Kuurvoorstel (van iemand wie mee doet aan sterkste man)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurvoorstel (van iemand wie mee doet aan sterkste man)

Hallo,

Ik heb een kuurvoorstel gekregen van iemand die goed mee doet aan de sterkste man (van NL), ik ga geen naam noemen. Ik deel hem wel met jullie en vraag jullie om feedback. Dit omdat ik zelf mijn twijfels heb bij de kuurmix, maar weet het ook niet zeker. Ik heb me wel verdiept in de kuur zelf door te kijken wat het met me doet enz enz.
    Mijn stats zijn:
    9 jaar krachttraining/bodybuilding
    1.88 cm
    90 kg
    Biceps omtrek: 42,5 cm
    Borstomtrek: 110 cm
    vetpercentage: 13%

Het volgende is mij voorgesteld:
    Test-E 250 en dan 1 ml op maandags en donderdags injecteren 1-8 weken
    Tren-E 150 en dan 0,5 ml op maandags en donderdags injecteren 1-8 weken
    met daarnaast anavar (15 mg per tabl): eerste week 2 tabl per dag, week 2-5 4 per dag
    Als 8 weken voorbij zijn 2 weken niks en dan nakuur nolvadex (15 mg per tabl): 1ste week 3 per dag, 2de week 2 per dag, 3de week 1 per dag

Ik heb zo'n gevoel dat ik dit hier eens moet bespreken voordat ik dit ga gebruiken. Het zal namelijk mijn eerste kuur worden.
    Graag jullie feedback, en dan niet verdiep je er eens in enz enz. Graag goede feedback waar ik iets mee kan.
    Alvast bedankt.

Eerste kuur gewoon 500 test e en klaar.
    kuur ook op 10-12 weken zetten ipv 8
    weet niet welke sterkste man dit adviseerd maar is imi crap kuur.
    waarom in godsnaam anavar opbouwen?

Comment

Hmmm waar te beginnen.
      Anavar is te laag gedoxeerd. Maak er 40 of zelfs 50 per dag van opbouwen nietnodig.
      Waar is je hcg.
      Testosteron op 10 weken minimAl.
      En misschien nog twee betere vragen, wat is je doel en hoe zit je voeding/ training in elkaar?
      De nakuur begint trouwens 3 weken na de laatste injectie.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Haha q was eerder.
        Go heavy or go home!

Comment

Daarom ben ik dus bij dat ik dit forum ontdek, dit om advies te krijgen. Ik wil niet alleen test -e gebruiken, ik wil dit liever wel combineren met tren.
          Maar goed jij zegt dus alleen test-e. Maar hoe en wat dan? 2x per week injecteren of 1 x per week in 1 x 500 zetten? nakuur nodig?

Is het kuurvoorstel boven verder dan zo slecht, heeft 2x per week injecteren voordelen met een langwerkende of heeft het helemaal geen zin?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Hmmm waar te beginnen.
            Anavar is te laag gedoxeerd. Maak er 40 of zelfs 50 per dag van opbouwen nietnodig.
            Waar is je hcg.
            Testosteron op 10 weken minimAl.
            En misschien nog twee betere vragen, wat is je doel en hoe zit je voeding/ training in elkaar?
            De nakuur begint trouwens 3 weken na de laatste injectie.
            Mijn training en voeding zitten goed, ik wil spiermasse opbouwen en zit in een bulk fase.
            HCG perse nodig?
            Dankjewel voor je tip..

Comment

Als je toch in de ulk zit en wil stacken pak dan testosteron en dbol. Massa, kracht en goede gains. Maar wel als je voeding perfect is anders zonde van je geld. Post anders eens je Voedingsschema! Checken we die ook eens
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Als je toch in de ulk zit en wil stacken pak dan testosteron en dbol. Massa, kracht en goede gains. Maar wel als je voeding perfect is anders zonde van je geld. Post anders eens je Voedingsschema! Checken we die ook eens
                Beetje balen dat ik dan een verkeerde keus heb gemaakt met deze mix, aangezien ik het wel al in huis heb want had me er wel in verdiept en kwam tot de conclusie dat het allemaal wel samen kan maar ik misschien nog HCG moest toevoegen maar ik vertrouwde de waarden niet helemaal.
                Ik had me voedingschema digitaal maar computer is gecrasht dus ik zal hem over moeten typen eerst heb hem gelukkig wel in geprinte versie. Dus daar maak ik dan na het weekend even tijd voor.

Comment

Is dit je eerste kuur?
                  Als je al eerder heb gekuurd zou je het volgende kunnen doen.
                  test 10 weken 500 mg pw
                  tren 10 weken 300 mg pw
                  anavar 40 mg per dag
                  nolva vanaf week 13.
                  Hcg met tren zeker niet weglaten. Week 1 tm 13 2x pw 500 IU
                  Go heavy or go home!

Comment

Is niet erg gear blijft jaren goed, je knalt eerste keer zo hard op alleen test dat tren eigenlijk niet veel meer zou doen.. Zonde om die al te gebruiken en je lichaam aan die stof al te laten wennen.

Anavar zou je evt als kickstart gebruiken alleen 4 weken dan 3 a 4 tabs per dag.
                    Altijd nakuren nolva emn altijd hcg gebruiken !

Gr
                    Een dag niet getraind...

Comment

Zie trouwens dat het je eerste kuur is.
                      Beter laat je de tren eruit. Dan kan je schema hierboven verder pakken op zich.
                      Go heavy or go home!

Comment

Geen tren man eerst effe kijken hoe je op test reageert.

Comment

Laat ik dan toch naar jullie luisteren, ik start met alleen test-e en evt anavar? Heb hier voor 10 weken liggen, is dat genoeg de eerste keer? Daarna na 3 weken nolvadex in wat voor hoeveelheid?
                          is die HCG perse nodig, heb ik nu namelijk niet liggen.
                          hoeveel test-e per week injecteren en hoe vaak en hoe lang?
                          bij een tweede kuur zou ik dus die tren wel kunnen gebruiken?

Comment

9 jaar krachttraining/bodybuilding
                            1.88 cm
                            90 kg
                            Biceps omtrek: 42,5 cm
                            Borstomtrek: 110 cm
                            vetpercentage: 13%

Wat verwacht je van die kuur nu je 9 jaar bezig bent geweest?
                            Ga je dat extra gewicht straks aan spieren behouden?
                            Heb je alles op orde, voeding/training/rust?

Comment

Hcg zorgt ervoor dat je sneller je opstart en dus minder verliest na je kuur.
                              Ik heb vorige keer zelf geen hcg gebruikt bij 500 mg test per week en er niet veel last van ondervonden. Maar niet alles is zichtbaar/voelbaar. Volgende kuren ga ik het zeker wel doen.

Nolva 4 weken 20 mg per dag is voldoende.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X