jaar genomen:
                        Je mag tabs max 6 weken slikken wegens de lever, daarna moet je herstellen.
                        Dan reken je time on is time off, dus je minimale rust moet dan ook 6 weken zijn (is meer maar voor het gemak)
                        Dus 1 cicle is 12 weken met herstel meegerekend. Dat is 3 maanden.
                        Wat zou kunnen (ik zeg kunnen) betekenen dat je 4x kunt kuren op tabs per jaar.. (haal je niet maar goed)
                        Dan pak je met de eerste kuur tabs 4kg, waarvan je er langzaam maar zeker weer 2 verliest..
                        Het kuren is 3 stappen vooruit en 2 terug..
                        De 2e x dat je diezelfde tabs neemt gaat het al wat minder snel en telkens als je ze weer tot je neemt word het wat minder in gains. Sommige denken dat het komt door herkenning van he lichaam aan de stoffen, maar dat is nooit bewezen.
                        Dus over het jaar genomen zou je 8kg spiermassa kunnen winnen op tabs only... Terwij je een heel jaar bezig bent met on off geklooi. Waar de lever niet blij van word en steeds bezig is met herstel.

En laat je nu niet uit het veld slaan, maar ook een naturel kan dit bekomen...
                        En laat dit nou precies zijn wat ik om me heen ziet!
                        Natuurlijk ken ik ze ook die er meer op hebben gepakt, maar die zijn weer behoorlijk gevaarlijk bezig voor zichzelf en blijven gewoon doorslikken. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar ik tracht ze dan wel te waarschuwen voor de mogelijke gevolgen.
                        Daarbij komt ook nog dat hoe zwaarder het middel, hoe meer vocht je zal trekken en hoe meer je weer verliest in de periode erna.
                        Natuurlijk is er n manier om dit tegen te gaan, maar dan zal je er ook n test bij moeten zetten. Maar dan zit je weer niet aan de tabs only..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X