Cycle Test E / Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cycle Test E / Dianabol

Dag iedereen,

Ik zou mijn eerste injectable cycle doen, heb al eens in de geschiedenis orals gebruikt en m'n lichaam reageerde er niet slecht op (geen sides of slecht gevoel, ook pct alles in orde) en zou nu de volgende stap willen zetten.

Train ongeveer 5-6 jaar, waarvan 3 jaar echt serieus (sindsdien geen periodes gestopt, enkel wat rustweekjes hier en daar om de 4-5 maanden trainen als ik voelde dat mijn lichaam het nodig had)

Ik weeg momenteel 85.4 kg, ben 179 cm groot en mijn bf is ongeveer 10% (neem voor de zekerheid tussen de 9 en 11).

Ik zou volgende cycle doen:

Test E week 1-12: 500 mg/week
    Dianabol week 1-6: 50 mg/dag
    Nolva week 14-15: 40 mg/dag
    Nolva week 16-17: 20 mg/dag

Tijdens mijn PCT ga ik ook een test booster nemen en milk thistle. Tijdens m'n cycle hou ik Arimidex achter de hand voor als er gyno zou optreden. Ook heb ik Finasteride achter de hand tegen haarverlies.

Zal rond de 3500-4000 kcals eten op trainingsdagen, momenteel eet ik 3350 kcals op trainingsdagen. Verdeling van de macro's als volgt: 100 g vetten, 240 gram eiwitten en ongeveer 370 g koolhydraten.

Bronnen voor eiwitten zijn:
    - hydrolisaat whey (b&f)
    - isolaat whey (b&f)
    - kip
    - zalm
    - witte vis (vooral pangasius/koolvis)
    - biefstuk
    - melk en kaas

Bronnen voor carbs zijn:
    - bruin brood
    - waxy maize starch (post workout)
    - bruine en witte rijst
    - volkoren pasta
    - havermout
    - fruit en groenten

Bronnen voor vet zijn:
    - kaas (beperkt)
    - zalm
    - noten
    - olijfolie
    - lijnzaadolie

Supplementen
    - multivit
    - omega 3 caps
    - whey
    - pre workout (assault)

Ik train 5 dagen in de week, trainingsduur is altijd minder dan 40 minuten (zeer intensief).

Zou graag wat feedback horen over wat nog beter kan of wat jullie ervan denken.
    Als er nog vragen zijn in verband met mijn dieet/training stel ze dan gerust

Ik heb btw nog niets aangekocht, dus als er nog suggesties komen om aanpassingen te doen aan de cycle sta ik ervoor open

Comment

Zou m nog 2 weken langer pakken en die 2 weken korte etser nemen.....kan een oral zijn of inject.....Imo train je te veel.....brood mee oppassen
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        ....Imo train je te veel.....brood mee oppassen
        Zou je deze 2 antwoorden uit willen leggen?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ben ik ook brnieuwd naar kuur niks mis mee imo.

Comment

Zou m nog 2 weken langer pakken en die 2 weken korte etser nemen.....kan een oral zijn of inject.....Imo train je te veel.....brood mee oppassen
            explain!

Comment

Als eerste echt kuur heb ik ook test en dianabol gepakt.
              Je kan overwegen om er nog priviron bij te nemen.

Nolva niet op 40 mg, gewoon 4 weken 20 mg is voldoende.

D-bol zou ik op 40 mg pd houden 6 weken dbol op 50 mg is best pittig. Daarnaast zit je dan aan 350 tabs, hou je er 50 over. Je kan overwegen om er vier weken van de maken, dan heb je genoeg aan Ă©Ă©n potje.

Dit heeft voor mij goed gewerkt. Ben van 98 naar 115 gegaan en uiteindelijk heb ik er 109 overgehouden.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Alvast bedankt voor de reacties iedereen, was idd al aan het twijfelen als die dianabol niet te hoog gedoseerd was voor men eerste kuur, las hier en daar verschillende meningen.

