Metahapoctehonoh 0.005r

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Metahapoctehonoh 0.005r

Heeft iemand ervaring met deze dianabol.

Is het echt of vals?

In welke dosering is het te gebruiken? Denk dat dit pillen zijn van 5mg. Zou een kuur willen volgen van 6 weken.
    Attached Files

Lees deze topic ff, staat alles in en is dezelfde d-boll.

http://www.bodynet.nl/cgi-bin....7;t=406

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

is dianabol van akpuxuh uit rusland. tabletten van 5mg. De dosering ligt tussen de 25-50 mg per dag. Voor de gemiddelde (beginnende) gebruiker (dus niet bodybuilder) tussen de 25-35 zou niet hoger gaan als je het nog nooit gebruikt hebt want dit is een zeer sterk middel.Voor de beginnende bodybuilder 250 gram eiwit per dag, hmb en creatine en laat die dbol maar liggen voor over 2 jaar!
      Ik raad je aan om een injectable erbij te gebruiken voor het behouden van je winst bijv 500 mg test per week en nakuren met clomid. Als je niet wilt enjecteren moet je niet beginnen aan AAS en zeker niet aan dbol (een van de meest sterke anabolen met de meest sterke bijwerkingen) en vooral slecht voor je lever.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (karperblues @ Jan. 27 2003,18:48)]is dianabol van akpuxuh uit rusland. tabletten van 5mg. De dosering ligt tussen de 25-50 mg per dag. Voor de gemiddelde (beginnende) gebruiker (dus niet bodybuilder) tussen de 25-35 zou niet hoger gaan als je het nog nooit gebruikt hebt want dit is een zeer sterk middel.Voor de beginnende bodybuilder 250 gram eiwit per dag, hmb en creatine en laat die dbol maar liggen voor over 2 jaar!
        Ik raad je aan om een injectable erbij te gebruiken voor het behouden van je winst bijv 500 mg test per week en nakuren met clomid. Als je niet wilt enjecteren moet je niet beginnen aan AAS en zeker niet aan dbol (een van de meest sterke anabolen met de meest sterke bijwerkingen) en vooral slecht voor je lever.
        Zou er ook deca bijnemen maar dat is mijn mening.
        D-boll 25 - 35mg
        Deca 400mg p.wk.
        Test 500mg p.wk.

Nogmaals dit is slechts mijn mening

Comment

en waarom als ik vragen mag?

Comment

Werkt voor mij heel erg goed stacken.
            Op d-boll only of een testalone ga ik niet heel goed.
            Vandaar slechts mijn mening

Comment

dat kan ja iedreen is anders he ik zou persoonlijk nooit deca alleen nemen vanwege de deca dick (boze vriendin) en ik ben erg gevoelig voor gyno of dit nou is van progesteron of oestrogeen maakt me niet zoveel uit. Ik weet dat dit niet is wat ik wil

Comment

Alleen deca zou ik ook nooit doen, teveel nadelen.
                De combi met d-boll is goed en met sus erbij nog beter.
                Wederom mijn eigen ervaring

Comment

Ik heb de zelfde dianabol en ik weet zeker dat het de echte tabletten zijn.

Karperblues hoe weet je eigenlijk of je gevoelig bent voor gyno's

Ben benieuwd

Comment

nou ik zelf had toen ik in de pubertijd zat(net erin kwam) een soort van kleine bolling rond mijn tepels. dit is begginende borstgroei net als bij meisjes plaatsvind. Daardoor weet ik dat ik er gevoelig voor ben maar ook als je dit niet gehad hebt kun je er gevoelig voor zijn. Dit kun je alleen te weten komen door het te proberen en antioestrogenen achter de hand te hebben. Je kunt bijv arimidex tijdens je kuur nemen of letrozole (femara) de laatste is sterker en verminderd je IGF-1 niet maar verhoogd het zelfs en dat is alleen maar voordelig. Ook moet je nolvadex achter de hand hebben (niet perse als je dex of femara hebt) maar veiliger is het wel.

Als je er niet geveolig voor bent spaart dat je een hoop geld uit want dex en femara zijn zeer duur waarscgijnlijk 2tot 3 x zo duur als de AS zelf.

groeten C@rp

Comment

Ik kan toch ook clomid er voor gebruiken en wanneer gebruik je die andere dingen.
                      Wanneer krijg je last van gyno's, is dat tijdens de kuur of na de kuur?

Stel nou dat je tijdens de kuur er last van krijg , hoeveel en wat moet ik dan gebruiken.

Comment

clomid is niet aan te raden om te gebruiken tijdens je kuur omdat het veel zwakker is dan nolvadex en toch slechter voor je lichaam.Gyno's krijg je tijdens je kuur en je merkt het aan een vervelend gevoel rond je tepels en later een bolling. Als je dit merkt moet je 20 mg nolvadex per dag pakken tot het volledig weg is. Clomid is voor na de kuur om je eigen testosteron weer op gang te krijgen.
                        groeten C@rp

Comment

Is die nolvadex te verkrijgen in de apotheek en zo ja op doktersvoorschrift of niet?

Of moet deze op andere wijze verkregen worden.

Zou niet graag beginnen aan een kuur en direct in de problemen geraken.

Comment

Als het goed is op dezelfde plek als waar je de rest van je kuur haalt..

Greets...

Comment

Ik zoek ook nolvadex, kan het nergens krijgen, kan iemand even reageren die het wel kan leveren en opsturen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X