Parabolin/mastebolin/testobolin kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Carmelengo View Post
    Je hoeft mij niet uit te leggen dat hcg bewezen is. hcg blijft uiteindelijk uitstel totaan je nakuur en zolang ik tijdens mn kuur het voor lief neem al die 'waanzinnige' schommelingen ben ik niet van plan om bij zulke kuren hcg te nemen. Hoe ik et weet? Omdat ik bij mn vorige kuren geen kleine ballen had en totaal geen nadip had totaan mn nakuur. Ik snap wat hcg doet en dat het werk plus dat et bewezen is. Ikwil zo min mogelijk medicatie pakken bij zulke kuren en zolang ik geen kids wil tijdens een kuur of geen last van mn ballen krijg, raad ik het zelf ook af. Meningen over hcg zullen altijd verdeeld blijven, ookal doe jeje research blijft ieder zn eigen goede mening hebben. U c, ecto?

Iemand inhoudelijk nog wat?
    Dit gezegd hebbende en dan zo kuren:
    Winstrol kickstart - 50 mg per dag – 6 weken
    Parabolin 153 mg ( 2x 76.5 mg amp pw)

Testobolin 250 mg pw
    Mastebolin 100 mg pw

+ het zeggen dat je geen HCG nodig hebt bij Parabolan die je 2x per week wilt gaan zetten wat nergens op slaat, zegt mij voldoende.

Je kuur slaat op niets, en je antwoorden & onderbouwing nog minder.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Reageer dan op actieve topics met nutte toevoegingen.

Wel een leuke vraag, als je nooit eerder HCG hebt gebruikt, hoe weet je dan dat het geen negatieve invloed had? Heb je bloed getrokken of alleen maar aan je piemel, aka natte vinger werk? Het is bewezen dat HCG mee laten lopen gewoon goed is voor herstel, of je kuur nou 3/6/10/20 weken is maakt geen fuck uit, want na toediening van exogeen testosteron hebben je ballen er niet meer zo'n trek in.

Daarnaast parabolan zet je volgens mij EOD of ED, tenminste wil je voor stabielere bloedwaarden gaan, en welk merk gebruikte je dan?

Heb trouwens zelf nooit gekuurd (ben 17 xx)

Inb4 phaggot crew.
      Je mag dan niet gekuurd hebben, je hebt wel gelijk.

Behalve de Parabolan, dat is een voor ons gemaakt product geweest (wat niet meer bestaat origineel) daar het uit de handel is gehaald.. Het was een Trenbolon Ace die werd gebruikt voor eetlust en spiergroei bij dieren (vee), de Para was speciaal gemaakt TOT 1997.
      Het heeft een iets lagere halvewaarde tijd dan de Ace en je zet hem eod.
      Het is een: Trenbolone cyclohexylmethylcarbonate of hexahydrobenzylcarbonate
      En is gemaakt op 76mg/1,5ml....

Comment

Waarom kunnen jullie niet normaal reageren? logisch als deze jongen zijn topic wilt plaatsen om jullie meningen/ervaringen aan te horen dat hij ergens probeert zijn 20 post te halen. Veel mensen komen hier juist om informatie te verkrijgen. Neemt niet weg dat je wel eerst kan zoeken voordat je informatie 2 keer vraagt. Ook 'jullie' moesten bij het begin beginnen!
        Amen :>

Comment

Informatie geven is 1 ding.. als je hier komt om informatie te vragen en vervolgens arrogant gaat doen omdat je denk dat je het al beter weet hoe wat en waarom niet.

Als er 1 persoon dom bezig is en 10 mensen proberen hem erbij te helpen.. vervolgens wilt hij niet luisteren.. Die 10 mensen zijn niet fout.. het gaat om die 1 persoon

amen

Comment

Ach, die 20 reacties in verlopen discussies gaat het niet eens zozeer om, dat snap ik nog.
            Het gaat meer om het feit dat ts op zijn 21e alleen lid wordt van Bodynet om zijn inmiddels 3e kuur te delen.

Buiten dat je je ook eerst fatsoenlijk voor kan stellen dmv een normale post ,heeft het ook geen nut je kuur te posten als je geen (onderbouwde) kritiek wilt horen.

People!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hoe noem je dat contradicties ofzo.
              1ja het is bewezen
              2hcg blijft uitstel???
              3geen kleine ballen geen nadip(wat zegt dat dan?)
              4ik snap wat hcg doet
              5ik raad het ook af

ja jij bent inderdaad een lichtend voorbeeld..2*pw haha succes kerel.

goede post dexie!

Originally posted by Carmelengo View Post
              Je hoeft mij niet uit te leggen dat hcg bewezen is. hcg blijft uiteindelijk uitstel totaan je nakuur en zolang ik tijdens mn kuur het voor lief neem al die 'waanzinnige' schommelingen ben ik niet van plan om bij zulke kuren hcg te nemen. Hoe ik et weet? Omdat ik bij mn vorige kuren geen kleine ballen had en totaal geen nadip had totaan mn nakuur. Ik snap wat hcg doet en dat het werk plus dat et bewezen is. Ikwil zo min mogelijk medicatie pakken bij zulke kuren en zolang ik geen kids wil tijdens een kuur of geen last van mn ballen krijg, raad ik het zelf ook af. Meningen over hcg zullen altijd verdeeld blijven, ookal doe jeje research blijft ieder zn eigen goede mening hebben. U c, ecto?

Iemand inhoudelijk nog wat?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Hoe noem je dat contradicties ofzo.
                1ja het is bewezen
                2hcg blijft uitstel???
                3geen kleine ballen geen nadip(wat zegt dat dan?)
                4ik snap wat hcg doet
                5ik raad het ook af

ja jij bent inderdaad een lichtend voorbeeld..2*pw haha succes kerel.

goede post dexie!
                1----- Idd zo´n beetje het beste wat je in of tijdens een kuur kunt doen.
                2----- Niet weten wat het is of doet, onbegrip dus.
                3----- Deze is n makkie, DE GEAR WAS FAKE!!!!
                4----- Dat snapt hij dus niet.
                5----- Beter dat hij t afraad, dan iemand die weet wat het is en doet.

Word n lekker kuurtje zo. Op naar de volgende kuur, die ook weer niets gaat betekenen..
                Heel erg dit, daar het nog steeds medicijnen zijn waarmee je rotzooit.

Maak je kuur fatsoenlijk op, het is gedoemd te mislukken hoe eigenwijs je ook bent.
                Doe je het toch zo, kom later niet met problemen. U bent van te voren gewaarschuwd.
                Ik zeg dat je na week 3 geen kloten meer hebt om uit te kunnen pissen zonder HCG bij de test en Parabolan.
                Punt. Verder zoek je het maar uit, het heeft geen zin jou te helpen je luistert niet eens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X