Cycle Test E / Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Ok, maar ts traint 5 x p.w(split? ) en dan minder dan 40 minuten per training, daar zie ik niet echt een probleem in.
    Gezien zijn onderbouwingen komt hij ook niet over als een beginner die van de 5 dagen bv 3 of 4 x borst traint.
    Met een 4 -daags ub/lb schema train je vaak ook 5 x per week als je ub/lb, rust, ub/lb, rust traint .

Dat brood slecht is ,is redelijk achterhaald.
    Ik heb ook een flinke tijd iedere dag rijst met kip gegeten en ben overgestapt op 12/14 boterhammen per dag… ..
    en merk totaal geen verschil!
    nee, nee komt idd niet over als een beginner. Je moet idd kijken wat voor jou t best werkt....ik had igg meer rust nodig. Dat brood verhaal wist ik niet dat het achterhaald was, weer wat geleerd thnx (Y)

Originally posted by KaiGreenForO View Post
    In het begin (eerste 2 jaar) heb ik veel te fanatiek getraind, maar voelde men kracht gewoon wegvallen, ging niet vooruit en kwam niet over plateaus. Nu train ik 5 dagen in de week zeer intensief, maar heb dan 2 dagen volledig platte rust elke week. Slaap ook gemiddeld ongeveer 9 uur, dus daar zit alles goed Als ik voel dat ik me minder lekker in men vel voel neem ik gewoon een rustdag extra en schuift heel men schema gewoon een dag door.

Voorlopig doe ik:

Dag 1 ( Rond de middag borst/triceps met vooral nadruk op triceps, savonds train ik abs en kuiten)
    Dag 2 ( Rond de middag rug/biceps met vooral nadruk op biceps)
    Dag 3 ( Rond de middag quads/hams/glutes, savonds train ik abs en schouders, wel max 3 oef voor schouders)
    Dag 4 ( Platte rust)
    Dag 5 ( Rond de middag borst/triceps met vooral nadruk op borst)
    Dag 6 ( Rond de middag rug/biceps met vooral nadruk op rug en savonds abs met korte quad en hams workout)
    Dag 7 ( Platte rust)

Schouders komen bij mij wat minder aanbod omdat ik problemen heb met men rotator cuff, maar ze zijn zeker geen lacking bodypart, want steek in men chest en back workout wel oefeningen die ook de delts aanspreken zoals incline presses en higher rows.
    idd doen wat goed voelt (Y)

Originally posted by generation_iron View Post
    @onderhandelen

Ik denk niet dat die twee weken nog veel meerwaarde gaan leveren. Na een week of 8-10 is de rek er wel uit. Langer kuren is niet altijd beter, herstel zal er ook niet beter op gaan worden. Als je dan nog op korte esters overstapt zal dat waarschijnlijk ook wel wat met je bloedwaardes gaan doen?
    En wat betreft dat on/off verhaal, daar kan ik niet helemaal in komen. Test-e blijft nog wel ff in je lichaam circuleren, dus die twee weken tot aan je nakuur heb je alsnog aardig hoge T-levels.
    jaa das een goeie idd. of die 2 weken extra meer zullen geven. Goed verhaal, je hebt mij aan het twijfelen gebracht...... Men moet doen waar men zich goed bij voelt, ik had m door getrokken tot week 14, eventueel langer als er niet te veel bijwerkingen zijn.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Men trainingspartner zou dezelfde cycle willen draaien als mij, maar zit momenteel nog in zijn laatste 3 dagen aan Halodrol, zou het slecht zijn voor hem zonder pct meteen te beginnen aan een test/dianabol cycle? Of moet hij eerst pct doen, pauze inlassen en dan pas zijn cycle starten?

Comment

doortrekken die hap!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          doortrekken die hap!
          Hier nog +1.

Comment

Men trainingspartner zou dezelfde cycle willen draaien als mij, maar zit momenteel nog in zijn laatste 3 dagen aan Halodrol, zou het slecht zijn voor hem zonder pct meteen te beginnen aan een test/dianabol cycle? Of moet hij eerst pct doen, pauze inlassen en dan pas zijn cycle starten?
            Ik heb hierboven al gereageerd.
            Ik begrijp ook best dat als je trainingspartner niet meedoet dat het knap frustie voor hem kan zijn als hij jou sterker en groter ziet worden. Maar hou er wel rekening mee dat niet iedereen hetzelfde op dezelfde middelen reageert. Jij weet, maar wij weten niet hoe hij ervoor staat en wat zijn stats zijn en hoe lang hij al bezig is en/of hoever hij in die tijd al is opgeschoten.
            Als hij niet zonder de gear kon winnen in spiermassa zal dat ook niet lukken met.
            Eigenlijk sta jij nu tussen 2 vuren in.
            Aan de ene kant is het leuk en fijn samen op te kunnen trekken, aan de andere kant steek jij je in een wespennest.
            Hij is waarschijnlijk geen lid van ons forum en kan dus niet melden wat er evt mis kan gaan, zodat er in kan worden gegrepen.

Wat ik hiermee wil zeggen is, dat jij straks n beetje op hem zal moeten letten. En pas op dat je hem geen kuur in zn strot duwt waarmee je later geconfronteerd kan worden... Het moet ten aller tijden zijn idee en wil zijn!

Ik hoop dat je me begrijpt?

Comment

H-drol weet ik niet wat het is maar als knulletje aangeeft dat het een supplement is zou pct niet eens nodig zijn mijn inziens dus zou zeker gewoon verder gaan !

Comment

Beter doortrekken, stoppen even wachten en dan toch kuren schiet niet echt op. Ook mooi dat jullie samen kunnen knallen tegelijk
                Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by SindaCate View Post
                  H-drol weet ik niet wat het is maar als knulletje aangeeft dat het een supplement is zou pct niet eens nodig zijn mijn inziens dus zou zeker gewoon verder gaan !
                  Het is verkrijgbaar bij de supstore's, zou het heftig zijn, verkochten ze het niet en stond het op de doping lijst..
                  Maar goed doet er niet toe in deze..
                  Stel het was wel een aftreksel van testosteron, dan nog kun je beter niet na-kuren om een kuur te gaan starten.
                  Dat is hetzelfde als je kuur stoppen, nolvadex slikken voor 3 weken en meteen weer gaan kuren... (STOM?)
                  Hoe fout kun je het doen?

Je start gewoon de kuur en slik die 3 dagen je H-drol gewoon tot het op is.. Niets mis mee.

Comment

Ik heb gezegd tegen hem dat ik eerst wat research ging doen om te kijken als het veilig was, want hij wou meteen beginnen met die kuur. Ik zei dat ik best wel wou wachten tot hij eerst pct gedaan had en daarna terug hersteld was om met deze kuur te beginnen, maar hij zei datie het wel wou doortrekken zoals jullie nu suggereren.
                    Als er idd niet veel problemen aan verbonden zijn zou ik starten met de kuur, als jullie het afraden dan wacht ik tot ie er weer klaar voor is Gezondheid staat eerst!

Ps: hij heeft die Hdrol gewoon op ebay gekocht dus vermoed datie idd niet echt als anabool wordt gezien anders zou ik het maar raar vinden

Bedankt voor de reacties alvast !

Comment

gewoon beginnen geen probleem hoor!

Gr
                      Een dag niet getraind...

Comment

Lees ook meer en meer dat er proviron wordt bijgenomen om het aromatiseren van test tegen te gaan, denken jullie dat dit nodig is bij deze cycle of niet?

Comment

ja werkt zeker wel, maar zou kiezen voor 1 ml mastron werkt zelfde alleen beter
                          Een dag niet getraind...

Comment

Lees ook meer en meer dat er proviron wordt bijgenomen om het aromatiseren van test tegen te gaan, denken jullie dat dit nodig is bij deze cycle of niet?
                            Masteron werkt beter, maar of het merkbaar zal zijn?.
                            Nu zeg ik nogmaals dat die H-drol geen steroide is en zelfs geen afgeleide daarvan. Ze beweren dat het je eigen test level tot 4x de normale waarde kan boosten, waar ik ook geen reet van geloof...
                            Het is niet anabool en ook niet androgeen en zodoende ook geen aas.

Zou het werken zoals beloofd word, donder ik al mn gear zo in de kliko...

Comment

Even om op die hdrol terug te komen, doet wel iets maar zeker niet wat ik erover las op het internet. Heb het 6 weken gebruikt aan de aangeraden dosis.

Had voordat ik men cycle daarop startte net gecut tot zo een 8 procent en woog toen 77.5 kg, na 6 weken goed bulken en nemen van hdrol omhoog gegaan naar 85.1 kg (bf is ook gestegen natuurlijk, maar niet aanzienlijk hoog).
                              Ben men vetcaliper kwijt dus kan niet even meten om te weten waar ik nu ongeveer sta, maar men buikspieren zijn nog steeds goed zichtbaar dus veel hoger dan 12 zal het zeker niet zijn als het al hoger is dan 12 zou ik het raar vinden.

Stel dat ik gewoon puur vet zou bijgekomen zijn na men cut zonder enkele gram spiermassa zou ik op 80.5 kg staan en dan heb ik 12% vet dus het heeft me zeker wel iets gedaan, die overige 5 kg gaan niet enkel spiermassa zijn (na cut is men vocht ook wel gestegen natuurlijk)

Dus in principe zou het niet nodig zijn iets continu te nemen tijdens de cycle om het aromatiseren tegen te gaan? Gewoon nolva en in nood arimidex klaarhouden tegen gyno?

Comment

heb er ook een tijdje mast bij gezet en vond het niet de moeite waard, wil je vocht tegen gaan dan is voeding en veel water drinken een goeie zet, denk ook aan komkommers eten etc.
                                persoonlijk heb ik er niet zo veel problemen mee om wat vocht te pakken, onder de 2 gram zout te gaan zitten is geen pretje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X