Parabolin/mastebolin/testobolin kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Parabolin/mastebolin/testobolin kuur

People,

Ik wil een deze dagen beginnen met een derde cut kuur.

Kuurverleden:

Kuur1
    Winstrol kickstart - 50 mg pd – 6 weken
    Boldeon 250 pw - 10 week
    Testosterone E 250 pw - 10 week

Kuur2
    Winstrol kickstart - 50 mg per dag – 6 weken
    Testosterone E 500 pw - 10 week
    Trenbolone E 200 pw – 10 week

Gene waarbij ik het inkoop vertelde me dat er veel fake was van mn oude merk gear en dat het miss beter was om over te stappen naar een andere merk. Na een tijd research dacht ik aan parabolin en testobolin. Wil dit eens proberen ipv tren e of tren a.

Als derde kuur zat ik nu te denken aan

Winstrol kickstart - 50 mg per dag – 6 weken
    Parabolin 153 mg ( 2x 76.5 mg amp pw)
    Testobolin 250 mg pw
    Mastebolin 100 mg pw

Ik neem bewust geen hcg mee. Zie dat als uitstel en bij een kuur van 10 weken vind ik et persoonlijk niet nodig. Bij mn vorige twee kuren ook niet gedaan, niks negatiefs ervaart. Alleen een nakuur op et einde. Ieder heeft hier zn eigen mening...

Ik ga onder m’n onderhoud eten en zal dit in de loop van mn kuur afhankelijk hoe et gaat aanpassen, 2200 cal. 277E, 179K, 50V.

Mn vraag….

- Ik vind het raar dat de para zo laag gedoseerd is, maar daar staat para kennelijk bekend om. Iemand een idee wat de gedacht hier is?

- Ik heb tijdens mn vorige bulkfase bij kuur 2, ong 10/12 kilo gepakt waarvan ik er 3/4 kilo verloor na mn kuur. Is mn derde kuur nu niet te licht gedoseerd in verhouding met kuur 2? Ik wil welliswaar niet veel kilo’s pakken maar harder en droger worden. Ik ben nu sinds okt off. So wat denken jullie?

- Verhouding tren/mast is volgens vele 2:1. Wat denken jullie van verhoudingen bij mn derde kuur?

Ik ga vanaf week 3/4 clen erbij gebruiken, afhankelijk van de resultaten. Heb in het verleden een aantal weken clen gebruikt, 2 dagen on 2 dagen off en weet ong wat ik kan hebben

Dag 1-2, 20mcg
    Dag 3-5, 40mcg
    Dag 6-8, 60 mcg
    Dag 9-11, 80 mcg
    Dag 12-14, 100 mcg
    Dag 15-17 120 mcg.

Ik twijfel of ik dan vanaf dag 17 in een keer stop of de pyramide naar onder ga volgen. Iemand tips?

Thnx voor het meedenken

Hele forum ondergespammed om je fkn kuurtopic te posten? Hoop dat niemand je helpt...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

// nvm idd (: ga maar eerst fatsoenlijk posten ;x
      Last edited by Dexie; 30-03-2014, 00:40.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Hele forum ondergespammed om je fkn kuurtopic te posten? Hoop dat niemand je helpt...
        Mee eens. Stik maar in je spam
        Ik doe een gok

Comment

Vol gespammed? Waar praat jij over, Als jij ook maar een spam-reactie van mij vind, verwijder ik eigenhandig mn topic. Je hebt 20 reacties nodig voor je een topic mag starten dus ja, ik ben idd een aantal topics afgegaan voor ik hier mn eigen topic mocht starten.

Vertel jij me nu maar waar ik de fout ben in gegaan

Comment

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...ml#post1205014

Comment

http://forum.bodynet.nl/supplementen...onze-sale.html

Topic van een maand geleden...

Topic van een jaar geleden...

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...kkanen-23.html

Je hebt het topic niet gelezen, aangezien je 1 minuut van tevoren in een ander topic reageerde. Toch denk je te weten dat er extreme reacties in die 23 pagina's te vinden zijn.

En nu? Ga je je topic deleten?
              Ik doe een gok

Comment

Jajaja BN karma police on your ass

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  http://forum.bodynet.nl/supplementen...onze-sale.html

Topic van een maand geleden...

Topic van een jaar geleden...

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...kkanen-23.html

Je hebt het topic niet gelezen, aangezien je 1 minuut van tevoren in een ander topic reageerde. Toch denk je te weten dat er extreme reacties in die 23 pagina's te vinden zijn.
                  • En nu? Ga je je topic deleten?

Haha ik vind jullie echt ongelofelijk. Je hebt 20 reacties nodig voor je kunt reageren, dus wat doe je? Je plaatst 20 reacties. Ga jij
                  me niet vertellen dat als er 30 pagina's zijn, je ALLE leest en dan reageert. Je bladert erdoorheen en reageert.

