ik hoop dat iemand mij kan helpen met een vraag over winstrol. Ik ben deze week begonnen met een kuur, mijn eerste!! neem 40 mg per dag sochtends 20 mg en aan het eind van de middag ik train nu 3 jaar voedingsschema is goed nou maak ik mij druk over haar uitval eerste 4 dagen zo als ik het nu ervaar niet meer haar uitgevallen als normaal. krijg je van winstrol gelijk haaruitval en heb ik daar dus geen aanleg voor of treed het later op(pas na een aantal weken)?
winstrol kuur
Collapse
X
-
En dat vraag jij je af als je al begonnen bent?
Beetje laat,vind je niet?
Als je aanleg hebt om kaal te worden,kan winstrol dit aardig versnellen.
Dit kan tot enige tijd tot na de kuur doorgaan en is onomkeerbaar.
Zijn je schouderklachten inmiddels over?
Daar is winstrol nl niet erg geschikt voor.DIVIDE ET IMPERA
-
mijn schouderklachten zijn zo goed als over heb ontslag genomen bij mijn werkgever en ben begonnen met een nieuwe opleiding dus geen zwaar belastend werk meer en na die lange tijd dat ik een peesonsteking heb gehad weet ik nu wel welke oefeningen ik gewoon niet moet doen.
wat betreft de winstrol ik heb veel informatie opgezocht op internet ben niet zomaar ergens aan begonnen. Ik ben 24 jaar heb nog een volle bos haar en ik weet niet of ik er aanleg voor heb als ik al kalend was was ik er echt niet mee begonnen. Gebruik het nu 4 dagen en tot nu nergens last van ben gewoon benieuwd naar andere mensen hun ervaring met winstrol
Comment
-
ja daar zijn de meningen ook nog al over verschild de 1 zegt 2 x op een dag innemen ivm met de halfwaarde tijden (ik zeg wat ik lees) en bij anderen lees je weer dat je het beter in 1x in kunt nemen want bij twee x innemen breekt je lever twee x een gedeelte af. vrij lastig voor iemand die voor het eerst een kuur doet.
Comment
-
Originally posted by klaas31 View Postmijn schouderklachten zijn zo goed als over heb ontslag genomen bij mijn werkgever en ben begonnen met een nieuwe opleiding dus geen zwaar belastend werk meer en na die lange tijd dat ik een peesonsteking heb gehad weet ik nu wel welke oefeningen ik gewoon niet moet doen.
wat betreft de winstrol ik heb veel informatie opgezocht op internet ben niet zomaar ergens aan begonnen. Ik ben 24 jaar heb nog een volle bos haar en ik weet niet of ik er aanleg voor heb als ik al kalend was was ik er echt niet mee begonnen. Gebruik het nu 4 dagen en tot nu nergens last van ben gewoon benieuwd naar andere mensen hun ervaring met winstrolI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by klaas31 View Postja daar zijn de meningen ook nog al over verschild de 1 zegt 2 x op een dag innemen ivm met de halfwaarde tijden (ik zeg wat ik lees) en bij anderen lees je weer dat je het beter in 1x in kunt nemen want bij twee x innemen breekt je lever twee x een gedeelte af. vrij lastig voor iemand die voor het eerst een kuur doet.
Dus neem je de helft bij het ontbijt en de andere helft n half uurtje voor het trainen.
Je lever neemt +- 20% van de winstrol weg, de bio beschikbaarheid is dus 80% wat zeggen wil dat het niet uitmaakt of jij ze verdeeld of in 1x neemt.. Het blijft 80% van de ingenomen hoeveelheid.
Comment
-
Geboortedatum 31 August 1989 (24) Over klaas31
Lengte:1,78Gewicht:74Vetpercentage:16%Trainingsjar en:2Werk:studentInteresses:fitness
hoelang train je nou?? in een vorige post was het namelijk 3 jaarRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by brillant View PostGeboortedatum 31 August 1989 (24) Over klaas31
Lengte:1,78Gewicht:74Vetpercentage:16%Trainingsjar en:2Werk:studentInteresses:fitness
hoelang train je nou?? in een vorige post was het namelijk 3 jaar
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...n-de-week.html
Toen trainde hij 2 jaar. Dus zal nu ongeveer wel 3 zijn idd.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEen kale kop krijg je ook niet binnen 4 dagen, dat zou nogal vreemd zijn. Dat komt pas na een paar maanden, nadat het spul goed is ingewerkt.
Comment
-
Originally posted by klaas31 View Postmischien een domme vraag maar je neemt winstrol toch maar 6 weken hoe kan het dan dat pas naar een paar maanden je bijvoorbeeld haar uitval krijgt?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: