Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die koeien hebben geen myostatin blockers toegediend gekregen. Hun gen is gemuteerd en dat zorgt dat myostatine geblokkeerd wordt. Dit is vervolgens weer doorgefokt
Die koeien hebben geen myostatin blockers toegediend gekregen. Hun gen is gemuteerd en dat zorgt dat myostatine geblokkeerd wordt. Dit is vervolgens weer doorgefokt
Weet ik. Ik wil alleen laten zien wat er gebeurt als mystatin geblokkeerd wordt, ofwel door genmanipulatie of door supplementatie.
Koe? Wtf, ooit een koe met zo'n grote snikkel gezien? Das een stier jonge!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Koe? Wtf, ooit een koe met zo'n grote snikkel gezien? Das een stier jonge!
Dat dacht ik eerst ook, maar op het www staat overal dat het een koe is. Het is natuurlijk een mutatie van een koe dus dan kun je zoiets wel verwachten; vrouwen die zwaar aan de AAS enz gaan kunnen een clitoris ontwikkelen ter grootte van een kleine penis. Dus zo vreemd is dit nog niet.
Dat dacht ik eerst ook, maar op het www staat overal dat het een koe is. Het is natuurlijk een mutatie van een koe dus dan kun je zoiets wel verwachten; vrouwen die zwaar aan de AAS enz gaan kunnen een clitoris ontwikkelen ter grootte van een kleine penis. Dus zo vreemd is dit nog niet.
Een koe heeft geen clit op haar buik voor de uiers, welke ook niet te zien zijn... dit is een stier
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Yep met, AAV1-FS (gen therapie) Vloeibaar. (was 8mnd werkzaam)
Waar ze later een zwak soort van op de markt hebben gebracht, onder de naam: Follistatin FS344, dat als wit gevriedroogd poeder (liphofaas) in 1mg vials zat.
Heb het beide gebruikt... FS-344 is in verhouding flutzooi. Het zal het wel doen hoor maar je moet het dagelijks zetten, zolang je wilt blokken. (240 dagen?)
Bij de AAV1-FS was ik 3 weken behoorljk snotterig, maar trekt weg.
Bij de FS-344 was ik doorlopend verkouden..
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment