nakuur winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erjede View Post
    Ik dacht dat krieltje heel lang terug op DBB iets had gepost dat winstrol 10 dagen op 20 mg al onderdrukte........
    Krieltje was precies degene die beweerde dat het niet onderdrukte. Ik was degene die beweerde dat dat wel zo was (ALLE androgenen onderdrukken, en er is volledige onderdrukking in bodybuild doseringen).

Zie Alteration of hormone levels in normal... [Clin Endocrinol (Oxf). 1984] - PubMed - NCBI eens voor wat 10 mg ED stanozolol voor 14 dagen al doet.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
      Ik zeg niet dat 30mg/pd slecht is hoor, ik zeg alleen dat het niet nodig is omdat de winstrol op zichzelf niet aromatiseerd en dus niet voor een verhoogde oestrogeen level zorgt tijdens het kuren.

Het na-kuren op 40-20-20 is voor n na-kuur met winstrol only onzin en zal je zelfs remmen in het opstarten.
      Natuurlijk word het wel zo gebruikt, maar echt niet voor n tabje only.
      Hoe zie je dat precies voor je dat 40-20-20 gaat 'remmen' in het opstarten? Niet dat ik een voorstander ben van hoge doseringen tamoxifen in de nakuur, simpelweg omdat het competitief bindt aan de ER en er tijdens een nakuur nu eenmaal weinig oestrogeen aanwezig is.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X