Kuurvoorstel (van iemand wie mee doet aan sterkste man)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    9 jaar krachttraining/bodybuilding
    1.88 cm
    90 kg
    Biceps omtrek: 42,5 cm
    Borstomtrek: 110 cm
    vetpercentage: 13%

Wat verwacht je van die kuur nu je 9 jaar bezig bent geweest?
    Ga je dat extra gewicht straks aan spieren behouden?
    Heb je alles op orde, voeding/training/rust?
    Ik verwacht meer spiermassa erbij te krijgen. Droog worden heb ik op zich geen probleem mee. Ik verwacht idd een deel van die extra spiermassa wel vast te houden.
    Training rust en voeding is goed.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Hcg zorgt ervoor dat je sneller je opstart en dus minder verliest na je kuur.
      Ik heb vorige keer zelf geen hcg gebruikt bij 500 mg test per week en er niet veel last van ondervonden. Maar niet alles is zichtbaar/voelbaar. Volgende kuren ga ik het zeker wel doen.

Nolva 4 weken 20 mg per dag is voldoende.
      dan ist beste zoals je dus ejgenlijk zegt nog wel Hcg te regelen.
      Maar 2x per week 250 zetten of 500 in 1 keer dus 2 ml..

Comment

Hoho kerel je rekend HCG niet in ml (mililiters) of mg (miligrammen) Maar in iu of ie (International Units of Internationale eenheden)
        Je kunt namelijk niet anders rekenen.
        En er word gezegd 2x 500iu/pw...

Je krijgt (koopt) je HCG in 2 onderdelen, dwz je koopt 1 ampul of vial met HCG in poedervorm (lyphophaas) en 1 ampul of vial water.
        Dan heb je verschillende ampullen en vials met hoeveelheden, de meest voorkomende zijn de 3000 en 5000iu. Die je dus zelf aan moet maken (reconstrueren)
        Dan is het aan jou hoeveel van dat water je erbij doet om te kunnen weten hoeveel je van de HCG zet, wat er in de vial of ampul zit zal het altijd blijven, alleen de hoeveelheid vloeistof die je moet zetten kan afwijken door net hoeveel jij erbij doet..

En ja je hebt het nodig..

Ook ik hoorde pas geleden dat de enth (enanthaat) Niet de voorgestelde halfwaarde heeft van 10 tot 14 dagen maar veel korter, dus is het idd beter om de gear te verdelen in 2 delen. In jouw geval 250mg 2x pw.

En ook je steroiden reken je niet in ml, maar in mg...

Comment

Hoho kerel je rekend HCG niet in ml (mililiters) of mg (miligrammen) Maar in iu of ie (International Units of Internationale eenheden)
          Je kunt namelijk niet anders rekenen.
          En er word gezegd 2x 500iu/pw...

Je krijgt (koopt) je HCG in 2 onderdelen, dwz je koopt 1 ampul of vial met HCG in poedervorm (lyphophaas) en 1 ampul of vial water.
          Dan heb je verschillende ampullen en vials met hoeveelheden, de meest voorkomende zijn de 3000 en 5000iu. Die je dus zelf aan moet maken (reconstrueren)
          Dan is het aan jou hoeveel van dat water je erbij doet om te kunnen weten hoeveel je van de HCG zet, wat er in de vial of ampul zit zal het altijd blijven, alleen de hoeveelheid vloeistof die je moet zetten kan afwijken door net hoeveel jij erbij doet..

En ja je hebt het nodig..

Ook ik hoorde pas geleden dat de enth (enanthaat) Niet de voorgestelde halfwaarde heeft van 10 tot 14 dagen maar veel korter, dus is het idd beter om de gear te verdelen in 2 delen. In jouw geval 250mg 2x pw.

enig idee wat ongeveer de halfwaarden dan zijn?

Comment

Nog niet, ik geloof dat Quibus een update erover zou gaan doen. Wat hij weer heeft van BC.
            Ik ga niet opnieuw proberen het wiel uit te vinden als een ander dat al heeft gedaan.
            Ik wacht het ook met spanning af, zodat ook ik weer up to date ben.
            Ik weet alleen niet zeker meer of Quib het zei of een ander.

