Begrippenlijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooie lijst, lolled @ dbb grappen, mr zehn true natty

Comment

Originally posted by dexie View Post
      mooie lijst, lolled @ dbb grappen, mr zehn true natty
      experten in der entwicklung von neuen medikamenten jah!
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Hahahahahahaha ik ga stuk hier, geweldig wat je bij sommige begrippen hebt neergezet
        Gelijk ff DBB checken, want er zitten wel veel DBB grapjes in. Heerlijk
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ga helemaal stuk hier

Comment

Lol'd. Er staat wel mogelijk een foutje in je lijst. Er gaan namelijk geruchten de ronde dat Leroy geen 'echte' natuurlijke bodydildoer is, maar dat hij anabolen gebruikt om zijn body te dildoen.
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Is op DBb inmiddels verplaatst naar de humor & geouwehoer sectie. Fucking belachelijk.
              Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                Is op DBb inmiddels verplaatst naar de humor & geouwehoer sectie. Fucking belachelijk.
                Maar je post weer aardig wat daar inmiddels.
                Geschil bijgelegd?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Maar je post weer aardig wat daar inmiddels.
                  Geschil bijgelegd?
                  Nee, post meer dingen niet dan wel.

Comment

Kerel super lijstje ten eerste en de grappen zijn ook goed maar vind het wel een beetje raar dat hier zolangzamerhand in elk topic gelinkt word aan DBB.. t is geen zuster site oid dus ik snap dat niet echt ?

Is niet beledigend richting jou bedoeld hoor maar vraag het me gewoon af
                    Snap wel dat velen hier ook op dbb zitten maar snap dat linken aan elkaar niet echt ?? Kan iemand het ff uitleggemn ?

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                      Kerel super lijstje ten eerste en de grappen zijn ook goed maar vind het wel een beetje raar dat hier zolangzamerhand in elk topic gelinkt word aan DBB.. t is geen zuster site oid dus ik snap dat niet echt ?

Snap wel dat velen hier ook op dbb zitten maar snap dat linken aan elkaar niet echt ?? Kan iemand het ff uitleggemn ?
                      Lijst is eerst door hem op DBB gepost (waar hij meer zit/zat) staan veel grappen in over DBB leden/komieken.

Comment

Ik vind het niet raar dat er regelmatig wordt gelinkt aan dbb.
                        We zijn tenslotte allemaal met hetzelfde bezig: bodybuilding.

Veel leden hier zijn ook lid van dbb dus wordt het af en toe verweven met elkaar.
                        Het is ook gewoon een feit dat er op dbb meer kennis is als hier, niet alleen mbt anabolen.
                        Daardoor wordt er hier in een discussie rehelmatig verwezen naar een post op dbb.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gniffel nog wel een beetje om dat zuster site XD Mocht Coen willen
                          Verder wel met rainman eens, heb ook een account op DBB en voor de meeste vragen wijk ik toch liever daarheen dan hier. Ondanks dat DBB hier altijd belachelijk werd/word gemaakt, wat imo niet echt terecht is.

Comment

Dat hij het lijstje eerst op DBB post vind ik oke en had ik ook begrepen

Blijkbaar ben ik dus de enige die er raar tegen aan kijkt.. was gewoon ff benieuwd

Thnx voor de uitleg Kuurkoning en Rainman

Comment

Originally posted by Hooligan View Post

Het is gekopieerd en geplakt van DBB, daar had ik het namelijk gepost. Vandaar.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                Ondanks dat DBB hier altijd belachelijk werd/word gemaakt, wat imo niet echt terecht is.
                                DBB is op een aantal fronten ook gewoon wel ten goede veranderd
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X