Cycle Test E / Dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    Het is verkrijgbaar bij de supstore's, zou het heftig zijn, verkochten ze het niet en stond het op de doping lijst..
    Maar goed doet er niet toe in deze..
    Stel het was wel een aftreksel van testosteron, dan nog kun je beter niet na-kuren om een kuur te gaan starten.
    Dat is hetzelfde als je kuur stoppen, nolvadex slikken voor 3 weken en meteen weer gaan kuren... (STOM?)
    Hoe fout kun je het doen?

Je start gewoon de kuur en slik die 3 dagen je H-drol gewoon tot het op is.. Niets mis mee.
    In NL ga je dat niet kunnen krijgen bij supstores, zul je uit het VK moeten halen, althans, als we het over dezelfde h-drol hebben (van CEL). Heeft een methylgroep op C17 wat het oraal beschikbaar maakt. Mist de 3-keto groep (heeft een hydroxyl groep) die doorgaans belangrijk is voor binding aan de AR; hydroxyl groep verlaagt de affiniteit doorgaans sterk. Aan de andere kant heeft het weer een chloor atoom op C4, wat vrij afwijkend is (heeft turinabol bijv. ook), geen idee in hoeverre dit de binding wijzigt. Zou je moeten kijken naar wat steroid profiles, maar iig. is het gewoon een volwaardige AAS. Ben zelf alleen bekend met de reguliere AAS verder...

Test E week 1-12: 500 mg/week
    Dianabol week 1-6: 50 mg/dag
    Nolva week 14-15: 40 mg/dag
    Nolva week 16-17: 20 mg/dag

Tijdens mijn PCT ga ik ook een test booster nemen en milk thistle. Tijdens m'n cycle hou ik Arimidex achter de hand voor als er gyno zou optreden. Ook heb ik Finasteride achter de hand tegen haarverlies.

Vind je dbol flink gedoseerd en te lang voor 'n kickstart, kun je af met minder. Tamoxifen verlagen naar 20 mg ED over de gehele 4 weken (is zat), en hCG toevoegen vanaf week 1 t/m week 14 250 IU EOD of 2x 500 IU.

Milk thistle is je geld verspillen, als ook OTC test boosters. Arimidex niet tegen gyno maar tamoxifen. Finasteride? Ga eerst eens kuren joh.
    Last edited by Spuitelf11; 21-03-2014, 03:42.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X