Andddddd i am out ;-))))
Een kuurtje
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostHaha ja dat is een ding wat zeker is. De trial en error bij as zo klein mogelijk houden, maar door 'verkeerde' keuzes leer je wel. Knul is vast ook niet blij met elke kuur die hij heeft gedaan, maar daardoor is hij wel wijzer geworden en weet hij dat hij dit in de toekomst dus niet weer zal doen.
Zo ook geeft hij veel mensen advies over as, zodat ze niet dezelfde fouten maken als hij. Maar dat hoeft voor iemand anders niet fout te zijn.
Ik ben slecht in uitleggen, maar ik bedoel dat niet alles zo zwart wit kan worden overgebracht op een ander. Wat voor de een wel werkt hoeft voor de ander niet te werken en vice versa.
Maar hier heb ik al eens n keer n boekje over open gedaan.
In de begintijd van mijn kuren kon ik het niemand vragen, of het moest mn leverancier zijn die waarvan ik wist dat hij een jonge meid 500mg testosteron voorschreef...
Of ik zou het aan mn maatje hebben moeten vragen, wat ik hem niet aan wilde doen daar hij een sportschool had en niet zijn toekomst naar de klote wilde helpen.
Pas later met de komst van de home computer, kon ik de dingen opzoeken.. Maar nog waren er niet zo veel onderzoeken gedaan daar vele steroiden nog maar net op de markt waren..
Wist ik toen maar wat ik nu weet, het had me n hoop ellende gescheeld.
En wat ik hier wil bereiken is, die personen die gaan kuren behoeden om diezelfde fouten te maken..
Maar nog weet ik ook niet alles, hoeveel ik er ook over opzoek, lees en fouten zoek in hetgeen anderen doen.
Maar vechten zal ik, voor de gezondheid van mijn medesporters. Zodat het allemaal n beetje verantwoord gebeurd.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostIdd je wil niet weten hoevaak ik op mn bek ben gegaan. Heeft me ook bergen geld gekost allemaal. Om over mn gezondheid tijden die keren en in de kuur nog maar te zwijgen... Ja ik heb denk ik alle sides al wel n keer beleefd ook, incl een spuitabcess met ong n kwart liter pus.... Heb alle fasen van agressie ook wel gehad tot mijn grote schaamte..
Maar hier heb ik al eens n keer n boekje over open gedaan.
In de begintijd van mijn kuren kon ik het niemand vragen, of het moest mn leverancier zijn die waarvan ik wist dat hij een jonge meid 500mg testosteron voorschreef...
Of ik zou het aan mn maatje hebben moeten vragen, wat ik hem niet aan wilde doen daar hij een sportschool had en niet zijn toekomst naar de klote wilde helpen.
Pas later met de komst van de home computer, kon ik de dingen opzoeken.. Maar nog waren er niet zo veel onderzoeken gedaan daar vele steroiden nog maar net op de markt waren..
Wist ik toen maar wat ik nu weet, het had me n hoop ellende gescheeld.
En wat ik hier wil bereiken is, die personen die gaan kuren behoeden om diezelfde fouten te maken..
Maar nog weet ik ook niet alles, hoeveel ik er ook over opzoek, lees en fouten zoek in hetgeen anderen doen.
Maar vechten zal ik, voor de gezondheid van mijn medesporters. Zodat het allemaal n beetje verantwoord gebeurd.
Wauw! Respect!
Comment
-
Originally posted by Lagpzy View PostBeste lezers
ik heb mijn voeding nu redelijk goed op orde en wil een licht kuurtje pakken
maar aangezien ik al eens oxy heb gebruikt voor een korte periode is mijn vraag of dat wel kan aangezien het al 1 van/of de zwaarste pillenkuur is vroeg ik me af of het wel iets zal doen?
Of dat ik beter een test kuurtje kan doen
alvast bedankt,
Groet Lagpzy
Verder zie ik weinig heil in 'n oral kuur. De tijdsduur is gelimiteerd, slechtere bijwerkingen : anabole werking, en relatief weinig bang voor je buck. Daarom dus beter, bijv. een test only kuur.
Originally posted by Neto61 View PostAls ik jou was zal ik geen tips nemen van een gast""dexie"" die nooit heeft gekuurd en geen verstand er van heeft snap ook niet dat hij steeds reageert op topics over kuren...
Originally posted by rainman View PostAch, bijna alle kuurvoorstellen bestaan uit papegaaiengedrag.
Hcg werd nooit geadviseerd tijdens de kuur, nu moet je eens een kuurvoorstel plaatsen zonder hcg… .dan word je afgebrand.
Omdat getXXL dat adviseerde(en onderbouwde), roept iedereen het .