Comment

Ik lees dat je in het verleden al orals hebt gebruikt, zat hier geen dianabol bij?

Comment

Heb 1 cycle van hdrol gedaan, dus geen dianabol

Comment

H-drol is een prohormoon, eigenlijk een suplement.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                        Zou je deze 2 antwoorden uit willen leggen?
                        Jazeker, de fout die de meeste igg ik heb gemaakt is te veel en te hard (fanatiek, geen dag overslaan ed) te trainen....tegen t eind aan had ik een vermoeide lichaam.....in (bruin)brood zitten suikers ofzo zoiets was het

explain!
                        eehm hoe langer hoe beter en met een korte etser heb je meer controle om in je nakuur te komen......tijd tussen on en off is korter
                        We like it

Comment

Jazeker, de fout die de meeste igg ik heb gemaakt is te veel en te hard (fanatiek, geen dag overslaan ed) te trainen....tegen t eind aan had ik een vermoeide lichaam.....in (bruin)brood zitten suikers ofzo zoiets was het

eehm hoe langer hoe beter en met een korte etser heb je meer controle om in je nakuur te komen......tijd tussen on en off is korter
                          Ok, maar ts traint 5 x p.w(split? ) en dan minder dan 40 minuten per training, daar zie ik niet echt een probleem in.
                          Gezien zijn onderbouwingen komt hij ook niet over als een beginner die van de 5 dagen bv 3 of 4 x borst traint.
                          Met een 4 -daags ub/lb schema train je vaak ook 5 x per week als je ub/lb, rust, ub/lb, rust traint .

Dat brood slecht is ,is redelijk achterhaald.
                          Ik heb ook een flinke tijd iedere dag rijst met kip gegeten en ben overgestapt op 12/14 boterhammen per dag… ..
                          en merk totaal geen verschil!
                          Last edited by rain; 11-03-2014, 13:25.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

In het begin (eerste 2 jaar) heb ik veel te fanatiek getraind, maar voelde men kracht gewoon wegvallen, ging niet vooruit en kwam niet over plateaus. Nu train ik 5 dagen in de week zeer intensief, maar heb dan 2 dagen volledig platte rust elke week. Slaap ook gemiddeld ongeveer 9 uur, dus daar zit alles goed Als ik voel dat ik me minder lekker in men vel voel neem ik gewoon een rustdag extra en schuift heel men schema gewoon een dag door.

Voorlopig doe ik:

Dag 1 ( Rond de middag borst/triceps met vooral nadruk op triceps, savonds train ik abs en kuiten)
                            Dag 2 ( Rond de middag rug/biceps met vooral nadruk op biceps)
                            Dag 3 ( Rond de middag quads/hams/glutes, savonds train ik abs en schouders, wel max 3 oef voor schouders)
                            Dag 4 ( Platte rust)
                            Dag 5 ( Rond de middag borst/triceps met vooral nadruk op borst)
                            Dag 6 ( Rond de middag rug/biceps met vooral nadruk op rug en savonds abs met korte quad en hams workout)
                            Dag 7 ( Platte rust)

Schouders komen bij mij wat minder aanbod omdat ik problemen heb met men rotator cuff, maar ze zijn zeker geen lacking bodypart, want steek in men chest en back workout wel oefeningen die ook de delts aanspreken zoals incline presses en higher rows.

Comment

@onderhandelen

Ik denk niet dat die twee weken nog veel meerwaarde gaan leveren. Na een week of 8-10 is de rek er wel uit. Langer kuren is niet altijd beter, herstel zal er ook niet beter op gaan worden. Als je dan nog op korte esters overstapt zal dat waarschijnlijk ook wel wat met je bloedwaardes gaan doen?
                              En wat betreft dat on/off verhaal, daar kan ik niet helemaal in komen. Test-e blijft nog wel ff in je lichaam circuleren, dus die twee weken tot aan je nakuur heb je alsnog aardig hoge T-levels.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X