Een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach, bijna alle kuurvoorstellen bestaan uit papegaaiengedrag.
    Hcg werd nooit geadviseerd tijdens de kuur, nu moet je eens een kuurvoorstel plaatsen zonder hcg… .dan word je afgebrand.
    Omdat getXXL dat adviseerde(en onderbouwde), roept iedereen het .
    Dat is vaak niet omdat ze ineens een gigantisch verschil merken, maar omdat een (theorie- )expert het uitlegt.

Dat het soms irritatie op kan wekken dat een 17- jarige kuuradviezen geeft, kan ik ook nog wel begrijpen.
    Zeker als het geen praktijkervaring is.
    Dat is een beetje hetzelfde als een uberecto instructeur doe zegt dat je wat verkeerd doet of Peter Beense die ineens dieet adviezen geeft.

Daarentegen…… ..bestaat niet het hele aas-wereldje uit napraten?
    Zoals quibus al zegt: de grote mannen doen het juist verkeerd, ondanks jaren praktijkervaring.
    Dan zou ik dus eerder wat van Dexieman aannemen als het gaat om basiskennis bij kuren.
    Zeker als beginnende kuurder.
    Last edited by rain; 17-03-2014, 10:38.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Vroeger hoorde je hier niemand over hcg was provi het middel, werd clomid aangeraden, orals als kickstart en weet ik veel wat meer dat kwam van de ervaren mannen.
      ik deelde jouw mening ook maar als ik 1 ding heb geleerd is het niet naar ervaren mannen te luisteren.

nog 1; vrouwen moeten aan de primo das zo lekker mild..ook zon uitspraak van de ervaren mannen..moet je bc en xxl eens over vragen hoe dat zit.
      Heel goed punt. En dat bevestigt dus nogmaals wat ik al naar voren bracht. Als zelfs een hele groep "ervaren" mannen verkeerd advies geeft en elkaar maar napraat, hoe zit het dan met advies van iemand die totaal geen ervaring of een achtergrond in fysiologie en/of biochemie heeft?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Hij praat de juiste mensen na

Comment

Overigens vind ik het bullshit om hem kuren afteraden de OP wil dit, dat kan je uit zijn posts lezen.
          IPV. zo lullig te doen help hem wat op weg, zodat hij zn eige niet verneukt.
          En vriend als je gaat kuren doe het dan goed.

Als ik met mijn stats zou kuren en 10 kg gain zou ik ook gewoon een luid applaus krijgen.
          Last edited by RobinVM; 17-03-2014, 10:56.

Comment

Ik begrijpje hoor en al zou peter beense exact dezelfde lezing houden als (weet ik veel hoe zon topper heet) zou ik het ook minder snel aannemen.
            maar lees maar goed naar dexie zijn advies gaat vooral over nakuren en de basis.

Comment

Nee robin dat zou je niet krijgen en als je een 17jarige een kuur voorstelt moet je een focking stomp voor je idiote harses krijgen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Nee robin dat zou je niet krijgen en als je een 17jarige een kuur voorstelt moet je een focking stomp voor je idiote harses krijgen.
                Noway, als je daarmee je doel behaald waarom niet.

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
                  Overigens vind ik het bullshit om hem kuren afteraden de OP wil dit, dat kan je uit zijn posts lezen.

Als ik met mijn stats zou kuren en 10 kg gain zou ik ook gewoon een luid applaus krijgen.
                  Je verdient nu al een luid applaus.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Noway, als je daarmee je doel behaald waarom niet.
                    Als je dat niet begrijpt wtfdoe je dan überhaupt in deze sectie...fuck wat ben jij dom en gevaarlijk pleur gewoonop uit dit deel van het forum.

Comment

uwot? van wie krijg je een luid applaus? Al je vriendjes die ook kuren net als OP?

Als jij eens wat discipline zou hebben kun je die 10kg zonder AAS ook pakken.

Robin ik vraag mij echt af hoe vaak jij nog op je bek moet gaan voordat je door hebt dat je een rasechte idioot bent
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Nou goed dan houden we de 21+ mentaliteit hiero..

Ik hou me dr buiten :$

Comment

Dat is het probleem niet, denk toch dat je eens naar je eigen gedrag zou moeten kijken.
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Nou goed dan houden we de 21+ mentaliteit hiero..

Ik hou me dr buiten :$
                            Verstandig!!

Deed je dat maar op het hele forum, want buiten dat je irritatie opwekt, voeg jij helemaal niks toe !
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              Verstandig!!

Deed je dat maar op het hele forum, want buiten dat je irritatie opwekt, voeg jij helemaal niks toe !
                              Oke, rainman.

Comment

Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X