Dat is vaak niet omdat ze ineens een gigantisch verschil merken, maar omdat een (theorie- )expert het uitlegt.Last edited by Spuitelf11; 19-03-2014, 04:56.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVroeger hoorde je hier niemand over hcg was provi het middel, werd clomid aangeraden, orals als kickstart en weet ik veel wat meer dat kwam van de ervaren mannen.
ik deelde jouw mening ook maar als ik 1 ding heb geleerd is het niet naar ervaren mannen te luisteren.
nog 1; vrouwen moeten aan de primo das zo lekker mild..ook zon uitspraak van de ervaren mannen..moet je bc en xxl eens over vragen hoe dat zit.
Primo is z'n geld niet waard, welke kant je het ook op keert. Als je kijkt naar de metabolisatie van primo, zie je dat het primaire metaboliet 3a-gehydrolyseerd is. Wat zegt ons dat? Dat het een prima substraat is voor 3a-HSD, en dat enzym komt voornamelijk ook tot expressie in skeletspierweefsel, ofwel je precious steroide wordt sterk gemetaboliseerd in het weefsel waar het z'n invloed moet uitoefenen. Niet echt voordelig voor de anabole : androgene ratio niet? Zelfde als (bijna) alle 5a-gereduceerde 3-keto steroiden.
Waarom het altijd zo gepushed is als vrouwen middel; juist omdat het zulke slappe brol is door bovenstaande reden. Maar dat betekent evenzo dat het slappe brol bij vrouwen is, met even zo 'n slechte anabole : androgene ratio, terwijl er betere alternatieven zijn.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVroeger hoorde je hier niemand over hcg was provi het middel, werd clomid aangeraden, orals als kickstart en weet ik veel wat meer dat kwam van de ervaren mannen.
ik deelde jouw mening ook maar als ik 1 ding heb geleerd is het niet naar ervaren mannen te luisteren.
nog 1; vrouwen moeten aan de primo das zo lekker mild..ook zon uitspraak van de ervaren mannen..moet je bc en xxl eens over vragen hoe dat zit.
Primo is z'n geld niet waard, welke kant je het ook op keert. Als je kijkt naar de metabolisatie van primo, zie je dat het primaire metaboliet 3a-gehydrolyseerd is. Wat zegt ons dat? Dat het een prima substraat is voor 3a-HSD, en dat enzym komt voornamelijk ook tot expressie in skeletspierweefsel, ofwel je precious steroide wordt sterk gemetaboliseerd in het weefsel waar het z'n invloed moet uitoefenen. Niet echt voordelig voor de anabole : androgene ratio niet? Zelfde als (bijna) alle 5a-gereduceerde 3-keto steroiden.
Waarom het altijd zo gepushed is als vrouwen middel; juist omdat het zulke slappe brol is door bovenstaande reden. Maar dat betekent evenzo dat het slappe brol bij vrouwen is, met even zo 'n slechte anabole : androgene ratio, terwijl er betere alternatieven zijn. Inderdaad gepushed door de 'ervaren' heren, hedendaags nog steeds. Terwijl een simpele blik op diens structuur formulier (5a-gereduceerde 3-keto steroide) je al doet vermoeden dat het een prima substraat is voor 3a-HSD, en studie die de metabolieten identificeerde bij mensen dit ook bevestigt.
Originally posted by inferno_0666 View PostJij zou dus eerder advies aannemen van Dexie i.p.v. knulletje? En hoe kun je verifiëren of het advies van Dexie wel klopt?Last edited by Spuitelf11; 19-03-2014, 05:13.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Zo vreselijk irritant dat je maar 5 min je post kunt wijzigen, wou dit nog toevoegen:
Veel guru's die elkaar nalullen op internet. Zelf lees ik nagenoeg geen werk van anderen, en als ik dat wel doe, dan neem ik nooit iets voor waar aan zoals het er staat, ik loop altijd braaf de referenties na. AL mijn info haal ik DIRECT uit de literatuur en ik bind er zelf mijn conclusies aan. Of mijn interpretatie en conclusies juist zijn is een heel andere zaak natuurlijk. Voor hetzelfde geld, ondanks m'n mooi verpakte babbeltjes, kan ik het ook consequent bij het verkeerde eind hebben.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Het gaat er absoluut niet om of hcg gedurende de kuur beter is.
Want dat het inmiddels zowel theoretisch als praktisch bewezen is dat hcg tijdens de kuur ipv erna veel beter is voor herstel, is onomstreden.
Het gaat mij meer om het feit dat er gasten zijn die je afbranden als je geen hcg tijdens de kuur gebruikt.
Vaak zijn dat degenen die een tijdje terug juist het tegenovergestelde adviseerden/beweerden of juist gasten die niet eens kuren!!
En ja, er zijn er ook die zonder hcg tijdens de kuur goed genoeg herstellen, maar misschien zou dit nog beter zijn met hcg tijdens de kuur.
Ik praat zelf ook niet uit ervaring, maar puur wat ik lees en trek daar mijn conclusies uit.
Dat hebben we dus een beetje gemeen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: