Dag iedereen,
Ik zou mijn eerste injectable cycle doen, heb al eens in de geschiedenis orals gebruikt en m'n lichaam reageerde er niet slecht op (geen sides of slecht gevoel, ook pct alles in orde) en zou nu de volgende stap willen zetten.
Train ongeveer 5-6 jaar, waarvan 3 jaar echt serieus (sindsdien geen periodes gestopt, enkel wat rustweekjes hier en daar om de 4-5 maanden trainen als ik voelde dat mijn lichaam het nodig had)
Ik weeg momenteel 85.4 kg, ben 179 cm groot en mijn bf is ongeveer 10% (neem voor de zekerheid tussen de 9 en 11).
Ik zou volgende cycle doen:
Test E week 1-12: 500 mg/week
Dianabol week 1-6: 50 mg/dag
Nolva week 14-15: 40 mg/dag
Nolva week 16-17: 20 mg/dag
Tijdens mijn PCT ga ik ook een test booster nemen en milk thistle. Tijdens m'n cycle hou ik Arimidex achter de hand voor als er gyno zou optreden. Ook heb ik Finasteride achter de hand tegen haarverlies.
Zal rond de 3500-4000 kcals eten op trainingsdagen, momenteel eet ik 3350 kcals op trainingsdagen. Verdeling van de macro's als volgt: 100 g vetten, 240 gram eiwitten en ongeveer 370 g koolhydraten.
Bronnen voor eiwitten zijn:
- hydrolisaat whey (b&f)
- isolaat whey (b&f)
- kip
- zalm
- witte vis (vooral pangasius/koolvis)
- biefstuk
- melk en kaas
Bronnen voor carbs zijn:
- bruin brood
- waxy maize starch (post workout)
- bruine en witte rijst
- volkoren pasta
- havermout
- fruit en groenten
Bronnen voor vet zijn:
- kaas (beperkt)
- zalm
- noten
- olijfolie
- lijnzaadolie
Supplementen
- multivit
- omega 3 caps
- whey
- pre workout (assault)
Ik train 5 dagen in de week, trainingsduur is altijd minder dan 40 minuten (zeer intensief).
Zou graag wat feedback horen over wat nog beter kan of wat jullie ervan denken.
Als er nog vragen zijn in verband met mijn dieet/training stel ze dan gerust
Ik zou mijn eerste injectable cycle doen, heb al eens in de geschiedenis orals gebruikt en m'n lichaam reageerde er niet slecht op (geen sides of slecht gevoel, ook pct alles in orde) en zou nu de volgende stap willen zetten.
Train ongeveer 5-6 jaar, waarvan 3 jaar echt serieus (sindsdien geen periodes gestopt, enkel wat rustweekjes hier en daar om de 4-5 maanden trainen als ik voelde dat mijn lichaam het nodig had)
Ik weeg momenteel 85.4 kg, ben 179 cm groot en mijn bf is ongeveer 10% (neem voor de zekerheid tussen de 9 en 11).
Ik zou volgende cycle doen:
Test E week 1-12: 500 mg/week
Dianabol week 1-6: 50 mg/dag
Nolva week 14-15: 40 mg/dag
Nolva week 16-17: 20 mg/dag
Tijdens mijn PCT ga ik ook een test booster nemen en milk thistle. Tijdens m'n cycle hou ik Arimidex achter de hand voor als er gyno zou optreden. Ook heb ik Finasteride achter de hand tegen haarverlies.
Zal rond de 3500-4000 kcals eten op trainingsdagen, momenteel eet ik 3350 kcals op trainingsdagen. Verdeling van de macro's als volgt: 100 g vetten, 240 gram eiwitten en ongeveer 370 g koolhydraten.
Bronnen voor eiwitten zijn:
- hydrolisaat whey (b&f)
- isolaat whey (b&f)
- kip
- zalm
- witte vis (vooral pangasius/koolvis)
- biefstuk
- melk en kaas
Bronnen voor carbs zijn:
- bruin brood
- waxy maize starch (post workout)
- bruine en witte rijst
- volkoren pasta
- havermout
- fruit en groenten
Bronnen voor vet zijn:
- kaas (beperkt)
- zalm
- noten
- olijfolie
- lijnzaadolie
Supplementen
- multivit
- omega 3 caps
- whey
- pre workout (assault)
Ik train 5 dagen in de week, trainingsduur is altijd minder dan 40 minuten (zeer intensief).
Zou graag wat feedback horen over wat nog beter kan of wat jullie ervan denken.
Als er nog vragen zijn in verband met mijn dieet/training stel ze dan gerust
Comment