Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tren kan zorgen voor een prolactine gerelateerde gyno....
Ook al eens gedacht aan Tren ace? Daar sta je veel harder bij tov tren enan.
Als ik eerlijk ben vind ik het behoorlijke hoeveelheden, maar ken uiteraard jouw kuur verleden niet....
Tren kan zorgen voor een prolactine gerelateerde gyno....
Ook al eens gedacht aan Tren ace? Daar sta je veel harder bij tov tren enan.
Als ik eerlijk ben vind ik het behoorlijke hoeveelheden, maar ken uiteraard jouw kuur verleden niet....
bromocriptine kan je dat wel de hele kuur laten meelopen of onderdrukt dat ook zoals arimidex.
tren a is wel stukje duurder in verhouding denk dat mensen daarom tren e nemen
Of bromo je onderdrukt qua gain etc. durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.
Tren ace zet je wel minder mg per week, terwijl het resultaat beter is. Maar idd wel iets duurder..
Heb er zelf nu ook beetje last van en ben begonnen met 2mg letrozol en 40mg tamoxifen elke dag en merk echt dat het met de dag minder word (gelukkig).
wanneer het weg is ga ik rustig afbouwen zodat ik hopelijk geen rebound krijg en door kan gaan met gainen in me kuur.
bromo was ook niet voor handen helaas.
volgende keer aromasin preventief mee laten lopen.
Ik zit nu ook ook denk ruime week aan nolva 30mg en aromasin 20mg... we iets minder geworden maar zeker niet genoeg wat het normaal wel deed.... overstappen op letro dan maar ?
Er moet wel rekening gehouden worden door wat de gyno hoogstwaarschijnlijk door wordt veroorzaakt.
Tren kan je ervan uitgaan dat dat door prolactine komt,
Testosteron bijv.door oestrogeen, dan gebruik je niet het zelfde als bij gyno veroorzaakt door tren....
gyno is ook klote, heb me er 2 jaar geleden aan laten opereren
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment