Bloeddruk verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloeddruk verminderen

Heey Bn-ers,

Wat zijn jullie ervaringen met het verlagen van bloeddruk tijdens de kuur? En dan niet AI want dit is maar laatste optie.
    Ik zelf ben nu bezig met een test kuurtje en heb zelf op dit moment last van een hoge bloeddruk. Hartslag is niet significant verhoogd.
    Denk zelf dat het komt door een te veel aan zink sup en b12 dus deze stop ik en caffeine.
    Ook voeg ik cardio elke dag erbij omdat dit ook soms word aangeraden. Drink al 5 liter op een dag lijkt me meer dan genoeg.
    Las ook ergens dat het kan komen door Hoge carbs hoeveelheden iemand hier ervaring mee?

Goededag , Ik denk niet dat het aan de Zink of b12 ligt. Zit er veel zout in je voeding ? , zo ja verminderen. Extra kalium slikken kan helpen . Kalium zorgt er namelijk voor om het teveel aan natrium uit te scheiden . Omega 3 vetzuren stabiliseren het hartritme en verlagen de bloeddruk . Een vitamin D te kort kan ook zorgen voor een verhoogde bloedruk. hoe ziet je voedingschema er uit en wat voor sups gebruik je.?

Comment

Kinder aspirine.

Zit je aan de Diana?
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Kan het zijn dat je hoge oestrogeen hebt?
        Last edited by optiflex; 21-10-2014, 20:34.

Comment

Dubbel

Comment

300 gram volkoren pasta, 200 gram kipfilet. Ketchup (in mate) en groentes.
            200 gr havermout 50gr whey bosbessen en cacaopoeder
            Avondeten verschilt maar rond de 600-700 kcal.
            Dan nog rond de 50 gram amandelen/cashew noten.
            En 2 stukken fruit op dit moment 1-2 bananen omdat deze kalium rijk zijn.
            Lijkt me dus dat natrium relatief laag ligt?
            Vit d word 5000iu per dag bij gesuplementeerd net zoals omega 3 (3 1000mg omega 3 pillen).
            Zag wel op internet staan dat overmaat aan zinc calcium verlaagt in het bloed waardoor bloeddruk kan stijgen.

Nee test only.
            Las dat aspirine bloedstolsel alleen tegen ging. Maar als dit ook in de kuur helpt dan koop ik het morgen.
            Kinder asp is dus goed genoeg?
            En is het niet schadelijk als ik 12 weken lang neem?

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
              Kinder aspirine.
              Dit heeft geen invloed meer, hebben ze veranderd. Dat was idd vroeger zo maar nu niet meer.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Mie nona View Post

En is het niet schadelijk als ik 12 weken lang neem?
                Hoe lang kuur je nu dan al?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vandaag 4e inject 500mg. e5d.
                  Begin nu me derde week. Las idd dat oestrogeen een invloed hierop kan hebben.
                  Had er al vrij snel last van (na 1e week ofzo?). Heb ook een rood gezicht en koude handen/voeten.
                  Volgens mij (ga dat vanaf nu bijhouden) is het de dag na injecteren minder/niet maar dag 4 weer erger.
                  Maar dit ga ik nu even bijhouden anders injecteer ik gewoon e4d bijv,

Comment

Beetje vreemd dat het al gebeurde bij de eerste inject.
                    Kort kuren met relatief weinig testosteron heeft niet zo'n inpact op de bloeddruk.
                    Ga je deze verhogen, of vaker zetten zoals jouw plan nu is (is ook verhogen), verhoogt wel de bloeddruk.

Nu wil ik graag enkele dingen van je weten voor ik hier op verder ga, anders blijft het raden of een gooi aan het rad van fortuin.
                    Rook je?
                    Wat is jouw vp?
                    Hoe was jouw bloeddruk voor je kuur?
                    Hoe hoog is jouw bloeddruk nu?
                    Hoeveel weeg jij?

Comment

diuretica een oplossing?

Comment

Nooit gerookt.
                        VP is rond de 14% 4kg vocht erbij sinds begin kuur.
                        Had voor de kuur altijd last van een lage bloeddruk.
                        Volgende week word mijn bloeddruk gemeten dan weet ik excact.
                        Reden waardoor ik denk dat ik hoge bloeddruk heb is door rood gezicht, koude handen, hartkloppingen(soms),versnelde hartslag bij geringde inspanning, en hoofdpijn.
                        Weeg nu 76kg ben 164lang.

Comment

Ik weet niet of het je eerste kuur is, maar je zit met test aan de 700mg/pw. Bij een totaal gewicht van 72kg ex het extra vocht.
                          Het liefste zou ik zien dat je morgen je bloeddruk gaat laten meten, en de uitslag hier deponeert!
                          Het is ook niet normaal dat je 4kg vocht extra met je meesleept na 4 prikjes e5d hetgeen neerkomt op nog geen 3 weken. Het lullige aan dit verhaal is dat de test waarschijnlijk nog niet eens is ingekickt..
                          Naar mijn mening, heb jij gewoon last van testflu. De reden daarvoor is dat je na het zetten denkt dat alles ok is, tot je 4 dagen verder bent na het zetten.
                          Al met al is het niet normaal dat je in nog geen 3 weken zo reageert op de testosteron, waarbij ik al las dat je er al eerder last van had in de eerste week...
                          Meten is weten, vandaar dat je zo snel mogelijk dat moet laten doen Voor er enige.meer schade optreed..
                          Aub doe het zo snel mogelijk..... Het klinkt mij bekend in de oren daar Harrie van dit forum ook met een testflu rondliep, waarvan hij dacht griep te hebben of krijgen. Na een verlaging op advies ging het hem met n week n stuk beter. Het had hem ook n stuk slechter kunnen aflopen, maar gelukkig luisterde ook hij.
                          Hij is toen gewoon door gaan kuren zonder enig probleem verder.

Ook is er een mogelijkheid dat je idd tegen een griepje aanzit, maar reken daar niet op..

Als ik zo vrij mag zijn?
                          Verlaag je test, en zet 500mg per week. Die je verdeeld in 2 stappen van 250mg.
                          99% zeker dat je er geen last meer van zal hebben.

Comment

Ik meet me bloeddruk dan morgen wel even. Als hier niets raars uitkomt doorgaan of alsnog verlagen? Kan het zijn dat ik in de 5e week ofzo "herstel"? En anders dus vanaf volgende inject (zondag beginnen met 250mg.)
                            Ja 1e kuur.

Comment

Heb ook even bijwerkingen gezocht van test flu en afgezien van de hoofdpijn die ik zo nu en dan heb heb ik nergens last van. Ik ben niet moe en ik voel me niet slap.
                              Alleen me hoofd is redelijk rood en had de 1e 3 weken een erge vochtgain. (Laatste paar dagen is de weegschaal stabiler).
                              Heb btw niks tegen injecten dus ookal heb ik geen test flu als e3d en dan e4d repeat beter is voor bloedwaardes etc dan e5d dan heb ik hier geen probleem mee en doe ik dit met genoegen.
                              PIP is ook maaar 1-2 en 1e keer 3 dagen
                              Last edited by Mie nona; 22-10-2014, 20:51.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X