Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Monogaam zijn is zo verschrikkelijk achterhaald,dat zit niet in onze genen!
Ik kijk ook regelmatig op DBB,het is echt niet zo erg als velen denken/zeggen.
Ook kijk ik weleens op het geheel vernieuwde vernieuwde Muscleboard.
Als je daar 2 reacties plaatst,sta je gelijk in de top 5 'posters of the week'.......leuk toch?
Beide. Wat minder op DBB en wat meer op BN dan eerst.
Bedankt voor het beantwoorden
Misschien ben ik 1 van de weinigen hier die niet op DBB kijtk en ben daarom zeer blij met jou content en je aanstaande boek ga ik ook zeker kopen.. als er niet teveel naar dbb verwezen word in de begrippenlijst :P
Misschien ben ik 1 van de weinigen hier die niet op DBB kijtk en ben daarom zeer blij met jou content en je aanstaande boek ga ik ook zeker kopen.. als er niet teveel naar dbb verwezen word in de begrippenlijst :P
Boek wordt bloedserieus natuurlijk. Begin aanstaande week met m'n afstudeerproject en denk dat er dan weer wat vaart in komt (helemaal daarna, gezien ik dan helemaal klaar ben met studeren).
Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment