Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kuurvoorstel (van iemand wie mee doet aan sterkste man)
9 jaar krachttraining/bodybuilding
1.88 cm
90 kg
Biceps omtrek: 42,5 cm
Borstomtrek: 110 cm
vetpercentage: 13%
Wat verwacht je van die kuur nu je 9 jaar bezig bent geweest?
Ga je dat extra gewicht straks aan spieren behouden?
Heb je alles op orde, voeding/training/rust?
Ik verwacht meer spiermassa erbij te krijgen. Droog worden heb ik op zich geen probleem mee. Ik verwacht idd een deel van die extra spiermassa wel vast te houden.
Training rust en voeding is goed.
Hcg zorgt ervoor dat je sneller je opstart en dus minder verliest na je kuur.
Ik heb vorige keer zelf geen hcg gebruikt bij 500 mg test per week en er niet veel last van ondervonden. Maar niet alles is zichtbaar/voelbaar. Volgende kuren ga ik het zeker wel doen.
Nolva 4 weken 20 mg per dag is voldoende.
dan ist beste zoals je dus ejgenlijk zegt nog wel Hcg te regelen.
Maar 2x per week 250 zetten of 500 in 1 keer dus 2 ml..
Hoho kerel je rekend HCG niet in ml (mililiters) of mg (miligrammen) Maar in iu of ie (International Units of Internationale eenheden)
Je kunt namelijk niet anders rekenen.
En er word gezegd 2x 500iu/pw...
Je krijgt (koopt) je HCG in 2 onderdelen, dwz je koopt 1 ampul of vial met HCG in poedervorm (lyphophaas) en 1 ampul of vial water.
Dan heb je verschillende ampullen en vials met hoeveelheden, de meest voorkomende zijn de 3000 en 5000iu. Die je dus zelf aan moet maken (reconstrueren)
Dan is het aan jou hoeveel van dat water je erbij doet om te kunnen weten hoeveel je van de HCG zet, wat er in de vial of ampul zit zal het altijd blijven, alleen de hoeveelheid vloeistof die je moet zetten kan afwijken door net hoeveel jij erbij doet..
En ja je hebt het nodig..
Ook ik hoorde pas geleden dat de enth (enanthaat) Niet de voorgestelde halfwaarde heeft van 10 tot 14 dagen maar veel korter, dus is het idd beter om de gear te verdelen in 2 delen. In jouw geval 250mg 2x pw.
En ook je steroiden reken je niet in ml, maar in mg...
Hoho kerel je rekend HCG niet in ml (mililiters) of mg (miligrammen) Maar in iu of ie (International Units of Internationale eenheden)
Je kunt namelijk niet anders rekenen.
En er word gezegd 2x 500iu/pw...
Je krijgt (koopt) je HCG in 2 onderdelen, dwz je koopt 1 ampul of vial met HCG in poedervorm (lyphophaas) en 1 ampul of vial water.
Dan heb je verschillende ampullen en vials met hoeveelheden, de meest voorkomende zijn de 3000 en 5000iu. Die je dus zelf aan moet maken (reconstrueren)
Dan is het aan jou hoeveel van dat water je erbij doet om te kunnen weten hoeveel je van de HCG zet, wat er in de vial of ampul zit zal het altijd blijven, alleen de hoeveelheid vloeistof die je moet zetten kan afwijken door net hoeveel jij erbij doet..
En ja je hebt het nodig..
Ook ik hoorde pas geleden dat de enth (enanthaat) Niet de voorgestelde halfwaarde heeft van 10 tot 14 dagen maar veel korter, dus is het idd beter om de gear te verdelen in 2 delen. In jouw geval 250mg 2x pw.
Nog niet, ik geloof dat Quibus een update erover zou gaan doen. Wat hij weer heeft van BC.
Ik ga niet opnieuw proberen het wiel uit te vinden als een ander dat al heeft gedaan.
Ik wacht het ook met spanning af, zodat ook ik weer up to date ben.
Ik weet alleen niet zeker meer of Quib het zei of een ander.
Om maar even deze topic the hijacken, maar kan mischien van toepassing zijn voor de rest.
Dit is is wat ik reeds gelezen hebt
Esters
Propionate: 2 days -> 0.8 days
Acetate: 3 days -> 1 day
Phenylpropionate: 4.5 days -> 1.5 days
Isocaproate: 9 days -> 4 days
Enanthate: 10.5 days -> 4.5 days
Cypionate: 12 days -> 5 days
Decanoate: 15 days -> 7.5 days
Undecanoate: 16.5 days -> 20.9 days
Other
Injectable Primobolan: 10.5 days -> 4.5 days (Injectable Primo uses the enanthate ester)
Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%
dus het loopt uit van 10.5 tot 4.5 dagen in je bloed als ik het goed begrijp.
2x prikken per week dus voor mij nu
Ja 2x prikken per week dus.
Nee het is het half leven van de ester oftewel de vertraging ervan. Wil dus zeggen dat 250mg test e na 4,5 dagen is afgezwakt tot 125mg. oftewel het laat een waarde los per dag van 27.77mg. Waarvan ook nog 20% af moet vanwege het estergewicht die is meegerekend in de mg/ml.
Ja 2x prikken per week dus.
Nee het is het half leven van de ester oftewel de vertraging ervan. Wil dus zeggen dat 250mg test e na 4,5 dagen is afgezwakt tot 125mg. oftewel het laat een waarde los per dag van 27.77mg. Waarvan ook nog 20% af moet vanwege het estergewicht die is meegerekend in de mg/ml.
Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment