Is op dit moment slecht aan te komen, de reden weet ik ook niet.
Metahapoctehonoh 0.005r
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In Welk Moment Van De Dag Kan Ik De D-boll Nemen???
Kan imand me helpen en een raad geven van in welk moment van de dag ik de d-boll kan nemen, moet het na of voor het eten?? Voor de training??? En moet het op een lege maag????
Zal heel dankbaar zijn voor een raad...
thanx!!!
Jorge
Comment
-
Originally posted by CuriosioZou er ook deca bijnemen maar dat is mijn mening.
D-boll 25 - 35mg
Deca 400mg p.wk.
Test 500mg p.wk.
Nogmaals dit is slechts mijn mening
Is je advies gebaseerd op iets? Zoals zijn stat's, kuurverleden etc.
Verder vermeld je in je latere posts dat deca/dbol wel ok is. Ik zou naast deca altijd test zetten. Want deca zonder test is alsnog een libidokiller.
Comment
-
Originally posted by JD21Kan imand me helpen en een raad geven van in welk moment van de dag ik de d-boll kan nemen, moet het na of voor het eten?? Voor de training??? En moet het op een lege maag????
Zal heel dankbaar zijn voor een raad...
thanx!!!
Jorge
Comment
-
Originally posted by ccnpIk zoek ook nolvadex, kan het nergens krijgen, kan iemand even reageren die het wel kan leveren en opsturen.
Vraag je supplier eens, er is genoeg nolvadex van GS en GG te verkrijgen op de markt hoor. Dus snap niet wrom het moeilijk te verkrijgen is.
Comment
-
Originally posted by tuttiIs die nolvadex te verkrijgen in de apotheek en zo ja op doktersvoorschrift of niet?
Of moet deze op andere wijze verkregen worden.
Zou niet graag beginnen aan een kuur en direct in de problemen geraken.
Comment
-
Originally posted by karperbluesnou ik zelf had toen ik in de pubertijd zat(net erin kwam) een soort van kleine bolling rond mijn tepels. dit is begginende borstgroei net als bij meisjes plaatsvind. Daardoor weet ik dat ik er gevoelig voor ben maar ook als je dit niet gehad hebt kun je er gevoelig voor zijn. Dit kun je alleen te weten komen door het te proberen en antioestrogenen achter de hand te hebben. Je kunt bijv arimidex tijdens je kuur nemen of letrozole (femara) de laatste is sterker en verminderd je IGF-1 niet maar verhoogd het zelfs en dat is alleen maar voordelig. Ook moet je nolvadex achter de hand hebben (niet perse als je dex of femara hebt) maar veiliger is het wel.
Als je er niet geveolig voor bent spaart dat je een hoop geld uit want dex en femara zijn zeer duur waarscgijnlijk 2tot 3 x zo duur als de AS zelf.
groeten C@rp
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: