Een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ravenboy9 View Post
    Hoe kun je nou stellen dat het weinig is, als je zijn leeftijd, lengte of gewicht niet eens weet..laat staan zijn onderhoud. Daarnaast vind ik het nogal dubieus dat je iemand random adviseert om voor de naald te gaan, terwijl je vervolgens niet eens beargumenteerd welke voordelen dat bijvoorbeeld t.o.v. tabs biedt.
    geef je gelijk over de voeding, maar 2.8k is echt niet veel als je het mij vraagt. zelfs zonder stats

en persoonlijk vind ik orals sws niet nodig, orals zijn nergens voor nodig en alleen voor mensen die het makkeljiker vinden om niet te spuiten. niet iedereen zal het hiermee eens zijn. blijf van mening inject>orals

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      bang voor naalden dus. ok

En niet weten hoeveel kcal maar wel gaan kuren, en sowieso uit de OP kan je het al opmaken, jij bent er nog niet klaar voor.

Maar als antwoord op je vraag, ja je kan nog gerust winny/var/dboll/tbol gebruiken.
      dat kan ook gewoon als een only neem ik dan aan en niet alleen als een kick start?

Comment

Originally posted by Lagpzy View Post
        Ik zou niet zeggen bang voor naalden met bloedprikken of iets nooit problemen gehad met een naald
        Ok, dan zou ik als je gaat kuren voor injects gaan. Met injects kan je aan een veel grotere hoeveelheid stof komen, daar je met tabs gebonden zit aan een soort grens ivm je lever. Plus je pakt er veel meer mee, wat is nou een leuke tab kuur voor massa? Precies, niks. (geen PH's meegerekend).

Pak gewoon test 12 weken, hcg ernaast, 4 weken pct met nolva of clomid.

Pak je veel meer kilo's mee, en schade vs opbrengst veel beter.

Maar ga bij jezelf eerst een te rade, ben ik klaar om te kuren, kan ik de klap na de kuur aan om ineens geen extra boost te hebben, blijf ik dan net zo hard trainen als in me kuur (het liefst nog harder, je wilt je massa houden). Haal ik het maximale uit m'n voeding of kan dit nog veel beter? etc

Comment

Ik ga er zeker naar kijken en een goed voedingschema maken maar het kuren hou ik wel nog in me hoofd
          Verstandig dat je besluit om eerst een voedingsschema op te stellen. Zo zul je zelf het meeste profijt hebben. Het is niet mijn taak om je iets uit het hoofd te praten. Indien, je toch besluit om te kuren dan raadt ik je aan om je kuur eerst hier op het forum ter controle posten. Gewoon om je eigen veiligheid, gezondheid en progressie te garanderen.
          Building to a better me

Comment

dat kan ook gewoon als een only neem ik dan aan en niet alleen als een kick start?
            Als ik jou was zal ik geen tips nemen van een gast""dexie"" die nooit heeft gekuurd en geen verstand er van heeft snap ook niet dat hij steeds reageert op topics over kuren...

Comment

bang voor naalden dus. ok

En niet weten hoeveel kcal maar wel gaan kuren, en sowieso uit de OP kan je het al opmaken, jij bent er nog niet klaar voor.

Maar als antwoord op je vraag, ja je kan nog gerust winny/var/dboll/tbol gebruiken.
              Ga deze man darten $ goed voor je skils xx

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                Als ik jou was zal ik geen tips nemen van een gast""dexie"" die nooit heeft gekuurd en geen verstand er van heeft snap ook niet dat hij steeds reageert op topics over kuren...
                Ja kan of kan niet, maar denk dat ik er meer over weet dan een of andere pleuris turk die niet eens normaal nederlands kan typen, of uit welk grafhol je ook vandaan komt. Kom eerst maar eens met quote's waar ik pure BS praat omtrent AAS.

أمك هو خنزير

En ohja normaal zet ik het er zelf netjes bij, maar idd ik heb nog nooit gekuurd.
                Last edited by Dexie; 16-03-2014, 23:03.

Comment

Ok, dan zou ik als je gaat kuren voor injects gaan. Met injects kan je aan een veel grotere hoeveelheid stof komen, daar je met tabs gebonden zit aan een soort grens ivm je lever. Plus je pakt er veel meer mee, wat is nou een leuke tab kuur voor massa? Precies, niks. (geen PH's meegerekend).

Pak gewoon test 12 weken, hcg ernaast, 4 weken pct met nolva of clomid.

Pak je veel meer kilo's mee, en schade vs opbrengst veel beter.

Maar ga bij jezelf eerst een te rade, ben ik klaar om te kuren, kan ik de klap na de kuur aan om ineens geen extra boost te hebben, blijf ik dan net zo hard trainen als in me kuur (het liefst nog harder, je wilt je massa houden). Haal ik het maximale uit m'n voeding of kan dit nog veel beter? etc
                  pct? Wat is dat als ik vragen mag?
                  en mocht ik tog iets van een kuurtje gaan doen heb ik wat vragen over die schijven in je tepel bitch tits ook wel genoemt volgends mij ik ben bang dat ik die heel erg zou gaan krijgen als ik voor een test kuurtje ga en ik vraag me af of dat iets blijvends is.
                  ik heb een potje tamoxifen als ik het goed heb is dat het zelfde als nolva?

Comment

Oh plz, ga jezelf eerst verder verdiepen in wat je wilt gaan zetten en hoe/wat. Welke steroĂŻde wat doet, waarvoor het dient, etc.

PCT = Post cycle theraphy = Na kuur

#out wat dat betreft

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                      weet niet wat er eerder is gezegd door hem, maar wat hij hier schrijft is toch gewoon goed.

Comment

Oh plz, ga jezelf eerst verder verdiepen in wat je wilt gaan zetten en hoe/wat. Welke steroĂŻde wat doet, waarvoor het dient, etc.

PCT = Post cycle theraphy = Na kuur

#out wat dat betreft
                        wat ik wil gaan zetten weet niet precies wat maar het liefst een pillenkuur aangezien mij verteld is dat een lichtere pillenkuur mogelijk is ga ik mijn voeding verbeteren en dan wi ik aan een lichte pillenkuur beginnen maar ik ga zeker nog opzoek naar meer info over een licht kuurtje en over een test kuurtje
                        in ieder geval bedankt voor je informatie het heeft me zeker geholpen

Comment

Oxy is toch zo giftig als wat?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik weeg trouwes 73,2 kilo en wil de 77 aantikken en het liefst hoger en op 77 kilo aankomen na het kuren weet iemand misschien een kuur die daarvoor in aanmerking komt
                            dus waar het op neerkomt met voeding en kuur in 10 weken zo 4kilo pak en daadwerkelijk behou

Comment

Ga je eerst een serieus inlezen en kap met deze bullshit vragen

Comment

Ik weeg trouwes 73,2 kilo en wil de 77 aantikken en het liefst hoger en op 77 kilo aankomen na het kuren weet iemand misschien een kuur die daarvoor in aanmerking komt
                                dus waar het op neerkomt met voeding en kuur in 10 weken zo 4kilo pak en daadwerkelijk behou
                                Probeer dit eens:

ETEN!!!
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X