Een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dude.. eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat jij op je 73.2 kilo al aan kuren denkt. En al helemaal om dan 4 kilo aan te komen..met een goed trainings-en voedingsschema heb je die 4 kilo deze zomer al erbij zonder anabolen.
    Building to a better me

Comment

Wat is de lengte?
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik weet genoeg...
        Leeftijd17

Comment

Het ziet er naar mening vrij simple uit,

OP is bang voor de naald of vindt het niet fijn waar door hij liever aan de oral gaat, de voedingschema lijkt maar dit is mijn speculatie voor hem in elkaar gezet te zijn zonder dat hij begriijpt hoe of waarom hij dit eet.

Mijn advies.. ga je nog verder in verdiepen en ga niet aan de tabs puur omdat je bang (niet fijn vindt) voor de naald. Je zou je lichaam een plezier mee doen als je toch aan de aas wilt gaan ipv orals te nemen

Comment

Kuren gaat je niks brengen man... 72 kilo je bent bent net zo waar als een kind in de eerste klas en jongetje heeft al x oxy gebruikt... Waar gaat het heen met deze wereld...

Je weet totaal niks er vanaf man, ga nog even blikkietrap buiten spelen en kom terug als je je ballen kan scheren
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
              Als ik jou was zal ik geen tips nemen van een gast""dexie"" die nooit heeft gekuurd en geen verstand er van heeft snap ook niet dat hij steeds reageert op topics over kuren...
              Indd spuit11 ook niet serieus nemen hoor,heeft nog niet gekuurd pffff.
              en TS, naar je leeftijd gekeken mag je toch pas volgend jaar naar defqon etc. dus laat die tabs nog een jaartje zitten

Comment

17 jaar is maar 1 advies niet kuren..tot over drie jaar als je 12 kilo zwaarder pakt.
                @neto dex weet er inmiddelsmeer van af dan menig kuurder..ik deel zijn mening mbt dat kuuradvies volledig..afgezien vh feit dat ts niet moet kuren.
                dus beter rot je zelf een eind op in deze sectie als jr niks fatsoenlijks hebt toe te voegen.

Comment

17jaar en 72kg kuren?
                  Ga ik niet eens op in!

En iid Dex heeft nooit gekuurd en Spuitelf11 kuurt ook niet..
                  Toch kun je beter naar ze luisteren, maar ja dat is dan weer geheel mijn mening.
                  Waarbij ik dan ook weer eerlijk moet zeggen, dat ik Dex zijn mening in deze voor 100% deelt.
                  Maar ook mij hoef je niet serieus te nemen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    17 jaar is maar 1 advies niet kuren..tot over drie jaar als je 12 kilo zwaarder pakt.
                    @neto dex weet er inmiddelsmeer van af dan menig kuurder..ik deel zijn mening mbt dat kuuradvies volledig..afgezien vh feit dat ts niet moet kuren.
                    dus beter rot je zelf een eind op in deze sectie als jr niks fatsoenlijks hebt toe te voegen.
                    Originally posted by aktito View Post
                    Indd spuit11 ook niet serieus nemen hoor,heeft nog niet gekuurd pffff.
                    en TS, naar je leeftijd gekeken mag je toch pas volgend jaar naar defqon etc. dus laat die tabs nog een jaartje zitten
                    Verschil is natuurlijk wel dat Spuitelf11 een bepaalde achtergrond heeft en zich flink heeft verdiept in fysiologie en biochemie.

En knulletje heeft een paar decennia praktijkervaring achter de rug.

Dexie heeft geen van beide, die leest wat in fora en praat mensen na en heeft af en toe het geluk dat hij het bij het rechte eind heeft. Voor mij komt dat op hetzelfde neer als een personal trainer kiezen om te leren hoe de compounds moeten worden uitgevoerd.

Dan kies ik liever voor iemand die een zeer gedegen theoretische achtergrond heeft en/of enorm veel praktijkervaring i.p.v. een jongen die wat in tijdschriften bladert en geen solide theoretische achtgrond heeft en niet eens serieus traint.

Dat zijn gewoon de feiten.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Betrap dexie dan maar eens op een fout.
                      ik snap je punt maar wat hij grotendeelsdoet is mensen op pct en hcg wijzen, orals afraden en zeggen dat ze meer moeten inlezen.
                      imo niks mis mee ik zie hem niet met concrete kuurvoorstellen komen of as adviseren.
                      hij leest voor zover ik weet alles van spuitelf en bc en dat is precies waar ik mijn info vandaan haal.
                      het wordt iig goed bedoeld en zoals ik zeihet is de laatste tijd correct wat hij roept.

Comment

ik snap je punt maar wat hij grotendeelsdoet is mensen op pct en hcg wijzen, orals afraden en zeggen dat ze meer moeten inlezen.
                        imo niks mis mee ik zie hem niet met concrete kuurvoorstellen komen of as adviseren.
                        hij leest voor zover ik weet alles van spuitelf en bc en dat is precies waar ik mijn info vandaan haal.
                        het wordt iig goed bedoeld en zoals ik zeihet is de laatste tijd correct wat hij roept.
                        Heel mooi dit! Idd beetje laag om Dex te burnen omdat hij geen kuur verleden heeft.

Comment

Ik snap het wel, maar wat ik niet snap is dat mensen die nooit hier zitten of enige interesse hebben in aas erover vallen. Die komen dus alleen maar om herrie te schoppen of te bashen op mensen "eh kuren met die stats blablal"

ik discussieer gewoon mee en simpele vragen beantwoord ik, scheelt anderen weer moeite en tijd. Soms valt er nog wat te leren etc. En ik praat ook niet iedereen na, want zoek zelf naar juiste eind ook.

Comment

Dat is nu juist het hele punt, als je zelf onervaren bent dan kun je hem ook niet op een fout betrappen omdat die kennis er domweg niet is. Dat is juist de reden waarom je om advies vraagt.

En in dit soort gevallen wil je er juist zeker van zijn dat je zo goed mogelijk advies krijgt. Lijkt mij. Want je bent immers met iets bezig waarmee je je gezondheid beinvloedt.

Nog een voorbeeld. Stel ik wil mijn vetpercentage drastisch verlagen. Wat is wijsheid, iemand zoals Dyno of Kevster inschakelen of iemand die pas begonnen is en hier en daar wat leest over het onderwerp? Wat zou jij doen?

Niks tegen Dexie overigens.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Iemand ervoor "inschakelen" is ook heel anders dan een halfbakken nederlands bericht typen dat je ff kuurtje wilt doen. En er is vrijwel niemand hier met een achtergrond ala biochemie, wel met ervaring en daarvan heeft een deel het vaak gewoon fout..

Maargoed, out, sws out of aas, sowieso niet interdasting hier.

Comment

Vroeger hoorde je hier niemand over hcg was provi het middel, werd clomid aangeraden, orals als kickstart en weet ik veel wat meer dat kwam van de ervaren mannen.
                                ik deelde jouw mening ook maar als ik 1 ding heb geleerd is het niet naar ervaren mannen te luisteren.

nog 1; vrouwen moeten aan de primo das zo lekker mild..ook zon uitspraak van de ervaren mannen..moet je bc en xxl eens over vragen hoe dat zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X