Metahapoctehonoh 0.005r

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is op dit moment slecht aan te komen, de reden weet ik ook niet.
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

In Welk Moment Van De Dag Kan Ik De D-boll Nemen???

Kan imand me helpen en een raad geven van in welk moment van de dag ik de d-boll kan nemen, moet het na of voor het eten?? Voor de training??? En moet het op een lege maag????
      Zal heel dankbaar zijn voor een raad...
      thanx!!!

Jorge

Comment

Originally posted by Curiosio
        Zou er ook deca bijnemen maar dat is mijn mening.
        D-boll 25 - 35mg
        Deca 400mg p.wk.
        Test 500mg p.wk.

Nogmaals dit is slechts mijn mening
        Hey Cur,

Is je advies gebaseerd op iets? Zoals zijn stat's, kuurverleden etc.
        Verder vermeld je in je latere posts dat deca/dbol wel ok is. Ik zou naast deca altijd test zetten. Want deca zonder test is alsnog een libidokiller.

Comment

Originally posted by JD21
          Kan imand me helpen en een raad geven van in welk moment van de dag ik de d-boll kan nemen, moet het na of voor het eten?? Voor de training??? En moet het op een lege maag????
          Zal heel dankbaar zijn voor een raad...
          thanx!!!

Jorge
          Niet op lege maag doen. Neem het tijdens of net na het eten in. Verdeel de inname in 10mg per keer. Ik zou de 30mg aanhouden en niet overschrijden. Neem de tabs per 3u in, aangezien de halfwaardetijd tussen de 3,5-6u max ligt.

Comment

Originally posted by ccnp
            Ik zoek ook nolvadex, kan het nergens krijgen, kan iemand even reageren die het wel kan leveren en opsturen.
            Lekker, zo maar even naar bronnen vragen. Is dit niet verboden??

Vraag je supplier eens, er is genoeg nolvadex van GS en GG te verkrijgen op de markt hoor. Dus snap niet wrom het moeilijk te verkrijgen is.

Comment

Originally posted by tutti
              Is die nolvadex te verkrijgen in de apotheek en zo ja op doktersvoorschrift of niet?

Of moet deze op andere wijze verkregen worden.

Zou niet graag beginnen aan een kuur en direct in de problemen geraken.
              Zonder recept krijg je nolvadex niet mee.

Comment

Originally posted by karperblues
                nou ik zelf had toen ik in de pubertijd zat(net erin kwam) een soort van kleine bolling rond mijn tepels. dit is begginende borstgroei net als bij meisjes plaatsvind. Daardoor weet ik dat ik er gevoelig voor ben maar ook als je dit niet gehad hebt kun je er gevoelig voor zijn. Dit kun je alleen te weten komen door het te proberen en antioestrogenen achter de hand te hebben. Je kunt bijv arimidex tijdens je kuur nemen of letrozole (femara) de laatste is sterker en verminderd je IGF-1 niet maar verhoogd het zelfs en dat is alleen maar voordelig. Ook moet je nolvadex achter de hand hebben (niet perse als je dex of femara hebt) maar veiliger is het wel.

Als je er niet geveolig voor bent spaart dat je een hoop geld uit want dex en femara zijn zeer duur waarscgijnlijk 2tot 3 x zo duur als de AS zelf.

groeten C@rp
                Dan word jij geflasht. Die dingen zijn tegenwoordig niet meer duur.

Comment

Topic gesloten is uit 2003..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X