Quibus, help?

Comment

Ja zoek die kuttabel nog haha komt goed

Comment

Om maar even deze topic the hijacken, maar kan mischien van toepassing zijn voor de rest.
                Dit is is wat ik reeds gelezen hebt

Esters
                • Propionate: 2 days -> 0.8 days
                • Acetate: 3 days -> 1 day
                • Phenylpropionate: 4.5 days -> 1.5 days
                • Isocaproate: 9 days -> 4 days
                • Enanthate: 10.5 days -> 4.5 days
                • Cypionate: 12 days -> 5 days
                • Decanoate: 15 days -> 7.5 days
                • Undecanoate: 16.5 days -> 20.9 days

Other
                • Injectable Primobolan: 10.5 days -> 4.5 days (Injectable Primo uses the enanthate ester)
                • Injectable Winstrol: 2 days -> 1 day

About Steroidplot

Source:
                Comparative pharmacokinetics of testosterone esters - Springer

Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%

Comment

dankje Xaia!

dus het loopt uit van 10.5 tot 4.5 dagen in je bloed als ik het goed begrijp.
                  2x prikken per week dus voor mij nu

Comment

Volgens mij is het juist dat de 10,5 dag de "voormalige "standaard was en dat het dus 4,5 blijkt te zijn

Correct me if i m wrong

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
                      dankje Xaia!

dus het loopt uit van 10.5 tot 4.5 dagen in je bloed als ik het goed begrijp.
                      2x prikken per week dus voor mij nu
                      Ja 2x prikken per week dus.
                      Nee het is het half leven van de ester oftewel de vertraging ervan. Wil dus zeggen dat 250mg test e na 4,5 dagen is afgezwakt tot 125mg. oftewel het laat een waarde los per dag van 27.77mg. Waarvan ook nog 20% af moet vanwege het estergewicht die is meegerekend in de mg/ml.

Comment

Ja 2x prikken per week dus.
                        Nee het is het half leven van de ester oftewel de vertraging ervan. Wil dus zeggen dat 250mg test e na 4,5 dagen is afgezwakt tot 125mg. oftewel het laat een waarde los per dag van 27.77mg. Waarvan ook nog 20% af moet vanwege het estergewicht die is meegerekend in de mg/ml.
                        Ochja je hebt gelijk. Dankje!

Comment

Hij heb hem gewoon.
                          post in apart as topic man als sticky.
                          dit was de lijst die ik bedoelde idd top kerel

Originally posted by XaiaMasters View Post
                          Om maar even deze topic the hijacken, maar kan mischien van toepassing zijn voor de rest.
                          Dit is is wat ik reeds gelezen hebt

Esters
                          • Propionate: 2 days -> 0.8 days
                          • Acetate: 3 days -> 1 day
                          • Phenylpropionate: 4.5 days -> 1.5 days
                          • Isocaproate: 9 days -> 4 days
                          • Enanthate: 10.5 days -> 4.5 days
                          • Cypionate: 12 days -> 5 days
                          • Decanoate: 15 days -> 7.5 days
                          • Undecanoate: 16.5 days -> 20.9 days

Other
                          • Injectable Primobolan: 10.5 days -> 4.5 days (Injectable Primo uses the enanthate ester)
                          • Injectable Winstrol: 2 days -> 1 day

About Steroidplot

Source:
                          Comparative pharmacokinetics of testosterone esters - Springer

Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%

Comment

Ik zag hem al bij Xaia kerel.
                            Toch beide bedankt voor de moeite (Xaia en Quib), en ik ben er blij mee...

Ja ik zeg in n sticky, zodat t nooit meer fout kan gaan.

Comment

Vraag me dan altijd weer af hoeveel en wat er nog meer kan veranderen terwijl het al jaren voor "waar "aangenomen word/ werd

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                                Vraag me dan altijd weer af hoeveel en wat er nog meer kan veranderen terwijl het al jaren voor "waar "aangenomen word/ werd
                                Ach maatje, ik weet al niet beter meer. Het is in die 25 jaar dat ik gebruik al n keer of 10 allemaal veranderd.
                                En niet alleen de esters hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X