Dat is mn punt nu niet... Mn reacties zijn ontoppic en totaal geen spam, wat jullie nu doen, is meer spam.

Reageer serieus of reageer niet

Comment

Want al mijn tanden geven licht als het donkeeerrrr isssssss. Mijn witte lach en ik. Het zijn lieve tanden, jaaa we zijn heeel dihiiikkkk.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Carmelengo View Post
                      [/LIST]

Haha ik vind jullie echt ongelofelijk. Je hebt 20 reacties nodig voor je kunt reageren, dus wat doe je? Je plaatst 20 reacties. Ga jij
                      me niet vertellen dat als er 30 pagina's zijn, je ALLE leest en dan reageert. Je bladert erdoorheen en reageert.

Dat is mn punt nu niet... Mn reacties zijn ontoppic en totaal geen spam, wat jullie nu doen, is meer spam.

Reageer serieus of reageer niet
                      Reageer dan op actieve topics met nutte toevoegingen.

Wel een leuke vraag, als je nooit eerder HCG hebt gebruikt, hoe weet je dan dat het geen negatieve invloed had? Heb je bloed getrokken of alleen maar aan je piemel, aka natte vinger werk? Het is bewezen dat HCG mee laten lopen gewoon goed is voor herstel, of je kuur nou 3/6/10/20 weken is maakt geen fuck uit, want na toediening van exogeen testosteron hebben je ballen er niet meer zo'n trek in.

Daarnaast parabolan zet je volgens mij EOD of ED, tenminste wil je voor stabielere bloedwaarden gaan, en welk merk gebruikte je dan?

Heb trouwens zelf nooit gekuurd (ben 17 xx)

Inb4 phaggot crew.
                      Last edited by Dexie; 30-03-2014, 01:09.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                        Reageer dan op actieve topics met nutte toevoegingen.

Wel een leuke vraag, als je nooit eerder HCG hebt gebruikt, hoe weet je dan dat het geen negatieve invloed had? Heb je bloed getrokken of alleen maar aan je piemel, aka natte vinger werk? Het is bewezen dat HCG mee laten lopen gewoon goed is voor herstel, of je kuur nou 3/6/10/20 weken is maakt geen fuck uit, want na toediening van exogeen testosteron hebben je ballen er niet meer zo'n trek in.

Daarnaast parabolan zet je volgens mij EOD of ED, tenminste wil je voor stabielere bloedwaarden gaan, en welk merk gebruikte je dan?

Heb trouwens zelf nooit gekuurd (ben 17 xx)

Inb4 phaggot crew.
                        Je hoeft mij niet uit te leggen dat hcg bewezen is. hcg blijft uiteindelijk uitstel totaan je nakuur en zolang ik tijdens mn kuur het voor lief neem al die 'waanzinnige' schommelingen ben ik niet van plan om bij zulke kuren hcg te nemen. Hoe ik et weet? Omdat ik bij mn vorige kuren geen kleine ballen had en totaal geen nadip had totaan mn nakuur. Ik snap wat hcg doet en dat het werk plus dat et bewezen is. Ikwil zo min mogelijk medicatie pakken bij zulke kuren en zolang ik geen kids wil tijdens een kuur of geen last van mn ballen krijg, raad ik het zelf ook af. Meningen over hcg zullen altijd verdeeld blijven, ookal doe jeje research blijft ieder zn eigen goede mening hebben. U c, ecto?

Iemand inhoudelijk nog wat?

Comment

U c, ecto?

https://www.youtube.com/watch?v=OQ9jw_FoOSQ
                          Last edited by pescatore; 30-03-2014, 01:33.

Comment

Dat je helemaal geen jota van hCG hebt begrepen blijkt wel hier uit:
                            Ik neem bewust geen hcg mee. Zie dat als uitstel
                            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Je hoeft mij niet uit te leggen dat hcg bewezen is. hcg blijft uiteindelijk uitstel totaan je nakuur en zolang ik tijdens mn kuur het voor lief neem al die 'waanzinnige' schommelingen ben ik niet van plan om bij zulke kuren hcg te nemen. Hoe ik et weet? Omdat ik bij mn vorige kuren geen kleine ballen had en totaal geen nadip had totaan mn nakuur. Ik snap wat hcg doet en dat het werk plus dat et bewezen is. Ikwil zo min mogelijk medicatie pakken bij zulke kuren en zolang ik geen kids wil tijdens een kuur of geen last van mn ballen krijg, raad ik het zelf ook af. Meningen over hcg zullen altijd verdeeld blijven, ookal doe jeje research blijft ieder zn eigen goede mening hebben. U c, ecto?

Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X